Парно за Форд транзит 2000 куб.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 06 май 2006, 19:39
- Модел на автомобила: Ford Tranzit
- Местоположение: Haskovo
- Status: Извън линия
Парно за Форд транзит 2000 куб.
Протече ми радиаторчето за парното и го замених с ново,но сега възникна нов проблем че парното духа хладно.Когато е в града колата горе/долу топлината е добра може да се каже дори че на моменти пари.Но когато се излезе извън града и се кара с по-висока скорост или се пусне вентилатора на 3 започва да духа пак хладно.Колата загрява нормално,радиаторчето е ново,термостата отваря.Ако някой има опит нека да помогне. P.S. Колата е с газова уредба ако някой знае откаде трябва да взема входа и изхода за изпарителя.Възможно ли е причината за лошия топлообмен да идва от това,че изпарителя е вързан на същите маркучи с тедки,които влизат в парното?
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Парно за Форд транзит 2000 куб.
Напълно е възможно да е сложен кофти изпарителя. Най-добре го сложи така:mladenp написа:Протече ми радиаторчето за парното и го замених с ново,но сега възникна нов проблем че парното духа хладно.Когато е в града колата горе/долу топлината е добра може да се каже дори че на моменти пари.Но когато се излезе извън града и се кара с по-висока скорост или се пусне вентилатора на 3 започва да духа пак хладно.Колата загрява нормално,радиаторчето е ново,термостата отваря.Ако някой има опит нека да помогне. P.S. Колата е с газова уредба ако някой знае откаде трябва да взема входа и изхода за изпарителя.Възможно ли е причината за лошия топлообмен да идва от това,че изпарителя е вързан на същите маркучи с тедки,които влизат в парното?
маркуча от ДВГ




- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Парно за Форд транзит 2000 куб.
...или обратното...в смисъл да не е вързан на две линии, а само на еднаBrock написа:Напълно е възможно да е сложен кофти изпарителя. Най-добре го сложи така:mladenp написа:Протече ми радиаторчето за парното и го замених с ново,но сега възникна нов проблем че парното духа хладно.Когато е в града колата горе/долу топлината е добра може да се каже дори че на моменти пари.Но когато се излезе извън града и се кара с по-висока скорост или се пусне вентилатора на 3 започва да духа пак хладно.Колата загрява нормално,радиаторчето е ново,термостата отваря.Ако някой има опит нека да помогне. P.S. Колата е с газова уредба ако някой знае откаде трябва да взема входа и изхода за изпарителя.Възможно ли е причината за лошия топлообмен да идва от това,че изпарителя е вързан на същите маркучи с тедки,които влизат в парното?
маркуча от ДВГвлиза в изпарителя
излиза от изпарителя
продължава към парното

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта