Фокус 1.8tddi прекъсва
- 
				Mincho_gb
 - потребител

 - Мнения: 1
 - Регистриран: 25 яну 2022, 15:30
 - Местоположение: Габрово
 - Status: Извън линия
 
Фокус 1.8tddi прекъсва
Здравейте,появи ми се следния проблем,колата работи на ниски обороти,пали много лесно,но след 3000 оборота започва да прекъсва и да изкарва неизгоряла нафта,също прекъсва когато подам газ на голяма предавка с малка скорост.Закачихме я на диагностика показа само EGR но той никога не е работил
			
									
									
						- 
				ivo_63
 - Потребител

 - Мнения: 1260
 - Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
 - Модел на автомобила: ford mondeo  MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
 - Status: Извън линия
 
Re: Фокус 1.8tddi прекъсва
Не  е  датчика ,  от него  си  гасне и моля  колеги да не   играят на  гледачки  
			
									
									
						- ivchotr
 - потребител

 - Мнения: 986
 - Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: Фокус 1.8tddi прекъсва
Преди да започне да гасне, започва да прекъсва. Поне при мен е бивало така. Ако бях врачка, щях да имам пари да карам Ролс Ройс. Или да ме возят в такъв.
			
									
									Знам всички вицове за Форд  
						- 
				ivo_63
 - Потребител

 - Мнения: 1260
 - Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
 - Модел на автомобила: ford mondeo  MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
 - Status: Извън линия
 
Re: Фокус 1.8tddi прекъсва
Не  е  вярно, но  не искам  да споря
			
									
									
						- 
				F Focus
 - потребител

 - Мнения: 1189
 - Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
 - Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: Фокус 1.8tddi прекъсва
Към автора на темата-определете цвета на пушека, говорещ за неизгоряла нафта-ще е полезно. 
Имам предвид, че след четири дизелови автомобила(класически, не комън-рейл) брах ядове със задръстена цедка в резервоара(горивният филтър го сменях веднага след закупуването на автомобила), като симптомите бяха същите, а пушекът беше бял, все едно гори и антифриза, и си миришеше на нафта. Привърженик съм да се тръгне от най-простото(и евтино), пък после да се гледат разни датчици-матчици и прочие извращения!
			
									
									Имам предвид, че след четири дизелови автомобила(класически, не комън-рейл) брах ядове със задръстена цедка в резервоара(горивният филтър го сменях веднага след закупуването на автомобила), като симптомите бяха същите, а пушекът беше бял, все едно гори и антифриза, и си миришеше на нафта. Привърженик съм да се тръгне от най-простото(и евтино), пък после да се гледат разни датчици-матчици и прочие извращения!
Много автомати-слаби резултати!
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта
