Датчик за перка - проблем със загряване Fiesta 1.4 16v
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 01 сеп 2021, 07:32
- Местоположение: Кърджали
- Status: Извън линия
Датчик за перка - проблем със загряване Fiesta 1.4 16v
Здравейте колеги, колата по-точни е Mazda 2 с мотор на Fiesta 1.4, 80ps FXJA. Става дума за следното нещо, стрелката за температурата на двигателя седи в средата при загрял мотор и не покачва повече. Странното е, че при диагностика за живите данни на колата, покачва над 102с, но перката не включи. Стрелката си седеше в средата, както е нормално, би трябвало да минава след средата, при тези над 100 градуса, явно нещо я лъже. Смених температурния датчик, който е под бобината(не знам дали има друг) и няма разлика със загряването. Доколкото успях да видя долния маркуч и радиатора не бяха много топли спрямо другите маркучи, термостата ще се смени така или иначе, но според вас трябва ли да се гледат и други датчици, релета и бушони. За да се пуска перката когато трябва. Благодаря!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1618
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Датчик за перка - проблем със загряване Fiesta 1.4 16v
Освен диагностика трябва и диагностик. Затова сменяш залудо здрав датчик.
Има тестове за режимите на перката.
При температура около 100 °C завира вода в чайник, но колата има друга конструкция. Охладителната система е под налягане и температурата на кипене е около 120 °C. Работната температура е и над 100 .
Перката се управлява от компютъра на инжекциона, а не :
Стрелката на Форд и Мазда отдавна не е измервателна, както и на доста коли вече. Някои други пък са отишли към крайности и нямат и стрелка.
Поздрави.
Има тестове за режимите на перката.
При температура около 100 °C завира вода в чайник, но колата има друга конструкция. Охладителната система е под налягане и температурата на кипене е около 120 °C. Работната температура е и над 100 .
Перката се управлява от компютъра на инжекциона, а не :
Компютъра му е зададена програма кога да я пуска.
Стрелката на Форд и Мазда отдавна не е измервателна, както и на доста коли вече. Някои други пък са отишли към крайности и нямат и стрелка.
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 01 сеп 2021, 07:32
- Местоположение: Кърджали
- Status: Извън линия
Re: Датчик за перка - проблем със загряване Fiesta 1.4 16v
Благодаря, колегa! Тоест няма проблем , че върви над 100c и не се пуска перката, понеже ECU-то преценя, че няма нужда ли да разбирам.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Датчик за перка - проблем със загряване Fiesta 1.4 16v
Първа степен на вентилатора включва на 102-104 градуса, няма проблем.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 01 сеп 2021, 07:32
- Местоположение: Кърджали
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта