Мондео
-
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4 - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Мондео
След няколко дена ще ходим с един приятел да му купуваме кола от Дупница и може да взема и аз една. Това което съм сигурен, че искам за сега е да е Мондео 1995-98 година, да е 2.0 бензин и да е хечбек. От Ескорта съм доволен и ще си го запазя за резерва за да не остана без кола ако се наложат някакви големи ремонти по Мондеото. Веднага ще му сложа газова уредба, и то обикновена. Евентуалният пластмасов колектор не ме притеснява. Основно ме вълнуват две неща:
1. От коя година точно започват да слагат по-слабите клапани и само в клапаните ли е разликата? Възможно ли е също така и главата да е температурно изчислена да има по-малък запас с цел икономия/олекотяване? Защото ако са само клапаните, предполагам трябва да може да се сложат такива от по-стар Зетек.
2. Виждал съм макар и малко Мондео МК 1/2 с ръждясали задни вежди, но това се прави лесно. На Ескортите масово гният гредите на задният мост, особено ако колата е карана в Швейцария като моята и това е сериозен проблем. Мондео гние ли там където са захванати задните носачи и въобще има ли проблеми с гниене на носещи елементи?
Мерси предварително за евентуалните мнения
1. От коя година точно започват да слагат по-слабите клапани и само в клапаните ли е разликата? Възможно ли е също така и главата да е температурно изчислена да има по-малък запас с цел икономия/олекотяване? Защото ако са само клапаните, предполагам трябва да може да се сложат такива от по-стар Зетек.
2. Виждал съм макар и малко Мондео МК 1/2 с ръждясали задни вежди, но това се прави лесно. На Ескортите масово гният гредите на задният мост, особено ако колата е карана в Швейцария като моята и това е сериозен проблем. Мондео гние ли там където са захванати задните носачи и въобще има ли проблеми с гниене на носещи елементи?
Мерси предварително за евентуалните мнения

-
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4 - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Колеги кажете една добра причина човек да даде 7000лв за Мондео МК2 1999 година вместо 3500 за МК1 1996 година?
Искам да е хечбек, искам да е 2.0 бензин. МК2 1997-8 (тези с изтеглените нагоре задни стопове) не ми харесват естетически - струват ми се грозновати. МК1 са ОК като визия. МК2 1999-2000г. (с по-малките задни стопове) са ОК също, но са 2х като цена и са с по-слабите клапани. Като интериор са едни и същи и МК1 и МК2. Ако МК1 са добре антикорозиооно защитени, тогава по-добре да вземам едно 1996-та година и да забравям.
Искам да е хечбек, искам да е 2.0 бензин. МК2 1997-8 (тези с изтеглените нагоре задни стопове) не ми харесват естетически - струват ми се грозновати. МК1 са ОК като визия. МК2 1999-2000г. (с по-малките задни стопове) са ОК също, но са 2х като цена и са с по-слабите клапани. Като интериор са едни и същи и МК1 и МК2. Ако МК1 са добре антикорозиооно защитени, тогава по-добре да вземам едно 1996-та година и да забравям.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта