Проблем със запалването

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
m_fokus
потребител
потребител
Мнения: 163
Регистриран: 14 юли 2010, 14:19
Модел на автомобила: Ford Fokus 1,6 ZETEC SE
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCI
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Проблем със запалването

Мнение от m_fokus » 23 фев 2012, 07:13

Здравейте колеги, от едно известно време фокусчети ми(1,6 бензин, 16 вентила, Зетек, 2001г.) взе трудно да пали. Минаха големите студове, палеще си при по-ниски температури от -20 от раз, а сега като се стопли времето и проблем, странна работа. Ситуацията е следната-сутрин трябва да завъртя ключа 2,3 или 4 пъти и тогава пали, като интересното е че стартера(мисля че е това, не съм много в час с анатомията на автомобила :-) върти само веднъж и после спира, затова трябва да завъртя ключа няколко пъти докато запали. Веднъж пробвах с подаване на газ докато върти стартера, запали веднага, но след като освободих педала на газта загасна, после след 2-3 пъти въртене на ключа си запали нормално. След работа когато паля колата, за да се прибера(изминали са около 8-9 часа) или пали веднага или от 2-рия път. Ако някой знае какво става, моля да сподели :-)
По-голям късмет е да попаднеш на читав майстор, отколкото на читава жена :lol:

Потребителски аватар
bmitev
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
Status: Извън линия

Re: Проблем със запалването

Мнение от bmitev » 23 фев 2012, 11:51

Колега, единият вариант да не върти стартера е липса на ток. Провери първо акумулатора дали не е за смяна докато е загасена, а после премери и алтернатора дали зарежда след като запалиш. Другият вариант е стартерът да е за ремонт / смяна
Новини за коли под наем

Потребителски аватар
m_fokus
потребител
потребител
Мнения: 163
Регистриран: 14 юли 2010, 14:19
Модел на автомобила: Ford Fokus 1,6 ZETEC SE
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCI
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Проблем със запалването

Мнение от m_fokus » 23 фев 2012, 12:08

Благодаря за отговора. Колата я имам от лятото на 2010 и е със същия акумулатор,с който я взех-мисля че беше Бош 54А, трябва да погледна. Когато я вземах ми направи впечатление, че предпазното капаче с което се покрива акумулатора не се затваряше, което ме наведе на мисълта че оригиналния акумулатор е бил по-малък, но си викам че по-голям акумулатор-повече ток :-)
Ще трябва да я закарам да я "прегледат"
По-голям късмет е да попаднеш на читав майстор, отколкото на читава жена :lol:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта