Проблем - антифриз в купето...

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Peter_CLX
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблем - антифриз в купето...

Мнение от Peter_CLX » 30 авг 2006, 19:44

Колеги, помагайте с идеи и know-how по въпроса :(

Наскоро беше съвсем малко прокапало върху пода под таблото откъм пътническата страна. Явлението се наблюдава обаче само при пуснато парно, иначе теч като че ли няма. А последния път (рано една сутрин преди няколко дни, беше хладно и пуснах за малко топлото) вместо теч се вдигна пара (естествено спрях го веднага преди да съм се надишал с тази отрова).

Та въпросите ми около това са:

1. Втрътката на таблото за управление на топло/студено вдействителност какво управлява - някаква клапа за въздух ли (както уж пише в хайнеса, обаче аз се съмнявам че е така) или кранче за охлаждащата течност през радиаторчето на парното?

2. Труден ли е достъпа до това радиаторче (вероятно ще трябва да се свали цялото арматурно табло) и освен него какво друго би могло да предизвика тая мизерия с теча?

3. Струва ли си за човек, който не е правил подобно упражнение, да се залавя сам с такъв ремонт или е по-добре да се направи в сервиз... т.е. ако може да ми кажете някъде, където могат да ми свършат работата грамотно и евентуално колко пари долу-горе вземат за това (за труда става въпрос)?

monov
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 11 юли 2005, 00:34
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi '93
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от monov » 31 авг 2006, 09:56

най-вероятно е радиаторчето, аз лично не съм свалял радиаторчето, но един познат го е правил и каза че е гадно, но че може и без да се сваля цялото табло и да се ходи на "майстор"
Когато животът ти поднесе лимон - направи си ЛИМОНАДА :D

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 31 авг 2006, 10:04

Повечето коли имат кранче и клапа за въздуха за да може хем да не се прегрява радиаторчето без да има проток на въздух през него, хем да може да се регулира относително бързо температурата. Кранчетата имат навик да протичат. Лекуват се с ново. Лягай отдолу и преценявай със сваляне или без такова ще се реши проблема. На моите фордове още не им дошъл реда за тази операция. Сега съм на фаза течащи семеринги на помпите.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта