относно шарнирите

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
chery
Status: Извън линия

относно шарнирите

Мнение от chery » 01 юни 2007, 00:15

:roll: значи намерих 3 различни вида предни (от 20 до 35)лева и трите ги продват с болтове и гаики кам тях и си викам ще го сеня аз .Става вапрос за преден шарнир обаче кво да видя моя хванат с нитове :shock: и до там бях със смяната ,та интересуваме тва оригинално ли е така или някои се е згаврил с колата ,и мога ли да ги разпробия тия нитове и да сложа болтове на тяхно место :roll:

Потребителски аватар
b2d
потребител
потребител
Мнения: 527
Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Мнение от b2d » 01 юни 2007, 00:24

Точно оригиналният шарнир е нитован ( *unknw* )
Сменяш спокойно провърташ нита правиш дупка за болта и така следващият път ще ти е в пъти по-лесно за смяна... Иначе измери размера на болта за да знаеш колко да пробиеш, но да знаеш, че си е голяма игра...

chery
Status: Извън линия

Мнение от chery » 01 юни 2007, 00:28

и ква им е била идеята да го нитоват не ми е ясно яавно е напрвено с нитове да може да се сменя тзелия носач направо :roll:
но ще го побългарим :D

escorttd
Status: Извън линия

Мнение от escorttd » 01 юни 2007, 08:34

ами ако и тампоните са за смяна излиза по-изгодно да смениш целия носач.
Иначе пробивай нитовете и слагай болтове. Правил съм го няколко пъти сам.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 01 юни 2007, 09:01

Вземаш един резач или ъглошлайф още му викат.
Изпилваш главата на нита от страната на шарнира и после с едно чукване слиза. На Опел кадет е същата работа. Нита беше Ф12 или 14 вече не си спомням.

Потребителски аватар
jlpetkov
потребител
потребител
Мнения: 729
Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
Status: Извън линия

Мнение от jlpetkov » 01 юни 2007, 17:12

за около 2 часа става смяната на единия шарнир от вдигането на колата на крик до свалянето и обратно.
Нитовете ги махнахме с бормашина с разпробиване, последователно с две бургии. Малко е играчка ама следващия път ще е по-лесно :P
Нямахме флекс (ъглошлайф) подръка, предполагам че с него процедурата ще е по-лесна.
И менгемето е важно в цялата постановка :wink:

chery
Status: Извън линия

Мнение от chery » 12 юни 2007, 20:15

:lol: операцията заварши успешно, но много зор видях с разянето на нитовете с шлаифа 3 часа беше целия ремонт :shock: :wink:

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта