Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 03 дек 2020, 10:26
- Местоположение: Велико Търново
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Аз не разбирам от смяна на софт и той ми реши проблема. Който може да си го смени. Но колата наистина става друга. Между другото къде е тази клапа за картерна вентилация? Дросела съм го очистил но тази клапа....
-
- потребител
- Мнения: 107
- Регистриран: 13 фев 2008, 00:01
- Модел на автомобила: Ford C-Max 2009 2.0i 145Hp LPG
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Клапана изглежда така: https://www.google.com/search?sa=X&rlz= ... UctH2qhe-M
Номера му е 1251743. Преди години струваше оригинален 36лв.
https://ford.7zap.com/en/car/49/6.47294 ... 1743#6A666
Намира се на самия двигател, под всмукателния колектор. Всмукателния колектор трабва да се демонтира за да имаш достъп.
Номера му е 1251743. Преди години струваше оригинален 36лв.
https://ford.7zap.com/en/car/49/6.47294 ... 1743#6A666
Намира се на самия двигател, под всмукателния колектор. Всмукателния колектор трабва да се демонтира за да имаш достъп.
-
- потребител
- Мнения: 107
- Регистриран: 13 фев 2008, 00:01
- Модел на автомобила: Ford C-Max 2009 2.0i 145Hp LPG
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Как разбираш точното наименование за 1.8 и за 2.0? Вчера се опитах да отгатна за 2.0, но не успях.synthez 3D написа: ↑20 апр 2021, 07:25От тук, където е постнал колегата bizu :https://www.fordtechservice.dealerconne ... roduct=IDS Трябва да знаеш точното наименование на версията, пишеш я и тя се сваля. Там са всички софтуери, не само за 1,8.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1746
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Там е работата, че трябва вътрешна информация. Не знам рашаните от къде ги научават, но на техния форум има доста неща. А относно клапана за картерна вентилация ще кажа на Plamen74, че няма нужда от почистване и е на много забутано място, изискващо сваляне на колектора, така че не си струва играчката. Колата ти работи добре и ако имаше проблем с клапана щеше да си личи.
- dragozow
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 31 юли 2008, 13:11
- Модел на автомобила: C-max Titanium 2.0 Duratec HE, 2009, LPG
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Мото пфое така и не ми отговориха, вече и не очаквам. Като купувах кола бяха много любезни.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Лошото е, че МП няма конкуренция, за разлика от повечето марки, които вече имат двама, или повече официални дилъра и сервизи!
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 12 апр 2021, 21:14
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Здравейте,
Нещо за фиеста 1.4 автомат 2010 г. да знаете със същия проблем.
Вчера ми пристигна клапана за картерна винтелация заедно със уплътнителя и маркучето към тях, защото старото беше увито в шведска лента и реално не трябва да е така. Четох че със 100 октана бензин се орпавяло и реално трябваше да я зареждам и днес се случи чудо, нищо не направи и сега реално не зная от къде се оправи.
Някакви идеи да имате??
Преди седмица някъде ми сложиха нов софт в МП, но без никакъв резултат, казаха че е последния за фиеста.
Нещо за фиеста 1.4 автомат 2010 г. да знаете със същия проблем.
Вчера ми пристигна клапана за картерна винтелация заедно със уплътнителя и маркучето към тях, защото старото беше увито в шведска лента и реално не трябва да е така. Четох че със 100 октана бензин се орпавяло и реално трябваше да я зареждам и днес се случи чудо, нищо не направи и сега реално не зная от къде се оправи.
Някакви идеи да имате??
Преди седмица някъде ми сложиха нов софт в МП, но без никакъв резултат, казаха че е последния за фиеста.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 12 апр 2021, 21:14
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Малка промяна!!!
Дори и след 100 октана продалжава да го прави, но не всеки път.
Стана още по забавно.
Дори и след 100 октана продалжава да го прави, но не всеки път.
Стана още по забавно.
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Продължавай с 100 те октана и ще видиш как ще изчезне съвсем
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Има ъпдейт и за твоята кола, мога да го направя, ако вече не си я обновил.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
При мен, ако застудее двигателят след стартиране искаше да се натиска леко педала за газта 3-4 секунди, за да не загасне и после колата в началото тръгваше някак с нежелание, но след смяната на маслото с висококачествено, което направих скоро проблемът изчезна. И предишното, и сегашното масло са с вискозитет 5/30, ама разликата в цената им е повече от двойна, но пък двигателят почти не се чува до 3000об./мин., което не беше така преди.
Със старото масло дали със 95, или 100 октана не съм усетил някаква разлика, та пак да кажа-не подценявайте моторното масло.
Изследванията на рашъните на синтетични(уж) масла показват, че доста от тях са с реален вискозитет на студен двигател(първата цифра), което е от значение за проблемите в темата варира от 3 до 9, ама на етикета пише "5"! Отделно, че и при загрял двигател вискозитета изобщо не отговаря, или направо изчезва, но да не се повтарям-всичко съм описал в омаслената тема.
Лека вечер и наздраве!
Много автомати-слаби резултати!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Пламене, това е несериозно, внушаваш си. Това поведение е проблем със сместа, не е от мазането.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Наско-мисля, че е логично, ако маслото е по-гъсто, когато е студено това да има значение.
Както писах доста от вискозитета на маслата не отговаря на написаното, а и фактът си е факт. Днес сутринта при 0 градуса след два дена престой я запалих, за да измеря напрежението на заряд и двигателят си пое веднага без да му помагам, докато преди под 6-7 градуса гаснеше, ако не поддържам леко газта.
Както писах доста от вискозитета на маслата не отговаря на написаното, а и фактът си е факт. Днес сутринта при 0 градуса след два дена престой я запалих, за да измеря напрежението на заряд и двигателят си пое веднага без да му помагам, докато преди под 6-7 градуса гаснеше, ако не поддържам леко газта.
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Вероятно има и друг проблем(и), които висят на косъм, за да се проявят, но маслото засега тушира проблемът.
Замислям се и за друг възможен проблем по темата-зареждам бензин по десетина литра на около 700км. пробег, като поддържам резервоара наполовина пълен, или малко повече и при развиване на капачката се получава баси смукването-демек вакуум(?!)-все се каня да не я завивам плътно, ама момчето на бензиностанцията си я завива докрай, а аз после забравям да я поразвия. Предстои ми да изуча вентилацията на резервоара.
Замислям се и за друг възможен проблем по темата-зареждам бензин по десетина литра на около 700км. пробег, като поддържам резервоара наполовина пълен, или малко повече и при развиване на капачката се получава баси смукването-демек вакуум(?!)-все се каня да не я завивам плътно, ама момчето на бензиностанцията си я завива докрай, а аз после забравям да я поразвия. Предстои ми да изуча вентилацията на резервоара.
Много автомати-слаби резултати!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10857
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Аааа за това е виновен разтоварващият клапан на рейката за връщащото/излишно гориво. А ако пък надува-е запушен отдушника на резервоара.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Може ли по-простичко, бе наборе?
Малеи кви термини използваш-завидях ти!
Разтоварващи клапани-млапани, рейки-мейки...
Малеи кви термини използваш-завидях ти!
Разтоварващи клапани-млапани, рейки-мейки...
Много автомати-слаби резултати!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10857
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Клапан който при определено налягане пропуска гориво да се върне в резервоара. Все едно смучеш течност от пластмасово шише което няма отдушник и се получава вакуум в шишето.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Ъхъ-ще зяпам при рашъните къде-какво се намира и как се оправя.
Ама вакуумът е наистина учудващо силен-чак се чудя как се справя бензиновата помпа?
Ама вакуумът е наистина учудващо силен-чак се чудя как се справя бензиновата помпа?
Много автомати-слаби резултати!
- zz_stefanov
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 04 авг 2020, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk 2,5 газ/бензин 1,6 Ti-VCT 115 к.с.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Пробвай дали това не е причината за трудното палене. В смисъл, ако разтоварваш обратното налягане на резервоара всеки път преди да стартираш и всичко е наред...
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10857
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Евентуално е това, но специалист трябва да каже.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 48 госта