Трябва ми свестен жичкаджия за алтернатора

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Трябва ми свестен жичкаджия за алтернатора

Мнение от S@sel@ » 03 юли 2006, 09:16

На отиване към априлци светна лампата на таблото. Фиестата ни прибра де, ама през целия път си светеше. При пременаване през локви в началото светваше осезаемо по- силно. Към края на пътя вече постоянно си светеше по- силно. На моменти лампата почти мъждукаше... Та трябва ми свестен жичкаджия да търси утечки, късо или проблем на алтернатора. Ремъка ми изглежда ок. Намирам се около кино арена до метрото. Да сте посещавали някой кадърен наоколо?
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 03 юли 2006, 10:56

Небързай! Изчакай да поизсъхне и виж какво е положението. Ауди 90 куатро има такъв проблем, защото генератора е ниско долу и влиза вода винаги. В такъв случай като твоя най-добре е да смениш генератора с нов, защото ако е от него, емайллаковата изолация е нарушена и водата прави късо. Това се оправя само с нов или го закараи да ти го пренавият.

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 03 юли 2006, 11:06

а може би водата цапа пътеките на ротора и няма добра връзка с четките и неможе да го възбужда :) ама си е за ремонт или поне профилактика

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 03 юли 2006, 11:31

Провери стартера там на гортият извод ( оригинално има червена пластмасова капачка на гайката) са хванати кабела които идва от акумолатора и кабела които идва от алтернатора. Много често ръждясва тази шпилка и не дава хубав контакт ( съответно не се зарежда акумолатора от алтернатора и колата черпи ток само от акумолатора) При развиването и натягането на гайка внимаваи защото въпросната шпилка е всъщност болт шприцван в бакилита,аз лично съм чупил така бобината на стартера.

Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Мнение от S@sel@ » 05 юли 2006, 11:02

Намерих едни по препоръка. Намират се на 250 м от МП Люлин. Оказа се диоден блок. Ремонта ми излезе 68 лв.
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта