Перката на радиатора НЕ се ИЗКЛЮЧВА!
- 
				Светльо
 - потребител

 - Мнения: 31
 - Регистриран: 08 юни 2007, 09:42
 - Модел на автомобила: Ескорт 1,6 16V 94г.
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Перката на радиатора НЕ се ИЗКЛЮЧВА!
Здравейте колеги! В тея жегави дни - проблеми с охлаждането - и на мотора и на шофьора 
  Много постинги прочетох за това, че имате проблеми с перката на радиатора - не се включва. При мен се случи обратното - не ще да се изключи - пердаши си на високите обороти и освен да изключиш акумолатора, инак не спира. Това стана след половин часово тътрене по околовръстното в най голямата жега с включен климатик. Прибрах се в къщи и започнах да разучавам. Имам книжката на ХАЙЕСТ - от там проверих чрез изключване всички възможни датчици за температура и за включване на перката - никакъв резултат - върти си дори с изваден ключ. Накрая стигнах до един бушон в една кутийка до плюса на акумолатора - четвъртия - последен от дясно на ляво - с червен цвят. Като го извадих, спря. Карах така един ден, докато разбрах къде е релето за перката - до акумолатора в ляво. Изватх го, погледах го, почукнах го и пак си го поставих. Край на проблема - изглежда бяха му залепнали контактите. Сега Ескорта е ОК! 
 [/b]
			
									
									
						- 
				TIN
 - потребител

 - Мнения: 543
 - Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
 - Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
 - Status: Извън линия
 
Re: Перката на радиатора НЕ се ИЗКЛЮЧВА!
Като си започнал темата.....Светльо написа:Здравейте колеги! В тея жегави дни - проблеми с охлаждането - и на мотора и на шофьораМного постинги прочетох за това, че имате проблеми с перката на радиатора - не се включва. При мен се случи обратното - не ще да се изключи - пердаши си на високите обороти и освен да изключиш акумолатора, инак не спира. Това стана след половин часово тътрене по околовръстното в най голямата жега с включен климатик. Прибрах се в къщи и започнах да разучавам. Имам книжката на ХАЙЕСТ - от там проверих чрез изключване всички възможни датчици за температура и за включване на перката - никакъв резултат - върти си дори с изваден ключ. Накрая стигнах до един бушон в една кутийка до плюса на акумолатора - четвъртия - последен от дясно на ляво - с червен цвят. Като го извадих, спря. Карах така един ден, докато разбрах къде е релето за перката - до акумолатора в ляво. Изватх го, погледах го, почукнах го и пак си го поставих. Край на проблема - изглежда бяха му залепнали контактите. Сега Ескорта е ОК!
[/b]
Знае ли някой за моето мондео ( 1,8, бензин, 94 година, комби)дали въпросната перка има две скорости и ако да как се проверяват....
Защото, отпред имам напукан кабелен сноп и един "майстор" изказа мнение,че това е защото перката е работила само във 2-рия режим...т.е .висока консумация и т.н.
А аз смятам,че просто са се нагрявали от мотора и поради използването на нискокачествени проводници...резултата е налице...
- 
				Rumen_2000
 - потребител

 - Мнения: 12
 - Регистриран: 15 дек 2006, 10:00
 - Модел на автомобила: FIESTA Mk7 1.4 71 kW 2010 г.
 - Местоположение: GABROVO
 - Status: Извън линия
 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта
