Connect with your social network account
								
					
							
			
		 
 
Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
			
		
		
			- 
				
								jojo							
- потребител
  
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от jojo » 12 юни 2007, 19:09
			
			
			
			
			значи става въпрос за това че сиерката като я карам в интервала 90-130км/ч волана започва да се тресе и си ми майката *бало.при по ниска скорост също няма проблем и при над 140 също няма никакъв проблем въобще не потръпва.гледах предния мост,кормилна рейка,налягане гуми няма проблеми.чудя се за баланс на гуми.дайте якаква идея какво може да е още.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Vacuum							
- потребител
  
- Мнения: 105
- Регистриран: 01 юни 2007, 13:41
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TDI
- Местоположение: Русе
- 
				Контакти:
				
			
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от Vacuum » 12 юни 2007, 19:52
			
			
			
			
			До към 99-та, 00 -та, и баща ми имаше сиера, че като се замисля сега, и тя го правеше тоя номер. Така и не разбрах защо 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								paci							
- Модератор
  
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
 Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
- Местоположение: Плевен
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от paci » 13 юни 2007, 07:04
			
			
			
			
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 cocoff
- потребител
  
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от cocoff » 13 юни 2007, 09:19
			
			
			
			
			Принципът, според мен, е да се върви от евтиното към скъпото. Започвай от баланса на гумите. От нерегулирана предница не би следвало да тресе, а от тампони вибрациите са независимо от скоростта, по-скоро при определени обороти. Така се говори  

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								venom4o							
- потребител
  
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo   ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от venom4o » 13 юни 2007, 11:13
			
			
			
			
			тампони на стабилизиращата щанга са слабото място на окачването на сиерата.. само те се развалят при тия коли... Много рядго някой носач да се смени Питай някой колега с сиера дали от това може да го прави.. мойте са здрави още не съм ги пипал...
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Abigor
- потребител
  
- Мнения: 10
- Регистриран: 05 сеп 2007, 11:14
- Модел на автомобила: форд мондео TD-1997г
- Местоположение: София
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от Abigor » 05 сеп 2007, 12:01
			
			
			
			
			И аз мисля, че свързано с тампончета и баланс.Моятя сиера го прави същия номер, ама си реших проблема с едно мондео 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		Кой е на линия
		Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта