Парно за Форд транзит 2000 куб.

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
mladenp
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 06 май 2006, 19:39
Модел на автомобила: Ford Tranzit
Местоположение: Haskovo
Status: Извън линия

Парно за Форд транзит 2000 куб.

Мнение от mladenp » 07 фев 2007, 19:55

Протече ми радиаторчето за парното и го замених с ново,но сега възникна нов проблем че парното духа хладно.Когато е в града колата горе/долу топлината е добра може да се каже дори че на моменти пари.Но когато се излезе извън града и се кара с по-висока скорост или се пусне вентилатора на 3 започва да духа пак хладно.Колата загрява нормално,радиаторчето е ново,термостата отваря.Ако някой има опит нека да помогне. P.S. Колата е с газова уредба ако някой знае откаде трябва да взема входа и изхода за изпарителя.Възможно ли е причината за лошия топлообмен да идва от това,че изпарителя е вързан на същите маркучи с тедки,които влизат в парното?

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Парно за Форд транзит 2000 куб.

Мнение от Brock » 08 фев 2007, 09:27

mladenp написа:Протече ми радиаторчето за парното и го замених с ново,но сега възникна нов проблем че парното духа хладно.Когато е в града колата горе/долу топлината е добра може да се каже дори че на моменти пари.Но когато се излезе извън града и се кара с по-висока скорост или се пусне вентилатора на 3 започва да духа пак хладно.Колата загрява нормално,радиаторчето е ново,термостата отваря.Ако някой има опит нека да помогне. P.S. Колата е с газова уредба ако някой знае откаде трябва да взема входа и изхода за изпарителя.Възможно ли е причината за лошия топлообмен да идва от това,че изпарителя е вързан на същите маркучи с тедки,които влизат в парното?
Напълно е възможно да е сложен кофти изпарителя. Най-добре го сложи така:
маркуча от ДВГ :arrow: влиза в изпарителя :arrow: излиза от изпарителя :arrow: продължава към парното

:twisted:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Парно за Форд транзит 2000 куб.

Мнение от kEFi » 08 фев 2007, 15:48

Brock написа:
mladenp написа:Протече ми радиаторчето за парното и го замених с ново,но сега възникна нов проблем че парното духа хладно.Когато е в града колата горе/долу топлината е добра може да се каже дори че на моменти пари.Но когато се излезе извън града и се кара с по-висока скорост или се пусне вентилатора на 3 започва да духа пак хладно.Колата загрява нормално,радиаторчето е ново,термостата отваря.Ако някой има опит нека да помогне. P.S. Колата е с газова уредба ако някой знае откаде трябва да взема входа и изхода за изпарителя.Възможно ли е причината за лошия топлообмен да идва от това,че изпарителя е вързан на същите маркучи с тедки,които влизат в парното?
Напълно е възможно да е сложен кофти изпарителя. Най-добре го сложи така:
маркуча от ДВГ :arrow: влиза в изпарителя :arrow: излиза от изпарителя :arrow: продължава към парното

:twisted:
...или обратното...в смисъл да не е вързан на две линии, а само на една :wink:

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта