трака ми клапанче
- 
				kola
 - потребител

 - Мнения: 32
 - Регистриран: 26 мар 2007, 23:16
 - Модел на автомобила: ескорт кабрио 92 16efi 105кс
 - Местоположение: Пловдив
 - Status: Извън линия
 
трака ми клапанче
зна чи въпросът ми е следният.
Има някои клапан които упорито ми трака и незнам кои някои може ли да ми каже как да го намеря кои е и като исключим че 80% може да е от повдигача от какво може друго да е.
Аиде мерси предварително.
			
									
									
						Има някои клапан които упорито ми трака и незнам кои някои може ли да ми каже как да го намеря кои е и като исключим че 80% може да е от повдигача от какво може друго да е.
Аиде мерси предварително.
- nikolovvd
 - потребител

 - Мнения: 4952
 - Регистриран: 15 май 2006, 16:18
 - Модел на автомобила: Mitsubishi X
 - Местоположение: Видин
 - Status: Извън линия
 
Ако решиш да го правиш е все едно дали ти чука клапан или повдигач. Във всички случаи ремонта е един и същ. Повдигачи, шлайфане на леглата на клапаните и смяна на гумичките. 
Съвета ми е - не пипай нищо, ако колата върви и няма загуба на мощност. В противен случай има вероятност да правиш това поне 2 пъти, както направи един комшия с Тиграта. Сменя гумички и то 3 - пъти. Първия път - му сложили гумички менте. Втория път - са ги сложили, така че почти веднага са се разместили. И на третия път всичко е станало както трябва щото е висял на "майстора" на главата.
Ако е клапан - свещта на съотнетния цилиндър няма да е бяла.
			
									
									
						Съвета ми е - не пипай нищо, ако колата върви и няма загуба на мощност. В противен случай има вероятност да правиш това поне 2 пъти, както направи един комшия с Тиграта. Сменя гумички и то 3 - пъти. Първия път - му сложили гумички менте. Втория път - са ги сложили, така че почти веднага са се разместили. И на третия път всичко е станало както трябва щото е висял на "майстора" на главата.
Ако е клапан - свещта на съотнетния цилиндър няма да е бяла.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта

