Какво искаме от сервизите / монтьорите
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Какво искаме от сервизите / монтьорите
Седя си и си мисля - какво аджеба искаме от сервизите?!
Аз например искам:
1. Да се отнасят към мен както се отнасят към клиент с чисто нова кола
2. Да не ме лъжат, че могат да оправят нещо, което не могат. Нека просто ми кажат ние не можеме да се справим с това - няма да се сърдя, а напротив, ще съм радостен
3. Да не ми сменят частите с "маркови", а реално да ми слагат "ментета". Нека ме попитат и аз да реша от кои да ми сложат.
4. Да не се опитват да ми сменят нещо, а то да си е напълно в ред
А вие, какво очаквате от сервизите? Какво бихте искали да получите като услуга и отношение?

Аз например искам:
1. Да се отнасят към мен както се отнасят към клиент с чисто нова кола
2. Да не ме лъжат, че могат да оправят нещо, което не могат. Нека просто ми кажат ние не можеме да се справим с това - няма да се сърдя, а напротив, ще съм радостен
3. Да не ми сменят частите с "маркови", а реално да ми слагат "ментета". Нека ме попитат и аз да реша от кои да ми сложат.
4. Да не се опитват да ми сменят нещо, а то да си е напълно в ред


- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
твоите точки плюс:
- да не ме лъжат че и нещо друго е за смяна при положение че не е
- да не я карат когато съм я оставил в сервиза (на братовчед ми колата са и навътрели 20км когато беше скоро в сервиз, под предлог че я тестват
- да ми казват ориентировъчна сена преди да започнат, защото не искам изненади след това
- да не ме лъжат че и нещо друго е за смяна при положение че не е
- да не я карат когато съм я оставил в сервиза (на братовчед ми колата са и навътрели 20км когато беше скоро в сервиз, под предлог че я тестват
- да ми казват ориентировъчна сена преди да започнат, защото не искам изненади след това
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Не ходя в сервиз, освен когато трябва да се направи някоя центровка свързана с използване на специална апаратура. Най-много ме ядосва когато някой "разбирач", започне да ми обяснява каква кардинална грешка съм направил с покупката на Форд. Повече не ходя там освен ако нямам друг избор. За съжаление хора които уважавам и препоръчвам на всичките си познати(освен тези с Форд), като отидох да тестваме Ескорта преди да го купя, наприказваха такива глупости още преди да вдигнат капака.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ако подбудите ти за тази тема са отклоненията ми по тази:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=8337
Агресирах се нещо още повече напоследък по некадърници и мислещи се зааа ...
petkoff_pl нали идва в Плевен да го водя да му оправят предницата щото я бяха направили да си ходи на къде си иска.
Ми ако някой я беше купил тази фиеста със забележките по ходовата част които бяха луфтове от тампони които са били за смяна. Е човека си я купува за смешни пари и тича да я прави. Ми с този резултат които се бе получил не ще намразиш форд повлиян от всички приказки ми ненам ко щеше да стане.
Е Ферарито дето го спечли онова момче на конкурса на Слави "Танцувай с мен".
Имаше линк към тема в клуб "Off Road", където ферарито влязло в сервиза му и той установил "усукана ходова част"
Баси паниката а ?
Минал съм по този път и се сещам за кво става дума. Едва ли на ферарито му е ускано купето и да е било да го е напсал, щото "усукана ходова част" се получава от кофти майстори и части и има оправия.
Айде Форд е баси боклука ... ми кво да си вземе човек ?
Ферари ?
Ми ей го ферарито влиза в бокса и майсторчето казва "усукана ходова част" и човека вече е на диазепам, хашиши и наркотици
Аз се плаша на моята ако нещо се наложи се бара по двигателя или да се дири проблем ... датчик нещо ... няма кой или поне незнам. На МП не мога си позволя цените.
Отивам в МП за лагери и тампони на макферсона там ми казват 50 лв. само лагера обаче не се произвежда. Аз си знам какво ще стане ама нали като им чуя офертите и всичко друго вече ми се струва екстра.
Ходих да питам евентуално дали няма се намери какъв болт е държал една скоба на тръбите на климатика, ми рови момчето вика не намирам никакво инфо, викам колата е отпред поне да видите кое е мястото и джаджата щото на компа не намира мястото. Да беее сетите се ко стана ... Ще пиша във форума някой с такава с климатик евентуално да развие неговия болт да видя какво да търся.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=8337
Агресирах се нещо още повече напоследък по некадърници и мислещи се зааа ...
petkoff_pl нали идва в Плевен да го водя да му оправят предницата щото я бяха направили да си ходи на къде си иска.
Ми ако някой я беше купил тази фиеста със забележките по ходовата част които бяха луфтове от тампони които са били за смяна. Е човека си я купува за смешни пари и тича да я прави. Ми с този резултат които се бе получил не ще намразиш форд повлиян от всички приказки ми ненам ко щеше да стане.
Е Ферарито дето го спечли онова момче на конкурса на Слави "Танцувай с мен".
Имаше линк към тема в клуб "Off Road", където ферарито влязло в сервиза му и той установил "усукана ходова част"
Баси паниката а ?
Минал съм по този път и се сещам за кво става дума. Едва ли на ферарито му е ускано купето и да е било да го е напсал, щото "усукана ходова част" се получава от кофти майстори и части и има оправия.
Айде Форд е баси боклука ... ми кво да си вземе човек ?
Ферари ?
Ми ей го ферарито влиза в бокса и майсторчето казва "усукана ходова част" и човека вече е на диазепам, хашиши и наркотици

Аз се плаша на моята ако нещо се наложи се бара по двигателя или да се дири проблем ... датчик нещо ... няма кой или поне незнам. На МП не мога си позволя цените.
Отивам в МП за лагери и тампони на макферсона там ми казват 50 лв. само лагера обаче не се произвежда. Аз си знам какво ще стане ама нали като им чуя офертите и всичко друго вече ми се струва екстра.
Ходих да питам евентуално дали няма се намери какъв болт е държал една скоба на тръбите на климатика, ми рови момчето вика не намирам никакво инфо, викам колата е отпред поне да видите кое е мястото и джаджата щото на компа не намира мястото. Да беее сетите се ко стана ... Ще пиша във форума някой с такава с климатик евентуално да развие неговия болт да видя какво да търся.
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Може и да ви се стори странно, но основно ме дразни мърлявото отношение. Като я оставя в сервиз очаквам после да я взема в същото състояние, а не да е мръсна или с петна по кормилото и т.н.
Върха беше лятото преди да продам старата Сиера я бях закарал за смяна на дискове, амортисьори и т.н. и като отивам след 6!!! дена да я взема ми я връщат цялата мръсна и с откачена броня.
Побеснях и отказах да я взема, ония се притесни защото шефа е познат на баща ми и веднага я върнаха да я оправят "за сметка" на сервиза. След 15 минути я докараха лъсната и с оправена броня и хиляди извинения че не били забелязали. И не става въпрос за някой долнопробен сервиз, ами за един от най-големите и прехвалени в Пловдив. Няма да му казвам името нарочно.
Не че и аз не можех да си я оправя и измия, но имайки в предвид че си плащам за услугите също както и тоя с новия Мерцедес дето само одеало не са му сложили отгоре да не му изстинат ламарините.
Друго което искам, но не вярвам да стане е като се прави нещо по колата после да е по-добре, а не същото или по-лошо. Незнам защо, но дажи и най-простите неща когато се пипнат никога повече не са такива каквито са били. Тук играе роля и ужасните части които се предлагат, но дори и хубавите части пак могат да бъдат прецакани от един тъп майстор. Може един болт да обърнат или нещо друго дребно, но винаги ще има такова.
Върха беше лятото преди да продам старата Сиера я бях закарал за смяна на дискове, амортисьори и т.н. и като отивам след 6!!! дена да я взема ми я връщат цялата мръсна и с откачена броня.

Побеснях и отказах да я взема, ония се притесни защото шефа е познат на баща ми и веднага я върнаха да я оправят "за сметка" на сервиза. След 15 минути я докараха лъсната и с оправена броня и хиляди извинения че не били забелязали. И не става въпрос за някой долнопробен сервиз, ами за един от най-големите и прехвалени в Пловдив. Няма да му казвам името нарочно.
Не че и аз не можех да си я оправя и измия, но имайки в предвид че си плащам за услугите също както и тоя с новия Мерцедес дето само одеало не са му сложили отгоре да не му изстинат ламарините.
Друго което искам, но не вярвам да стане е като се прави нещо по колата после да е по-добре, а не същото или по-лошо. Незнам защо, но дажи и най-простите неща когато се пипнат никога повече не са такива каквито са били. Тук играе роля и ужасните части които се предлагат, но дори и хубавите части пак могат да бъдат прецакани от един тъп майстор. Може един болт да обърнат или нещо друго дребно, но винаги ще има такова.
- yassimoto
- потребител
- Мнения: 445
- Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
- Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колеги , нека да погледнем и от другата страна . Искате когато си получавате колите да са чисти , а някой замислял ли се е че и когато ги карате на майстор е хубаво да ги закарате чисти , защото когато ходите на зъболекър си миете зъбите или когато ходите на лекър се миете гъ... . Замисляли ли сте се ,че когато ви казват че и още нещо е за смяна то можеби наистина е за смяна , а не твърдоглаво да казвате " абе ти ми оправи това за което съм дошъл и не ме учи мене " и когато сменената част се повреди заради това че не сменено и другото , почвате да обвинявате майстора . И когато имате съмнение че това което ви е ремонтирано по автомобила е дало дефект не е нужно да влитате на ура във сервиза защото може да се окаже че не е така и да бъдете позорно изгонен пред погледите на другите клиенти . И когато решите да набите майстора да не се окаже че ще си тръгнете хем бит хем е.... . Не е нужно когато ви ремонтират колата да дишате в гърба на майстора , защото може и да имате лош дъх .
ВСИЧКО ТОВА ГО НАПИСАХ , НЕ ЗА ДА СЕ ЗАЯЖДАМ , А ЗА ДА СЕ ЗАМИСЛИТЕ ДАЛИ КОГАТО ИЗИСКВАТЕ НЕЩО - СЪОТВЕТНО И ДАВАТЕ . Защото българина знае само да иска , но не и да дава .
ВСИЧКО ТОВА ГО НАПИСАХ , НЕ ЗА ДА СЕ ЗАЯЖДАМ , А ЗА ДА СЕ ЗАМИСЛИТЕ ДАЛИ КОГАТО ИЗИСКВАТЕ НЕЩО - СЪОТВЕТНО И ДАВАТЕ . Защото българина знае само да иска , но не и да дава .

КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!
-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
в общи линии
моите искания са:
1. да ми оправят колата качествено а не да си оставят ръцете
2. да ме известят предварително за очакваната цена на труда и срока в който ще се извърши ремонта.
3. Да ми осигурят части, като ме информират за цената,марката на частите които ще вложат, за да мога да преценя колко са качествени и дали са на приемлива цена. Съответно да ми се даде възможност да си доставя сам части ако тяхните не ме устройват. Може да е смешно за някой, но не давам да ми слагат дори антифриз без да съм одобрил марката.
4. Да получа гаранция за ремонта. Ако е с части, които съм доставил нямам такива претенции.
5. Ако по време на ремонта се забележат други проблеми да ме информират своевременно.
6. Ако може да не се тюхкат половин час преди да дигнат капака, че това е Форд и да се жалват, че са наказани, като им се е паднал на тях. Макар, че го приемам с усмивка. Оказа се, че когато не могат да свалят някоя гума пак марката им е виновна
7. Да си тръгна с документ за свършената работа и подменените части.
Ако спазват горните точки от моя страна:
1. Бих приел завишена цена срещу качествено свършена работа.
2. Не бих имал претенции да гледам какво точно правят. Всъшност бих си оставил колата и да се върна когато са готови.
3. Не държа да ми я върнат чиста...стига да не цапат вътре. То си е цяло удоволствие да изпушиш 2 цигари докато ти чистят колата и да си я гледаш, като знаеш, че всичко е наред.
4. Не държа да ми се обаждат след 2 седмици да ме питат наред ли е всичко след ремонта а да ме помолят ако има някакви проблеми аз да им звънна.
Между другото сериозни оплаквания от ремонти нямам:
1. Имах забележки от ремонта, които ми беше направен майстор в голям сервиз в частния му гараж в извънработно време. Макар, че и аз не успях да осигуря оригинални части, но от неговото творчество да напасне нещата можеше да стане голяма беля.
2. Едни квартални жичкаджии пипаха неща, които не разбират.
3. По мое желание ми сменяха спирачна течност(трябва на 2 години да се прави) и се оказа, че системата събира повече отколкото имаха в сервиза та смесиха 2 марки.
Иначе доволен от Аутоексперти и ДН-Ауто.
За части винаги проверявам цена в Мото-Пфое и ако цената не е безумна си купувам от там. Понякога ми и излизат и по-евтино.
моите искания са:
1. да ми оправят колата качествено а не да си оставят ръцете
2. да ме известят предварително за очакваната цена на труда и срока в който ще се извърши ремонта.
3. Да ми осигурят части, като ме информират за цената,марката на частите които ще вложат, за да мога да преценя колко са качествени и дали са на приемлива цена. Съответно да ми се даде възможност да си доставя сам части ако тяхните не ме устройват. Може да е смешно за някой, но не давам да ми слагат дори антифриз без да съм одобрил марката.
4. Да получа гаранция за ремонта. Ако е с части, които съм доставил нямам такива претенции.
5. Ако по време на ремонта се забележат други проблеми да ме информират своевременно.
6. Ако може да не се тюхкат половин час преди да дигнат капака, че това е Форд и да се жалват, че са наказани, като им се е паднал на тях. Макар, че го приемам с усмивка. Оказа се, че когато не могат да свалят някоя гума пак марката им е виновна

7. Да си тръгна с документ за свършената работа и подменените части.
Ако спазват горните точки от моя страна:
1. Бих приел завишена цена срещу качествено свършена работа.
2. Не бих имал претенции да гледам какво точно правят. Всъшност бих си оставил колата и да се върна когато са готови.
3. Не държа да ми я върнат чиста...стига да не цапат вътре. То си е цяло удоволствие да изпушиш 2 цигари докато ти чистят колата и да си я гледаш, като знаеш, че всичко е наред.
4. Не държа да ми се обаждат след 2 седмици да ме питат наред ли е всичко след ремонта а да ме помолят ако има някакви проблеми аз да им звънна.
Между другото сериозни оплаквания от ремонти нямам:
1. Имах забележки от ремонта, които ми беше направен майстор в голям сервиз в частния му гараж в извънработно време. Макар, че и аз не успях да осигуря оригинални части, но от неговото творчество да напасне нещата можеше да стане голяма беля.
2. Едни квартални жичкаджии пипаха неща, които не разбират.
3. По мое желание ми сменяха спирачна течност(трябва на 2 години да се прави) и се оказа, че системата събира повече отколкото имаха в сервиза та смесиха 2 марки.
Иначе доволен от Аутоексперти и ДН-Ауто.
За части винаги проверявам цена в Мото-Пфое и ако цената не е безумна си купувам от там. Понякога ми и излизат и по-евтино.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Ох, аз не искам много - просто да ми оправят колата, а не да я доразвалят /както правят повечето/ така и така ми одират кожата
пп: колкото до това с висенето над главите на майсторите според мен е буквално "жизнено важно", че голяма част от тях са мърльовци и буквално може да ти струва живота! ; а и така придобиват добра визуална представа за външните ми размери и нрав и си спестявам излишните нерви и счупването на нечий нос /винаги е много важно продавача на частите и майстора да са наясно, че не могат да се ебават с мен или поне ако се опитат ще им струва някой друг зъб или носа/!
пп: колкото до това с висенето над главите на майсторите според мен е буквално "жизнено важно", че голяма част от тях са мърльовци и буквално може да ти струва живота! ; а и така придобиват добра визуална представа за външните ми размери и нрав и си спестявам излишните нерви и счупването на нечий нос /винаги е много важно продавача на частите и майстора да са наясно, че не могат да се ебават с мен или поне ако се опитат ще им струва някой друг зъб или носа/!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Правили са ми реглаж на предницата на стария Ескорт с луфт в лява кормилна щанга.yassimoto написа: ...
Човека я видя и ми каза ... но нямаше повече пари и я регулира като ме предупреди какъв ще е резултата .. е след ФУЛДА и още един гаражни некви прехвалени, от СБА Плевен Ескорта излезе СУУУПЕР въпреки и луфта в щангата.
Кво да претендирам?
Мина лятото дойде зимата и я забодох пак там и казах гледайте и каквото има за смяна сменяваме и пак реглаж.
Оплаквания нямам!
petkoff_pl когато ми сподели какво го е сполетяло и ме помоли да му уговарям час в СБА в Плевен понеже му ги похвалих. Отидох аз говоря с човека какъв е проблема и да пазим час.
1. Каза съвсем откровенно, че няма как да пазим час ..
2. Има вероятност да не може за времето което има да помогне ( petkoff_pl идва от Ловеч само заради това ) ... докъто лафихме каза добри думи за възможностите на МП

3. Дойде адаша свършиха му работа по колата въпреки, че юркаха човека да ходи да прибира някакъв закъсал (нали имат ПЪТНА ПОМОЩ).
Та начи отдели си му колкото време беше необходимо без да демонстрира за колко кратко време може да разхвърля сервиза и колко е сериозен проблема. Свърши работа по колата и излязоха двамата да покарат да видят какво се е получило. Като се върнаха и видях на petkoff_pl усмивката ми беше ясно ко стаа

на тия баси рекламата им направих

ко да напраа доволен съм до момента ...
В горния ми пост ви казах да познаете какво се случи в МП.
Пратиха ме да диря някой компетентен да види какво ми трябва и тогава да ида да ги занимавам.
Кво мрънкам ?
След ФУЛДА Плевен колата ми тресе със страшна сила
"реглаж" -- затва е в кавички щото ма грам нема нищо общо с истината.
Следващите пооправиха положението но пак не е добре и с просто око се виждаше, че двете предни гуми не са успоредни. От каренеце на волана ми тресяло

След смяна на гумички на клапаните колата почва да гори масло и да смърди ... същия майстор с гумичките ми сменява и термостата - антифриза потъмня, помътня, стана баси бозата ... иска ми още пари да си оправи кашата с гумичките и като си взех колата ми тя се мръщи неще да върви а такова оплакване нямах като му я оставих .. резултат спукана свещ, аз си я намерих ... сменена пак за моя сметка и през цялото време слушах от него ФОРД .... едикво си

- technik
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
- Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Нормално е всеки да изисква да му бъде извършена качествено работата за която си плаща, без да има после отрицателни последствия. Повечето проблеми наистина се появяват от това, че когато ни кажат - трябва да се смени още нещо, ние не го направим по финансова или друга причина и като се развали пак заради това ни бездействие псуваме майсторите, че са некадърни. Да, има също много голям процент майстори, които от незнание или наистина от некадърност, не си свършват работата както трябва (пример: Отидох само да ми сегнат алтернаторен ремак, при което майстора от престараване ми скъса обтягащия болт та трябваше да прави и алтернатор после.) Аз малко имам лощо изградено мнение за българския майстор като цяло, най-вече заради общата практика да се "побългаряват" нещата (Тя думата сама говори.) - "Когато нещо е развалено, то нищо не пречи да се поправи с подръчни средства и материали." (Всяко правило си има и изключението, естествено.) Това е напълно грешно мислене според мен, ето и затова изисквам ремонт да се прави само с оригинални части, които по каталог отговарят на този модел. Пари гледам да не пестя от това. Да гледам на майсторите в ръцете също не съм съгласен. Сега, и аз мразя когато ремонтирам нещо да ми гледат в ръцети и за това не го правя от съпричастност...но естествено винаги ходя при изпитани майстори, които знам че работят както трябва. Даже си имам "личен" майстор (той ми е нещо като личен лекар ама за колата
), който си има магазин и сервис и се занимава САМО и едиснтвено с Форд. Той винаги си върши работата както трябва, прави колата все едно че си прави собствената и винаги ще ми даде добър съвет и то без пари. А вече допълнителни услуги като почистване след себе си, да ти направят безплатна лека диагностика, да ти направят кафе и да ти дадат вестник да прочетеш докато те работят си е вече решение на майстора и само в негов плюс ако го прави (бил съм и в такъв сервис). 


-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ще го споделиш ли този майстор, с адрес разбира сеtechnik написа: Даже си имам "личен" майстор (той ми е нещо като личен лекар ама за колата), който си има магазин и сервис и се занимава САМО и едиснтвено с Форд. Той винаги си върши работата както трябва, прави колата все едно че си прави собствената и винаги ще ми даде добър съвет и то без пари.

- technik
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
- Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами да разбирасе. Не го държа в тайна от никого
В София на бул.Европа 2 ако се не лъжа. Това е първата пряка в дясно след кръстовището на Орион в посока Мото Пфое. На левия ъгъл на пресечката е магазинчето а на десния е нещо като склад и сервис в едно. Междо другото там има освен нови и страшно много втора употреба части естествено само за Форд и са на тънка цена. 


-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Съжалявам, че се намесвам, защото съм от другата страна на "барикадата", но все пак считам, че е полезно да споделя и мнението на сервиза за това какво се иска и какво може. Четем по-долу. Приемам всякакви забележки и коментари. Малко уточнение. Резервните части купени от мен са си с гаранция на доставчика на резервните части и тя е толкова колкото е.
----------------------------------------------------------------------------------
Общи условия за извършване на ремонтна и диагностична работа от фирма
АВТОМОБИЛНА ДИАГНОСТИКА ЕООД, гр. Козлодуй, ул. Одрин 27
1. Клиентът възлага да бъде извършена конкретна диагностична и/или ремонтна работа като се задължава да заплати договорената сума след успешно приключване на работата.
2. Каква конкретно работа да бъде извършена се записва в сервизната поръчка. За всеки допълнително открит дефект клиентът се уведомява и само след изрично възлагане от негова страна се пристъпва към отстраняването му. Отказът да възложи отстраняването на новооткритите дефекти се записва в сервизната поръчка. Клиентът се задължава да заплати всяка допълнително възложена и успешно извършена работа. Никакви други работи освен посочените в сервизната поръчка няма да се извършват.
3. Клиентът е задължен да уведоми за всички работи по автомобила, които са извършвани до момента и за които му е известно. Укриването на данни предполага като последствие влошено качество на изпълняваните ремонтни и диагностични работи.
4. Гаранцията върху положения труд е в размер на 14 календарни дни и се отнася единствено за ремонтните работи. В рамките на този срок се коригират безплатно несъответствията в ремонтната работа. При претенции относно качеството на извършения ремонт в рамките на гаранционния срок и при условие, че несъответствието се дължи на допълнителни дефекти, същите се възлагат с нова сервизна поръчка при същите общи условия. При нежелание от страна на клиента да възложи работите по отстраняването им и при поискване от негова страна автомобилът се привежда в състоянието преди извършването на ремонта и на клиента се възстановява заплатената сума. При работа с нестандартни резервни части, както и такива “втора употреба” гаранцията върху труда не важи. Такива елементи ще бъдат влагани само след изрично вписване в сервизната поръчка на това разпореждане на клиента. Гаранция за диагностична работа при условие, че няма да бъдат изпълнявана ремонтна работа не се предлага.
5. Грубо отношение от страна на клиента към изпълняващите диагностичната и/или ремонтната работа не се допуска. В такъв случай на клиента се отказва обслужване и автомобилът му се привежда в състоянието в което е бил преди началото на ремонтните и/или диагностични работи. Възнаграждение за труда в този случай не се дължи, но клиентът попада в списъка на “нежеланите клиенти” и за в бъдеще му се отказват всякакъв вид услуги.
6. Клиентът ясно съзнава, че диагностичните и ремонтните работи по автомобилите са сложен процес, при който не са изключени грешки. Създаването на напрегната обстановка по време на работа, желанието за по-скорошно приключване на работата и други подобни действия от страна на клиента не ускоряват процеса, а единствено увеличават вероятността за възникване на грешки.
7. Екипът, на когото клиентът поверява ремонта на своя автомобил, се стреми през цялото време да извършва необходимите работи по най-добрия начин съобразено със знанията и уменията си. Инструментите и диагностичното оборудване с помощта на които се извършва ремонта и/или диагностиката са с необходимото качество и не могат да бъдат причина за възникнали дефекти.
8. На всеки един клиент може да бъде отказано обслужване за определен момент или изобщо без необходимост от мотивировка. Това важи както за стари, така и за нови клиенти. Не може да бъде отказвано гаранционно обслужване при спазване на изискванията на точка 4 от “общите условия”.
9. Всички възникнали спорове се решават лично. Проведени дискусии от страна на клиента с трети незаинтересовани пряко лица относно стила, методите на работа и качествата на екипа довежда до отказ от по-нататъшни услуги на този клиент.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Декларация за информирано съгласие с общите условия за извършване на ремонтна и диагностична работа.
Аз, …………………………………………………………………………………………………….… съм запознат с описаните по-горе “общи условия”, съгласен съм с тях и ги приемам безусловно!
Дата:………………… Подпис:……………….
----------------------------------------------------------------------------------
Общи условия за извършване на ремонтна и диагностична работа от фирма
АВТОМОБИЛНА ДИАГНОСТИКА ЕООД, гр. Козлодуй, ул. Одрин 27
1. Клиентът възлага да бъде извършена конкретна диагностична и/или ремонтна работа като се задължава да заплати договорената сума след успешно приключване на работата.
2. Каква конкретно работа да бъде извършена се записва в сервизната поръчка. За всеки допълнително открит дефект клиентът се уведомява и само след изрично възлагане от негова страна се пристъпва към отстраняването му. Отказът да възложи отстраняването на новооткритите дефекти се записва в сервизната поръчка. Клиентът се задължава да заплати всяка допълнително възложена и успешно извършена работа. Никакви други работи освен посочените в сервизната поръчка няма да се извършват.
3. Клиентът е задължен да уведоми за всички работи по автомобила, които са извършвани до момента и за които му е известно. Укриването на данни предполага като последствие влошено качество на изпълняваните ремонтни и диагностични работи.
4. Гаранцията върху положения труд е в размер на 14 календарни дни и се отнася единствено за ремонтните работи. В рамките на този срок се коригират безплатно несъответствията в ремонтната работа. При претенции относно качеството на извършения ремонт в рамките на гаранционния срок и при условие, че несъответствието се дължи на допълнителни дефекти, същите се възлагат с нова сервизна поръчка при същите общи условия. При нежелание от страна на клиента да възложи работите по отстраняването им и при поискване от негова страна автомобилът се привежда в състоянието преди извършването на ремонта и на клиента се възстановява заплатената сума. При работа с нестандартни резервни части, както и такива “втора употреба” гаранцията върху труда не важи. Такива елементи ще бъдат влагани само след изрично вписване в сервизната поръчка на това разпореждане на клиента. Гаранция за диагностична работа при условие, че няма да бъдат изпълнявана ремонтна работа не се предлага.
5. Грубо отношение от страна на клиента към изпълняващите диагностичната и/или ремонтната работа не се допуска. В такъв случай на клиента се отказва обслужване и автомобилът му се привежда в състоянието в което е бил преди началото на ремонтните и/или диагностични работи. Възнаграждение за труда в този случай не се дължи, но клиентът попада в списъка на “нежеланите клиенти” и за в бъдеще му се отказват всякакъв вид услуги.
6. Клиентът ясно съзнава, че диагностичните и ремонтните работи по автомобилите са сложен процес, при който не са изключени грешки. Създаването на напрегната обстановка по време на работа, желанието за по-скорошно приключване на работата и други подобни действия от страна на клиента не ускоряват процеса, а единствено увеличават вероятността за възникване на грешки.
7. Екипът, на когото клиентът поверява ремонта на своя автомобил, се стреми през цялото време да извършва необходимите работи по най-добрия начин съобразено със знанията и уменията си. Инструментите и диагностичното оборудване с помощта на които се извършва ремонта и/или диагностиката са с необходимото качество и не могат да бъдат причина за възникнали дефекти.
8. На всеки един клиент може да бъде отказано обслужване за определен момент или изобщо без необходимост от мотивировка. Това важи както за стари, така и за нови клиенти. Не може да бъде отказвано гаранционно обслужване при спазване на изискванията на точка 4 от “общите условия”.
9. Всички възникнали спорове се решават лично. Проведени дискусии от страна на клиента с трети незаинтересовани пряко лица относно стила, методите на работа и качествата на екипа довежда до отказ от по-нататъшни услуги на този клиент.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Декларация за информирано съгласие с общите условия за извършване на ремонтна и диагностична работа.
Аз, …………………………………………………………………………………………………….… съм запознат с описаните по-горе “общи условия”, съгласен съм с тях и ги приемам безусловно!
Дата:………………… Подпис:……………….
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта