ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
uBcaHa
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 25 яну 2014, 17:04
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7i 16v zetec S 125konq 1997 / Ford Fiesta 1.3 avtomatik / mercedes c180 122hp /
Контакти:
Status: Извън линия

ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Мнение от uBcaHa » 16 май 2014, 16:22

Колеги проблема ми е следния.Значи kолата ми загрява до половината на скалата,което мисля че е нормално... и в следвашия момент в разтояние на 100 метра някаде се качи на макс температурата,перката се вклучи и следователно изгасих двигателя.Hеразбирам защо,като проверих разширителя антифриза в него е топал но не и горещ а трабите които влизат в радятора горят.Някакви идеи какво трябва да направя ? дори и при подаване на Газ тръбичката в разширителя не хвърля никаква струя антифриз.

AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Мнение от AlexP » 16 май 2014, 20:26

Възможно е да е от водната помпа. Примерно перката да е превъртяла в оста.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Мнение от ЯЛТА » 17 май 2014, 01:03

uBcaHa написа: дори и при подаване на Газ тръбичката в разширителя не хвърля никаква струя антифриз.
Повредата е сериозна, като нищо ще продуха гарнитурата на главата.
Вероятно наистина е водната помпа, щом няма циркулация на антифриза.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
uBcaHa
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 25 яну 2014, 17:04
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7i 16v zetec S 125konq 1997 / Ford Fiesta 1.3 avtomatik / mercedes c180 122hp /
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Мнение от uBcaHa » 17 май 2014, 06:41

Благодаря Колеги след малко отивам да свалям помпа в сервиз,половината двигател трябва да разколача ся :(

Потребителски аватар
uBcaHa
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 25 яну 2014, 17:04
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7i 16v zetec S 125konq 1997 / Ford Fiesta 1.3 avtomatik / mercedes c180 122hp /
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Мнение от uBcaHa » 17 май 2014, 09:33

Така колеги таман се връщам от "сервиз" но беше затворен затова се обадих на телефона които е оставен и момчетата ми казаха че днес няма да работят но ме питаха за какво стана на ? обясних им на хората и те ме питаха дали се вклучва перката а тя се вклучва и казаха да не бутам нищо по колата просто до термостата има някакъф датчик които прави въртел ...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Мнение от HACKO » 17 май 2014, 10:41

А сега, като я кара, температурата как беше? И двата маркуча към радиатора ли са горещи? А самия радиатор колко е топъл? Зарежи температурата в разширителния съд и циркулацията към него, те не са показател в конкретната ситуация (а и като цяло).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
uBcaHa
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 25 яну 2014, 17:04
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7i 16v zetec S 125konq 1997 / Ford Fiesta 1.3 avtomatik / mercedes c180 122hp /
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Мнение от uBcaHa » 17 май 2014, 14:27

значи 1-вия Ф34 е топал 2-рия ф34 студен и радятора също е студен
http://prikachi.com/images.php?images/919/7331919t.jpg

Потребителски аватар
uBcaHa
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 25 яну 2014, 17:04
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7i 16v zetec S 125konq 1997 / Ford Fiesta 1.3 avtomatik / mercedes c180 122hp /
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Мнение от uBcaHa » 17 май 2014, 17:17

Колата не е карана а на празен ход работи 15 мин мах и температурата се качи над нормалното :S

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Мнение от HACKO » 17 май 2014, 17:23

Не ми се вярва да е само датчик, или термостата е блокирал, или както колегите казват, турбината е превъртяла.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
uBcaHa
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 25 яну 2014, 17:04
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7i 16v zetec S 125konq 1997 / Ford Fiesta 1.3 avtomatik / mercedes c180 122hp /
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Мнение от uBcaHa » 17 май 2014, 17:26

добре орентираи ме горе доло каде е този термостат каде мъ е местополойението да го сваля сега и да видя дали ще загрее без него ?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Мнение от HACKO » 17 май 2014, 17:28

На другия край на маркуч №1.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
uBcaHa
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 25 яну 2014, 17:04
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7i 16v zetec S 125konq 1997 / Ford Fiesta 1.3 avtomatik / mercedes c180 122hp /
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Мнение от uBcaHa » 17 май 2014, 17:33

отивам да го свалям,ще пиша като го сваля и разкарам малко колата.

Потребителски аватар
uBcaHa
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 25 яну 2014, 17:04
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7i 16v zetec S 125konq 1997 / Ford Fiesta 1.3 avtomatik / mercedes c180 122hp /
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Мнение от uBcaHa » 18 май 2014, 17:57

Колеги проблема е решен,несъм вярвал че ще е от него но е факт,цял ден си брамча из Белене проблем нямам вече! Оказа се Масата от двигателя което е фанат Към купето :Х беше клеясала почистих я добре и всичко се оправи,почистих за всеки случаи и масата към скоростната кутия ... то небяха сваляне на помпи,релета,датчици :( а то какво било ...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта