Какво направих по колата си днес?
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4779
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Смених няколко стандартни крушки с лед, намазах защото на синът ми на колата копютъра пищи че са изгорели. На моето комби компа му е по-глупав и нямам нтози проблем
времето е като парите-никога не стига
- dj_peci
- Потребител
- Мнения: 301
- Регистриран: 01 окт 2014, 20:49
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 95 MK7/ 2.0 zetec 16V 136HP TURNIER
FORD ESCORT 94 MK5 xr3i/1.8 115 hp - Местоположение: Хасково
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Монтирах мултимедия с камера задно виждане,пуснах 20 секундното закъснение на плафоните.предстои пускане на DRL,също и цялостно боядисване на фордьо.
*bbq* *fordlogo*
- sangals
- Потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 25 ное 2007, 00:13
- Модел на автомобила: KA 1 2006 1.3i 60 PS
Mondeo MK ІІІ 2.0 TDCI Ghia Clipper(комби) 2006 - Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Тия дни беше... счупена предна лява пружина... и комплектче за смяна) +биалетка)
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10857
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Браво, браво, като нова е станала, ще я видим на живо.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Най-накрая сглобих окончателно конзолата за парното, както и корите на всички врати.
- sangals
- Потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 25 ное 2007, 00:13
- Модел на автомобила: KA 1 2006 1.3i 60 PS
Mondeo MK ІІІ 2.0 TDCI Ghia Clipper(комби) 2006 - Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Смених демпферна шайба на коляновия вал... аха да тръгна за Събора((
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1167
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Не всичко беше днес, но:
1. Направих си твърдо дъно за багажника. Омръзна ми, като сложа нещо по- тежко над резервната гума, все да се гъне кечето. Мислех да търся някакво парче шперплат или OSB плоскост, после се сетих, че от ламината ми се мотаят няколко парчета. Четири плоскости стигнаха почти идеално. Остана по около 4 см. в двата края, което не е болка за умиране. За да е по- лесно ваденето, сложих и една вързанка.
2. Сложих си втори плафон за осветяване на багажника. Централно, на тавана, като запазих и оригиналния. Оригиналния лесно се скрива, като се напълни багажника и в тъмного я се види нещо в багажника, я не.
За донор ползвах плафон от багажник на Пежо 306 (такъв имах под ръкa), освен това още му пазя инсталацията с все буксите на Пежото, та не ми трябваше много да умувам. Кабелите ги прокарах покрай задната колона, после намерих една пролука да ги пусна още надолу, издърпах целия сноп през гнездото на извода за 12 волта, вързах паралелно и така.
1. Направих си твърдо дъно за багажника. Омръзна ми, като сложа нещо по- тежко над резервната гума, все да се гъне кечето. Мислех да търся някакво парче шперплат или OSB плоскост, после се сетих, че от ламината ми се мотаят няколко парчета. Четири плоскости стигнаха почти идеално. Остана по около 4 см. в двата края, което не е болка за умиране. За да е по- лесно ваденето, сложих и една вързанка.
2. Сложих си втори плафон за осветяване на багажника. Централно, на тавана, като запазих и оригиналния. Оригиналния лесно се скрива, като се напълни багажника и в тъмного я се види нещо в багажника, я не.
За донор ползвах плафон от багажник на Пежо 306 (такъв имах под ръкa), освен това още му пазя инсталацията с все буксите на Пежото, та не ми трябваше много да умувам. Кабелите ги прокарах покрай задната колона, после намерих една пролука да ги пусна още надолу, издърпах целия сноп през гнездото на извода за 12 волта, вързах паралелно и така.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
-
- потребител
- Мнения: 1416
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Днес си смених спирачната течност като използвах приятел да ми помпа на педала така изглежда спирачна течност сменена преди две години отне ми 30 минути цялата процедура. Забелязах че на задните барабанни спирачки ми липсват двете гумени тапи на щуцера за обезвъздушаване къде в София мога да си купя такива?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10857
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
С малко закъснение, но бях на синьото, и поради закъснялата поръчка, си смених в Созопол двете предни гуми на 01.08.2019г. :
Вече са на 600 км. и съм доволен от возията им с Мондьо. Смених и вентилите тамън навреме, защото при демонтажа им се разпаднаха.
Вече са на 600 км. и съм доволен от возията им с Мондьо. Смених и вентилите тамън навреме, защото при демонтажа им се разпаднаха.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1167
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
С топка от Фиеста, след като оригинаната буквално ми се разпадна в ръцете.
P.S. Варненските морги са адски нагли, що се касае до цени.
P.S. Варненските морги са адски нагли, що се касае до цени.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Преди близо 2 месеца, по време на почивка в Елена, леко припламна съединителя на един наклонен паркинг, след като от бърза смяна първа-задна ми се откачи едната обеца на селектора и можех да включвам само 3 и 4. Със завъртян волан и по нагорнище, съединител на 5 години и 50+ хиляди километра предимно градско, за 2-3 опита и вдигна мъгела. И после се започна - първо само на трета след кръстовища, после и на четвърта, а като взе и на втора да претриса и да приплъзва, нямаше накъде. И понеже газификацията на дизела с по-големият въртящ момент също допринася за по-бързото износване, реших да експериментирам.
Взех, че посетих бившите колеги в Тех-Ко Сливен и се разбрахме да викнат един комплект като за Мондео 1.8 TD и един като за Фокус 1.8 TDDI, че е за по-големи Nm.
Свалихме кутията, наложи се и семеринг на колянов вал да търся, че беше просълзил. Като свалих маховика и се оказа, че преди да взема колата, някой е правил опити за "чипосване" - датчикът на колянов вал беше максимално преместен с планката да показва предварение (а освен това Гошо каза, че помпата била надута да хвърля с 25-30% повече, когато му я носих за ремонт като протече). Пък аз все се чудех, защо не мога да синхронизирам статичната и динамичната центровка...
Докараха ми двата комплекта - мерих, гледах, наслагвах и се оказа, че единственото разминаване е около 1.5 mm стърчащи в повече палци на притискателния диск за Фокуса - нещо, което лагер-помпата ще поеме без проблеми.
По данни от TechCat има бонус:
- сила на изключване на притискателя на Мондео е около 5000 N
- сила на изключване на притискателя на Фокуса е около 4000 N
и педалът наистина е значително по-мек, както и отделя доста по-надолу, като да е от тип low-lift, може би точно заради онзи милиметър и нещо в повече на палците.
Ако има други ентусиасти, на които се налага смяна на съединител на 1.8 TD с кутия MTX75 - смело напред към съединител за Фокус Мк1 1.8 TDDI с феродов диск 23 шлица и диаметър 230 mm. Още една причина - с около 30% комплектът е по-евтин от този за Мондео.
Взех, че посетих бившите колеги в Тех-Ко Сливен и се разбрахме да викнат един комплект като за Мондео 1.8 TD и един като за Фокус 1.8 TDDI, че е за по-големи Nm.
Свалихме кутията, наложи се и семеринг на колянов вал да търся, че беше просълзил. Като свалих маховика и се оказа, че преди да взема колата, някой е правил опити за "чипосване" - датчикът на колянов вал беше максимално преместен с планката да показва предварение (а освен това Гошо каза, че помпата била надута да хвърля с 25-30% повече, когато му я носих за ремонт като протече). Пък аз все се чудех, защо не мога да синхронизирам статичната и динамичната центровка...
Докараха ми двата комплекта - мерих, гледах, наслагвах и се оказа, че единственото разминаване е около 1.5 mm стърчащи в повече палци на притискателния диск за Фокуса - нещо, което лагер-помпата ще поеме без проблеми.
По данни от TechCat има бонус:
- сила на изключване на притискателя на Мондео е около 5000 N
- сила на изключване на притискателя на Фокуса е около 4000 N
и педалът наистина е значително по-мек, както и отделя доста по-надолу, като да е от тип low-lift, може би точно заради онзи милиметър и нещо в повече на палците.
Ако има други ентусиасти, на които се налага смяна на съединител на 1.8 TD с кутия MTX75 - смело напред към съединител за Фокус Мк1 1.8 TDDI с феродов диск 23 шлица и диаметър 230 mm. Още една причина - с около 30% комплектът е по-евтин от този за Мондео.
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1167
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Профилактика на казанчето за стъклоумиващото и нова помпичка за същото.
Преди месец- месец и нещо спря да пуска вода към задното стъкло, а помпичката работеше доста шумно. От около седмица, едва смогваше да намокри и челното стъкло.
Уплътнението между помпичката и казанчето, което го играе и цедка, буквално беше затлачено. Почистих го, промих казанчето (какво изтече от него е трудно за описване), филтрирах течността през попивателната гъба. Вижда се, какво беше останало на дъното на кофата.
Сглобих по обратен ред, налях течността и... нъцки. Отзад отново не стига течност, към предното стъкло минимално подобрение.
С бърза разходка до една близка морга, 10 лв. и малко над два часа работа с всичките занимавки и заигравки, вече всичко е точно.
P.S. Преди няма и 4 години го играх този същия филм като днес.
Преди месец- месец и нещо спря да пуска вода към задното стъкло, а помпичката работеше доста шумно. От около седмица, едва смогваше да намокри и челното стъкло.
Уплътнението между помпичката и казанчето, което го играе и цедка, буквално беше затлачено. Почистих го, промих казанчето (какво изтече от него е трудно за описване), филтрирах течността през попивателната гъба. Вижда се, какво беше останало на дъното на кофата.
Сглобих по обратен ред, налях течността и... нъцки. Отзад отново не стига течност, към предното стъкло минимално подобрение.
С бърза разходка до една близка морга, 10 лв. и малко над два часа работа с всичките занимавки и заигравки, вече всичко е точно.
P.S. Преди няма и 4 години го играх този същия филм като днес.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4779
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Здравейте съфорумци,
цяла седмица не ми остана време да споделя с Вас какво направих по колата си днес. Доста от автомобилите които виждам, дори и много нови, имат конденз във фаровете или стоповете. Даже на много съм виждал в стоповете вода като в аквариум Та преди около месец забелязах конденз и в моите стопове, увеличил се още повече и от автомивката! Реших на пролет да направя опит за ремонт, но тъй като на 15.02.2020 беше топло, реших да действам. Все пак вода и ток - не е добра комбинация!
подръчните ми материали за ремонт: спирт, памучен парцал, пистолет за силикон, силикон, макетно ножче, хартиена самозалепваща лента и пластмасова едномилиметрова подложка за дограма.
поради липса на безцветен силикон сложих бял, но така че да личи малко. Все едно е част от стопа - бял кант Втория стоп се спука на 2 места мъничко, тъй като пластмасата не беше издържала слънчевите лъчи толкова години и беше счупена/напукана в единия край. Тези пукнатинки също обмазах със силикон вътре и вън тъничко, така че да е само като прозрачен филм, невидим ако не си го завреш в очите.
Монтирах ги след 5-6 часа, но тъй като беше вече тъмно не направих снимка. Все още е сухо вътре, никакви следи от конденз, имайки предвид че тази седмица валя. Надявам се нещата да останат така Време за работа, демонтаж, монтаж и ремонт около час.
Доволен съм от сършената работа.
цяла седмица не ми остана време да споделя с Вас какво направих по колата си днес. Доста от автомобилите които виждам, дори и много нови, имат конденз във фаровете или стоповете. Даже на много съм виждал в стоповете вода като в аквариум Та преди около месец забелязах конденз и в моите стопове, увеличил се още повече и от автомивката! Реших на пролет да направя опит за ремонт, но тъй като на 15.02.2020 беше топло, реших да действам. Все пак вода и ток - не е добра комбинация!
подръчните ми материали за ремонт: спирт, памучен парцал, пистолет за силикон, силикон, макетно ножче, хартиена самозалепваща лента и пластмасова едномилиметрова подложка за дограма.
поради липса на безцветен силикон сложих бял, но така че да личи малко. Все едно е част от стопа - бял кант Втория стоп се спука на 2 места мъничко, тъй като пластмасата не беше издържала слънчевите лъчи толкова години и беше счупена/напукана в единия край. Тези пукнатинки също обмазах със силикон вътре и вън тъничко, така че да е само като прозрачен филм, невидим ако не си го завреш в очите.
Монтирах ги след 5-6 часа, но тъй като беше вече тъмно не направих снимка. Все още е сухо вътре, никакви следи от конденз, имайки предвид че тази седмица валя. Надявам се нещата да останат така Време за работа, демонтаж, монтаж и ремонт около час.
Доволен съм от сършената работа.
времето е като парите-никога не стига
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Смених си предните чистачки . 35 лв с максимална отстъпка. Засега приятно чистят , да видим колко ще изкарат.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта