ремонти

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

ремонти

Мнение от red » 17 сеп 2007, 23:26

По мое скромно мнение имам да правя съединетил - приплъзва. Даваш газ и тя вдига обороти - движение малко. Оборотите падат и тя тогава поема.
Ако някой го е правил да каже особености по смяната. Колата е от подписа.

Какво усложнява положението - идва време за ангренаж - 60к и 3г. Другото неприятно е, че ми се иска да си направя Донякъде профилактича смяна на гарнитури и семеринги. Маслото ми е на 5к.
В тази връзка - да покарам ли още 5к?
Идеи и съвети приемам всякакви.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 17 сеп 2007, 23:51

Сменявай съединител щом си убеден че му е свършил стажа.
За каква профилактика говориш?
Карай си щом не тече.

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 18 сеп 2007, 13:01

не тече ама сълзи. идеята с "профилактичното" е, да не вадя двигателя по 100 пъти. аз ще сменям съединетил - това е ясно. въпросът е няко да сподели "хитринки", опит как става работата.

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от g.taskov » 18 сеп 2007, 16:37

Зравей Ред,
това начинание е сложно за не специялист тъи като не знам твойте
тех. способности.Откачаш цялата цялата носеща греда на управлението която се държи на 4 болта в краищата на коша. Сваляш
полуоските и източваш антифриза защото отдолу има маркучи които
ще ти пречат.Откачаш долния демфер надвигателя така че дв. да увисне от страна на сскоростната кутия.Откачаш всички кабели от нея и я сваляш.Това се сещамна първо време.Имаи предвид че с смяна на съединителя ,ако е над 150000км. върви и смяна на хидро усилитела
демек при старите коли коксовия лагер.Купуваи качествени части
защото е многоработа.Ако имаш средства бих те посъветвал да отидиш на сервис но проучи свестен.Отностно теча мини на малко по-гсто масло или с прибавки за течове но проучи въпроса много бобре.
Не бързаи виж колко масло доливаш на 1000 км. ако е 100-150 грама не пипаи нищо ако е повече от 300-400 гр. отиваш към сваляне на мотор.Аз вмомента правя основен ремонт на мотора и ми пламнала главата. Не бързай огледаи нещата добре и тогава взимай решение
Успех.

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 24 сеп 2007, 11:06

Благодаря. Няма сам да го правя, но искам да знам каво да настоявам пред "майсторите", че като ги знам кави са ...................
Маслото няма да сменям с по-гъсто или с минерално - Зетек-а не го понася. Както казваш - по-добре да доливам.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта