Въпрос относно синхронизаторите..
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Въпрос относно синхронизаторите..
Трета предавка, почна да влиза с шум, синхронизатора явно се е скапал, проблем е че във варна никой не е чувал да се продават такива...
Кво да правя
кутия втора ръка 200-250 лева не я знаеш каква е, нова е към 3000 лева, а колата съм я взел за 2000.
Каква дилема само.
Както би казал шекспир, да бъдеш "с пари" или да не бъдеш, това!! е въпросът.
Кво да правя



Каква дилема само.
Както би казал шекспир, да бъдеш "с пари" или да не бъдеш, това!! е въпросът.

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
При мен преди 2 години се получи същия проблем при 3 предавка. Прочетох разни статии, че при мондеото се случвало при 2-ра и 3-та предавка. Имам приятел майстор на който силно се доверявам и той ми обясни, че ако се отвори скоростната кутия за да се смени синхронизатора, има голяма вероятност след това да се прецака 5 предавка, която е по-важна. Затова от тогава като превключвам на 3-та два пъти натискам съединителя, един път като изключвач от скорост и втори като е на свободна. Така 3-та влиза без да хърка, без допълнителни ремонти и пари. Така съм свикнал с двойното натискане на педала на съединителя, че като се кача на друга кола по навик го правя същото.
-
- потребител
- Мнения: 136
- Регистриран: 06 мар 2007, 00:29
- Модел на автомобила: '87 Fiesta 1.4i и двулитров японски хладилник
- Местоположение: София,Младост сити
- Status: Извън линия
при мен пък 3та мн трудно влиза в "рейсинг мод"
, смисал, като си правя стартчета и 1-ва ок, 2-ра ок, и на 3-та понякога не ми влиза от първия път, което прецаква цялата работа.. май и аз съм за синхронизаторчета..интересното е, че при ниска скорост, да не кажа не, но почти не ми се случва, дали има някакво значение?

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Траяне, ти ма убиваш, веднъж обясняваш на всеки кое и как се прави (на темата за датчиците шапка ти свалям) , предлагаш монтьорски услуги и изведнъж забиеш някой банален въпрос.
Няма начин да няма никъде, въпроса е каква е цената, ако не ти оттърва търси читав синхронизатор втора употреба, не е най-правилното но все пак е решение.
П.П. Петта се сваля със специялно приспособление и с нищо друго, това и е философията.
Няма начин да няма никъде, въпроса е каква е цената, ако не ти оттърва търси читав синхронизатор втора употреба, не е най-правилното но все пак е решение.
П.П. Петта се сваля със специялно приспособление и с нищо друго, това и е философията.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
HACKO, ма и ти ме убиваш начи
Ае сега ходя в МП че имат отстъпки и ми е изгодно но до преди тях си ходех при един майстор който е мноу печен и съм доволен от него.
Когато го закъсах със скоростната кутия на стария ескорт, човека не се нави да я разглоби и ремонтира.
Предимно ходова част и трансмисия ремонтира но за кутията отказа категорично.
Има си пиниз там защото сме забелязали по мануали и хайнеси няма инфо за кутийте.

Ае сега ходя в МП че имат отстъпки и ми е изгодно но до преди тях си ходех при един майстор който е мноу печен и съм доволен от него.
Когато го закъсах със скоростната кутия на стария ескорт, човека не се нави да я разглоби и ремонтира.
Предимно ходова част и трансмисия ремонтира но за кутията отказа категорично.
Има си пиниз там защото сме забелязали по мануали и хайнеси няма инфо за кутийте.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
HACKO: Аз ще си я направя, още повече че имам скобата за петата на фордовите кутии, и съм отварял фордови сменял съм лагери, и съм поправял вкючващият механизъм..
Проблема е друг, проблема е че в магазините като питам за синхронизатори ме гледат като натровени с гъби!!!
За това питах дали някой е търсил, дали е намирал, и на каква цена. Ако е 100 лева единият не си заслужава ремонт
)
Проблема е друг, проблема е че в магазините като питам за синхронизатори ме гледат като натровени с гъби!!!
За това питах дали някой е търсил, дали е намирал, и на каква цена. Ако е 100 лева единият не си заслужава ремонт

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Кат`са замисля прав си. 
Още повече, че и аз си мисля за подобна операция, въпреки че засега мойта все още е добре.
Явно не схванах питането ти.
Паци, няма информация щото по тяхните стандарти е практически "вечна" ама в наща реалност е друго. Те затова и пробка за маслото нямат-не е предвидено да се сменя.

Още повече, че и аз си мисля за подобна операция, въпреки че засега мойта все още е добре.
Явно не схванах питането ти.
Паци, няма информация щото по тяхните стандарти е практически "вечна" ама в наща реалност е друго. Те затова и пробка за маслото нямат-не е предвидено да се сменя.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Въпрос относно синхронизаторите..
traqn_savov написа: Нещо което върви, не се пипа!!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос относно синхронизаторите..
щом иска даго пипа значи не вървиvenom4o написа:traqn_savov написа: Нещо което върви, не се пипа!!
времето е като парите-никога не стига
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Напротив, вредно е за муфите, тя за сега върви, но ако караш така заминават муфите, и после почва да плюе скоростите, тогава вече спасение няма......venom4o написа:е да знам ,но ако трябва да сменя скоростите може да си позволи тия да ги кара докато може стига това да не е вредно за някой друг компонент на авотмобила
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Няма повредени поне външно, а гаранция никой не дава, може да дадеш 250 лева, и да е по зле от твоята, зависи кой е я ръчкал!
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Ъп на темата
Няма такива части, не се внасят, не се произвеждат "оригинални" от братският турски, или румънски народ..
По поръчка ако ги докарат, цената само на превоза без частите ще минамва стойноста на кутията втора ръка....
Загубена кауза да правиш кутия, караш доката се строши, взимаш една втора ръка за 200-250 лева, и се кръстиш да е читава..



Няма такива части, не се внасят, не се произвеждат "оригинални" от братският турски, или румънски народ..
По поръчка ако ги докарат, цената само на превоза без частите ще минамва стойноста на кутията втора ръка....
Загубена кауза да правиш кутия, караш доката се строши, взимаш една втора ръка за 200-250 лева, и се кръстиш да е читава..



Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 18 госта