МАСЛО 5w30 ЗА ДВИГАТЕЛ CVH???
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
Re: .
така по точен ли съм .Та мога ли да използвам този МОЛ маи че е 15/40 ама сега да не слизам до долуS>G>Bankov написа:ВЪПРОСЧЕ за 1.4 карборатор на вебер

петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
.
О.К. Polly мерси за съвета .
П.П. надявам се да си приела извиненията ми че нещо ме гризе съвеста

П.П. надявам се да си приела извиненията ми че нещо ме гризе съвеста


петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Добре де, с какво една пълна синтетика е по-лоша от полусинтетиката,след като визкозитетния индекс на 5в30 е значително по-голям от този на10в40!!!Не виждам проблем за хидроповдигачите след като и мазилните качества на 5в30 са значително по-добри!!!Да не забравяме и минералната базова компонента на 10в40 която е 80% от общия компаунд!!!Именно тя създава проблеми с отложенията и недостатъците на полусинтетиките!!!А пък и до сега съм карал с 10в40 само 1000км след като смених разпред вала-и честно да ти кажа не останах очарован!!!Ще пробвам с 5в30 и ще ви кажа какъв е резултата,вече съм го купил!!!
fiestaracing-just race!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
В Неделя го смених и вече съм понавъртял 150-200км.!!!Заключението е:ДА ПРИГОДНО Е!!!!Мотора направо мърка с него,движи се чувствитело по-леко,даже и сутрин при температури 0-5*С върти като топъл!!!С 10в60 сутрин 2 повдигача притракваха, а с 5в30 няма и помен от това!!!!В момента дори работи малко по-тихо!!!За сега поне съм много доволен!!!Ще видим как ще е и след 5000км!!!
Ако някой се нуждае от повечко информация-ПИТАЙТЕ
!!!
БЛАГОДАРЯ ЗА СЪВЕТИТЕ И ВНИМАНИЕТО НА ВСИЧКИ ВИ!!!!


БЛАГОДАРЯ ЗА СЪВЕТИТЕ И ВНИМАНИЕТО НА ВСИЧКИ ВИ!!!!

fiestaracing-just race!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия





Пък и аз тази вечер съм я подкарал рано, днес празнувам повишението си в звание "ГЕНЕРАЛ" >):):, не всеки ден ставаш таковата, де с дъбови листа
НАЗДРАВЕ МОМЧЕТА, ДА СТЕ ЖИВИ И ЗДРАВИ И МОМИЧЕТАТА СЪЩОТО

може и до не стигна до копа повече, жената не ще да ми купи лапатопче
Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
това за 10 40 маслото са ми го казвали двама различни специалисти в Мото Пфое /единия ми е доста добър приятел/. логиката е, че CVH двг са проектирани да работят с такова масло. а и 5 30 маслото е по-течливо когато е студено, което е ок, но когато е топло също е по-течниво, което е по-зле.Това, че колата ти върви добре с 5в30 е хубаво, аз само казвам каквото знам. И при мен на стария форд /1.6 ЦВХ/ двг работеше добре с 5в30 ама повдигачите се разтракаха след 30-40 хил км. след като ги смених, карах ~ 50 хил км с 10в40 и бях ок.fiestaracing написа:Добре де, с какво една пълна синтетика е по-лоша от полусинтетиката,след като визкозитетния индекс на 5в30 е значително по-голям от този на10в40!!!Не виждам проблем за хидроповдигачите след като и мазилните качества на 5в30 са значително по-добри!!!Да не забравяме и минералната базова компонента на 10в40 която е 80% от общия компаунд!!!Именно тя създава проблеми с отложенията и недостатъците на полусинтетиките!!!А пък и до сега съм карал с 10в40 само 1000км след като смених разпред вала-и честно да ти кажа не останах очарован!!!Ще пробвам с 5в30 и ще ви кажа какъв е резултата,вече съм го купил!!!
В крайна сметка всеки сам решава какво да сложи на колата си. Тук просто споделяме опит и обменяме инфо...
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Благодаря братле за инфото,мисля че ще ми е от полза!!!
Пробвал съм и по-редки масла от това-без проблем,а пък и повдигачите ми с по-редките"мармалади" работят по-тихо!Вече съм сменил няколко комплекта но по други причини(нямащи нищо общо с маслото)!!!Тъй че надявам се и за напред всичко да е О.К!!!
Ииииии........ ЧЕСТИТО НА КОЛЕГАТА ЗА ПОВИШЕНИЕТО В Г Е Н Е Р А Л!!!!

Ииииии........ ЧЕСТИТО НА КОЛЕГАТА ЗА ПОВИШЕНИЕТО В Г Е Н Е Р А Л!!!!
fiestaracing-just race!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта