Високи обороти при Форд Фокус

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
amdinside
потребител
потребител
Мнения: 309
Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Високи обороти при Форд Фокус

Мнение от amdinside » 17 авг 2007, 07:28

Това става само след първо палене за деня (сутрин):
За няколко секунди вдига високи обороти над 2000 и след това ги сваля и продължава нормално.
Колата е пълен инжекцион.
Може ли някой да изброи няколко възможни причини за това?
Don't worry, be happy!

Потребителски аватар
iv4oto76
потребител
потребител
Мнения: 143
Регистриран: 29 юни 2007, 00:46
Модел на автомобила: Focus 1.6 16V SW 100 hp
Местоположение: Pleven
Status: Извън линия

Мнение от iv4oto76 » 18 авг 2007, 00:05

и при мен е така само че стигат до 1700-1800 и почти веднага падат на 1200 но си мисля че това не е проблем а просто този двигател е така нека споделят и други колеги. Преди карах Голф и оборотите бяха много по ниски но загряваше много бавно а сега Фокуса е загрява много по бързо поне така си мисля аз :roll:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 18 авг 2007, 00:17

Защо мислиш, че това е проблем който трябва да се отстрани. Виж тази тема и си прави изводи, твойта е Фокус, мойта е Ескорт а на колегата Фиеста .
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ght=#92720" onclick="window.open(this.href);return false;
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
amdinside
потребител
потребител
Мнения: 309
Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от amdinside » 18 авг 2007, 07:16

Със сигурност това не е нормално, защто преди 10-ина дни не беше така.
Не са точно няколко секунди, на работата е че като тръгна на 1-ва и ги вдига оборотите над 2000, дори към 3000
На 2-ра също стоят високи и вече след около минута от тръгването влизат в норма (нормално е 700-800 оборота на празен ход)
Това става само при студен двигател при първото палене

Чудя се дали не е някой датчик да подава грешна информация и компютъра да подава газ
Кой може да е този датчик? Дали отнякъде не влиза въздух?
Don't worry, be happy!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта