Неравномерни обороти при включени фарове

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Неравномерни обороти при включени фарове

Мнение от madboy » 13 сеп 2007, 20:53

Когато съм на бензин оборотите са ми около 900-950 равномерни. При включване на фарове ( 2х50W) оборотите почват да играят между 600 и 950- паднат и а, а... почва да тресе и се вдигат. И така яко изнервящо.
Мислех нещо по алтернатора, но когато съм на газ няма такъв проблем.
Насочил съм се към карбуратора, но сега се чудя какво да пипна освен да разбъзикам оборотите за празния ход.
Някакви други идеи освен да идеята за нова кола?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 14 сеп 2007, 10:02

Като гледам днес, оборотите играят и на газ, но не така осезателно.
Другото, което забелязвам е, че като пусна фаровете (на газ) оборотите падат и си остават там. Примерно от 1000 на 900. По някое време се забелязва леко играене на оборотите.
Май си хванах белята с тоя оборотомер, който си сложих- преди това нямах такива проблеми.... :lol:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 14 сеп 2007, 10:36

Какво смяташ че ти пречи оборотомера бе човек мисля че няма нищо общо щото ако си го объркал при свързването щеше да имаш постоянно проблеми а не само на фарове, я вземи погледни фаровете и стоповете нормално ли светят да не ти се губи някаде масата че може от това да товари, ама принципно ако не ти зарежда добре динамото или ако ти се сдухва вече акумулатора може да прави така щото се товари като си включиш фаровете

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 14 сеп 2007, 10:44

Не съм го объркал оборотомера. Не ми пречи. Просто като го нямах нямаше къде да гледам оборотите и не обръщах толкова внимание, понеже се ориентирах по слух.
Всичко свети нормално. Зареждането съм го мерил с волтметър- нямаше проблем. Акумулатора е на 1г., което не е гаранция, че е здрав, но пък паля без проблем.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 14 сеп 2007, 11:12

Ако това те успокоява и при мен е така :? и става и по лошо като се пусне и перката за охлаждане на вентилатора. Е то няма оправия ако е добре на бензин е лошо на газ или обратното, има и проблясъци когато и на двете горива е добре (напр. в понеделник), но после какво му става :?: Мислех че е от горивото, сипвано на различни бензиностанции, но от кои да се сипва вече незнам, не съм доволен от Лукойл и ОМВ, сипвах на ШЕЛ, но май и там вече се излагат (както пишат колеги от форума), но в България е така, не можеш да разчиташ на нищо.
Карай и да не ти пука, щом на газ няма проблем, майната му на бензина и без това е двойно по-скъп. И аз искам да работи добре на бензин, но ми писна и вече няма да търся причини.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 14 сеп 2007, 12:18

А ми не ме успокоява. Падат ми оборотите на газ и на бензин, което не трябва да е така. Интересувам се от лечението.
:wink:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 14 сеп 2007, 13:28

Е аз исках да те успокоя :P , за лечение не мога да съм полезен, ако си с EFI може и да ти дам някой идея 8)

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 14 сеп 2007, 15:08

какви стойности дава волтметъра при пуснати фарове и отопление на заденият джам. ако те съмнява връзването на оборотомера го изключи и пробвай без него. но обикновено в такива ситуации се оказва проблемен е алтернатора.
Be happy

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 14 сеп 2007, 17:46

madboy написа:А ми не ме успокоява. Падат ми оборотите на газ и на бензин, което не трябва да е така. Интересувам се от лечението.
:wink:
Ето това е лечението когато падат оборотите и за да вдигнеш самолета

http://vbox7.com/play:36934a61" onclick="window.open(this.href);return false; :P :P :P :P

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 14 сеп 2007, 17:53

petkoff_pl написа:............................
http://vbox7.com/play:36934a61" onclick="window.open(this.href);return false; :P :P :P :P
Изображение
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 19 сеп 2007, 10:31

форд мк2 написа:какви стойности дава волтметъра при пуснати фарове и отопление на заденият джам. ........
Акумулатор/неработещ двигател/ - 12.9 V
Работа на ПХ без консуматори - 14.2 /при 950-1000 оборота/
При вкл. перка на радиатора - 14.10
Вкл. моторче парно - 13.90
Вкл. парно + нагревател стъкло - 13.10
Вкл. габарити, фарове, парно, нагревател - 12.80
Вкл. -//- + перка радиатор -12.30 /аз се чудех защо акумулатора загива, когато съм в задръстване+дъжд+тъмнина/
Да тичкам ли за ремонт на алтернатора?

При включване на консуматорите оборотите намаляват? Нормално ли е?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 19 сеп 2007, 10:43

Тичкай първо да ти замерят акумулатора със товарната вилка дали държи ток, после да ти замерят плътноста на течноста в него, и чак тогава ако все още имаш проблем си мисли за други ремонти тия стойности дето си ги писал са нормални, само пробвай със светнати фарове и към 3000 об.мин. колко показва

Потребителски аватар
DMX_a
потребител
потребител
Мнения: 933
Регистриран: 26 май 2007, 20:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.3 CL
BMW 320 E36
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DMX_a » 19 сеп 2007, 11:33

Аз имах същия проблем с Опела миналата година. Мериха ми акумулатора гледаха кво ли не - всичко било наред, но един ден бях забравил фаровете и ток няма. .. И тъй като нямах много време че трябваше да пътувам направо купих нов акумулатор(75ампера) и всичко заспа. Другия го дадох на баща ми и той си кара с него без грижи вече 9-10 месеца.След това се разясни че музиката ми е дърпала много ток и за това.Пробвай с такъв акумулатор за предпочитане сравнително нов и ако работи нормално направо си купи ...

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 20 сеп 2007, 10:27

...всеки товар изисква корекция в горивото (ако желаната величина е поддържане на едни и същи обороти). При липса на начин за влияние върху горивоподаването в зависимост от товара симптомите са по-скоро нормални. Е, в идеалния случай (не вземаме предвид горива, масла, свещи, датчици, филтри, настройки на бензин, на газ, на празен ход и т.н.)
Последна промяна от kEFi на 20 сеп 2007, 12:46, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 20 сеп 2007, 11:21

kEFi написа:...всеки товар изисква корекция в горивото ...............
Е да, ясно, че трябва корекция на горивото. Но при мен се получава така, че като включа всичко и почна да ми се хаби акумулатора и ако загася двигателя после не може да се завърти стартера, защото не е останал ток.
Когато бях още със стария акумулатор се виждаше как при празен ход светлината на фаровете намаляваше, а при форсиране се увеличаваше. С този акумулатор в момента не се надблюдава същия ефект... засега.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 20 сеп 2007, 12:47

оттечки....
умираща клетка...
ниско ниво на течността...
лошо работещ алтернатор или по-скоро управлението му...

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 21 сеп 2007, 22:14

Днес ходих да ми проверят алтернатора.. всичко си е точно при него.
Акумулатора е нов.
Нагревателя на задния джам гепи много ток, напрежението пада с 1 волт като го пусна.
Не знам какво да правя- по-силен акумулатор, по-мощен алтернатор?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 22 сеп 2007, 10:08

1. "Игра" на оборотите 600-950, както пишеш, се чува и усеща осезаемо и без оборотомер. Как не си я усетил преди?
2. Алтернаторът, при включени всички консуматори, трябва да подава между 13 и 15V.
3. Без товарна вилка нищо не правиш.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 22 сеп 2007, 13:47

cocoff написа:1. "Игра" на оборотите 600-950, както пишеш, се чува и усеща осезаемо и без оборотомер. Как не си я усетил преди?
2. Алтернаторът, при включени всички консуматори, трябва да подава между 13 и 15V.
3. Без товарна вилка нищо не правиш.
1. Като никога не е имало оборотомер на тая кола как да разбера, че има такава голяма разлика в оборотите?
3. Алтернаторът подава всичко точно, но като падат оборотите няма как да подаде нужното напрежение.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 22 сеп 2007, 14:20

Очевидно имаш готов отговор за всеки съвет, мнение и забележка.
Трябват ти нов алтернатор и акумулатор!!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта