Прилики и разлики между Европейски и Канадски Фокус???
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Прилики и разлики между Европейски и Канадски Фокус???
Въпроса изникна заради един канадски Фокус, който го предлегат на една приятелка.
Та резервните части между познатите ни европейски и нетолкова познатите ни канадски Фокуси до колко са взаимозаменяеми?
Още един въпрос по темата -
Някой чувал ли за Ford Focus McAlpin? В Гугъла ненамерих нищо...
И колко е акциза за внос на автомобил от новия континент?
Пояснение: Фокуса е с 2.3литра двигател 150 к.с. и е с всички екстри.
10х за отговорите
Та резервните части между познатите ни европейски и нетолкова познатите ни канадски Фокуси до колко са взаимозаменяеми?
Още един въпрос по темата -
Някой чувал ли за Ford Focus McAlpin? В Гугъла ненамерих нищо...
И колко е акциза за внос на автомобил от новия континент?
Пояснение: Фокуса е с 2.3литра двигател 150 к.с. и е с всички екстри.
10х за отговорите
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
амии не зная много за УС фокуса, но така по външен вид съдя, че има общо с предишния фокус.. абе според мен няма смисъл да се занимава твоята приятелка с тази кола, освен ако не е за много ниска цена
само докарването от там до българия с контейнер е към 1500 долара
мотора е ясно, че е различен
акциза е за коли над 120 киловата, но трябва да платиш някакви мита и ддс
освен това имай предвид, че този фокус не е хомологиран за европа, разбирай, че няма сертификат ЕВРО 4, което означава, че ще плащаш още пари за да го регистрираш в българия, абе огромна галимация е... за американска кола, което не си струва
разбирам да беше мустанг.. ама фокус..
също така, такава кола много трудно се продава след това.. един вид, ако го вземеш все едно се жениш за него, имам познат, които кара шеви камаро 2001ва година и наскоро реши да го продаде, но въпреки перфектното състояние на колата никой не се отзова на обявата



акциза е за коли над 120 киловата, но трябва да платиш някакви мита и ддс
освен това имай предвид, че този фокус не е хомологиран за европа, разбирай, че няма сертификат ЕВРО 4, което означава, че ще плащаш още пари за да го регистрираш в българия, абе огромна галимация е... за американска кола, което не си струва

също така, такава кола много трудно се продава след това.. един вид, ако го вземеш все едно се жениш за него, имам познат, които кара шеви камаро 2001ва година и наскоро реши да го продаде, но въпреки перфектното състояние на колата никой не се отзова на обявата

Последна промяна от BadAngel на 20 мар 2007, 10:26, променено общо 1 път.
Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
ясно, аз разбрах, че е още зад окенаЛюбо написа:Всъщност Фокуса е в България...



Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря за отговорите 
Отказахме поръчката и не заради колата, а заради консумативите. Оказа се че въздушния филтър е различен. За брони и други външни детайли да не говорим. Оказа се че на америкенските фордове смяната на маслото се извършва на 5 000 мили, което ни изненада неприятно. И като се замислиш 2 пъти годишно поръчка на филтри от щатите, където Мото Пфое се оказа, че са стондартен клиент, разбирай без отстъпки и филтъра става златен...
Който се е навил на американска кола трябва много да с замисли преди да я плати, освен ако няма нищо против по-високата цена на частите и по-дългото чакане за доставката им.
П.П. Това горе се отнася за официалния представител на марката, като информацията ми е от самите тях.

Отказахме поръчката и не заради колата, а заради консумативите. Оказа се че въздушния филтър е различен. За брони и други външни детайли да не говорим. Оказа се че на америкенските фордове смяната на маслото се извършва на 5 000 мили, което ни изненада неприятно. И като се замислиш 2 пъти годишно поръчка на филтри от щатите, където Мото Пфое се оказа, че са стондартен клиент, разбирай без отстъпки и филтъра става златен...
Който се е навил на американска кола трябва много да с замисли преди да я плати, освен ако няма нищо против по-високата цена на частите и по-дългото чакане за доставката им.
П.П. Това горе се отнася за официалния представител на марката, като информацията ми е от самите тях.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Забравих да коригирам първия си пост, но заради забележката на cossy ще го напиша в отделен.
В Мото Пфое се оказа че фокуса е с 2 литра двигател, които е от Мондео (така казаха) имало разлика между 2-оика на Фокус и 2-оика на Мондео в хАмерика това... този двигател бил с верига, което не го знаех...
Според приемчика в МП "вероятно много от частите са съвместими". Тук, в този цитат, ме притесни думичката вероятно. Другото, което ме притесни е доставаката от Новия свят на резервни части... Както и да е - вече не стои на дневен ред.
Но темата е интересна и моля, които знае нещо по въпроса да я допълва. Така може да се помегне не хора които обмислат закупуването на американски Фордове, а предполагам и не само Фордове.
П.П. оказва се че американската международна гаранция не важи за Мото-Пфое!? (това е според примчека. Тове ме накара да го попетам при това положение дали двата Мустанга, които продадоха миналата година са с гаранция? Познайте какъв беше отговора - Тъй като са американски, а Мото-Пфое е представител на Европейското подразделение на марката двата Мустанга са продадени без гаранция
В Мото Пфое се оказа че фокуса е с 2 литра двигател, които е от Мондео (така казаха) имало разлика между 2-оика на Фокус и 2-оика на Мондео в хАмерика това... този двигател бил с верига, което не го знаех...
Според приемчика в МП "вероятно много от частите са съвместими". Тук, в този цитат, ме притесни думичката вероятно. Другото, което ме притесни е доставаката от Новия свят на резервни части... Както и да е - вече не стои на дневен ред.
Но темата е интересна и моля, които знае нещо по въпроса да я допълва. Така може да се помегне не хора които обмислат закупуването на американски Фордове, а предполагам и не само Фордове.
П.П. оказва се че американската международна гаранция не важи за Мото-Пфое!? (това е според примчека. Тове ме накара да го попетам при това положение дали двата Мустанга, които продадоха миналата година са с гаранция? Познайте какъв беше отговора - Тъй като са американски, а Мото-Пфое е представител на Европейското подразделение на марката двата Мустанга са продадени без гаранция

- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
не е никакъв проблем да се направи една застраховка, покриваща гаранционните рискове и колата да си има гаранция, самата застраховка не е много скъпа, по спомен за кола струваща около 100 000 лева застраховката за 3 годишна гаранция беше 1200 долараЛюбо написа:Забравих да коригирам първия си пост, но заради забележката на cossy ще го напиша в отделен.
В Мото Пфое се оказа че фокуса е с 2 литра двигател, които е от Мондео (така казаха) имало разлика между 2-оика на Фокус и 2-оика на Мондео в хАмерика това... този двигател бил с верига, което не го знаех...
Според приемчика в МП "вероятно много от частите са съвместими". Тук, в този цитат, ме притесни думичката вероятно. Другото, което ме притесни е доставаката от Новия свят на резервни части... Както и да е - вече не стои на дневен ред.
Но темата е интересна и моля, които знае нещо по въпроса да я допълва. Така може да се помегне не хора които обмислат закупуването на американски Фордове, а предполагам и не само Фордове.
П.П. оказва се че американската международна гаранция не важи за Мото-Пфое!? (това е според примчека. Тове ме накара да го попетам при това положение дали двата Мустанга, които продадоха миналата година са с гаранция? Познайте какъв беше отговора - Тъй като са американски, а Мото-Пфое е представител на Европейското подразделение на марката двата Мустанга са продадени без гаранция
Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта