гъвкава връзка

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Николай
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 09 сеп 2007, 23:09
Модел на автомобила: форд фокус
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

гъвкава връзка

Мнение от Николай » 18 сеп 2007, 22:42

Благодаря на всички които ми отговориха на въпроса относно смяната на ангренажен ремък. Днес пак ходих до сервиза на Мото Пфое. там ми потвърдиха , че смяната е до 120 х. км.
Въпроса ми е следния.
Има чукане при преминаване през дупки, бог дал много. Предположих , че е ауспуха и отидох в сервиза. Вдигнаха Фокуса и приемчикът ми каза , че гъвкавата връзка е "заминала".
Кази ми цената за колекторни тръби с гъвкава връзка + гарнитури, без сондата - 425 лв. и труд 50 лв.
Какво е вашето мнение да сменям ли?
Неможе ли да се смени само гъвкавата връзка?

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 19 сеп 2007, 15:55

Ами сигурно може, в МП много части се продават на комплекти с още нещо. Поради тази причина често сменят повече неща, отколкото се налага. На моя Ескорт например втулките се продавали барабар с носачите, а в сервиза, дето ходих за смяна на ремъци и филтри ми намериха само втулки, пак Фордовски (видях ги преди да ги сложат), та се отървах леко.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта