Проблем със Стелката за температурата!
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
- Status: Извън линия
Проблем със Стелката за температурата!
Здравейте ,ако някои може да ми помогне нека пише ,че ве4е ще откача.От известно време стремката ми на температурата за водата се ебава.Като си загрее колата някои път показва правилно ,друг път едва влиза в началото на бялото поле и не отчита,като почукам таблото се оправя ама не секи път.По принцип имам решение ще си купя едно работещо,ама имали някакъв вариант,ако го сваля и да се оправи да се разглоби,незнам.Нека ако някои го е правил да пише!Ще съм много благодарен
аааааааааа щях да забравя колата е ескорт 1.6 16V 96г.

- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със Стелката за температурата!
Преди да правиш каквото и да е-тест на акумулатора.Това ми е първото нещо,за което се сещам като се оплаче някой от неправилни показания на уредите.И в поне 2/3 от случаите "заека" излиза точно от там.
Ако там е наред,остава механичен проблем в самото табло или загуба на маса нещо...
Ако там е наред,остава механичен проблем в самото табло или загуба на маса нещо...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
- Status: Извън линия
Re: Проблем със Стелката за температурата!
Съмняваме да не е нещо механично вътре в самото табло.а в акумолатора,нз той е сравнително нов на около година е.Или както казваш колега някои маса!Ако имате други идеи пишете 

- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Проблем със Стелката за температурата!
Точно така правеше и при мене - смених датчика и готово. И аз си мислех, че е от таблото, но не е. Махни буксата на датчика (намира се под термостата), включи на контакт и дай накъсо клемите й. Ако стрелката отиде в крайно дясно положение смени датчика.
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
- Status: Извън линия
Re: Проблем със Стелката за температурата!
май май си прав работата е за датчик:)тези дни патувах на дълго и ми направи същия номер ,както показваше и отиде в бялото
спрях слязох направих едно мостче на буксата ,4 пъти го правих и стрелката все отиваше в червеното.мерси за помощта
колега


-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
Re: Проблем със Стелката за температурата!
Привет колеги! От скоро и аз имам подобен проблем. Стрелката се вдига чак когато колата загрее добре. До тогава не мърда и хоп изведнъж дава реалното показание. Смених датчика(този дето е под термостата) - същата история продължава. Чукания по таблото не помагат. Давайте по-детайлни предложения... 

-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
- Status: Извън линия
Re: Проблем със Стелката за температурата!
А когато си загрее до няква нормална степен си показва?щот моята въобще не отчита по някой път.Стои си там долу в ляво в бялото и нищо:)след време се оправя.Да ти кажа и моята малко бавно захапва,докато почне да показва.Преди на стария ми ескорт (хр3и) пак смених датчика за температурака и след смяната почна да показва повече
но сам нямам проблеми,не се знае като си го сменил какво са ти продали,щот нали знаеш колко да добри частите по магазините:)

-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
Re: Проблем със Стелката за температурата!
...и двата датчика като ги меря на омметър(на студено) дават по около 600 ома...
Един "майстор" ми говори за някакъв транзистор горе на таблото който стабилизирал напрежението на самия стрелкови уред , който можел да прави проблема, НО ! според неговите обяснения този въпросен транзистор имал отношение и към стрелката на горивото и ако не работел добре трябвало да пада и стрелката на горивото....само че аз не забелязвам такова нещо и..........продължавам да .......мисля....
А таблото със стрелките свалял ли си....дай някои контролни мнения по тая технология, защото явно натам ще отивам...
Един "майстор" ми говори за някакъв транзистор горе на таблото който стабилизирал напрежението на самия стрелкови уред , който можел да прави проблема, НО ! според неговите обяснения този въпросен транзистор имал отношение и към стрелката на горивото и ако не работел добре трябвало да пада и стрелката на горивото....само че аз не забелязвам такова нещо и..........продължавам да .......мисля....

А таблото със стрелките свалял ли си....дай някои контролни мнения по тая технология, защото явно натам ще отивам...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта