Какъв ми е проблема?-стрелка температура Ескорт в червено
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 02 мар 2015, 17:14
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 16v
- Status: Извън линия
Какъв ми е проблема?-стрелка температура Ескорт в червено
Здравейте!От известно време забелязвам,че стрелката за температурата на таблото на моя Ескорт качва много бързо до максимума.След около 30-40км.се връща до нормално положение.Питам се дали е от датчика или проблема е другаде.Моля ако някой е имал същия проблем да ме светне,че вече не знам какво да правя.Всеки майстор различно казва и аз не знам на кого да вярвам.
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Какъв ми е проблема?
Според мен е датчикът. На моя Ескорт се беше прецакал и показваше все "студено" - максимум малко след бялото. Та нищо чудно от него да играе стрелката.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Какъв ми е проблема?
Ходи ли в Червеното?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 02 мар 2015, 17:14
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Какъв ми е проблема?
Да почти веднага отива до червено.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Какъв ми е проблема?
Ако само отива до Червеното, но не влиза в него, мисля че проблем няма, но може да смениш датчика, или да премериш реалната температура, за да се увери, че температурата е в нормите. Отчитай, че температурата на включване на вентилатора на Ескорт е 103градуса.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 02 мар 2015, 17:14
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Какъв ми е проблема?
Стрелката отива до крайно положение.Все едно е прегряла,но перката не се включва,защото не е достигнала тая температура. След пробег от около 30-40 км. се връща по средата,което е нормалното и положение за такъв пробег според мен. 

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Какъв ми е проблема?
Такаааа....
Я понапиши малко по-подробно след като направиш следните опити и експерименти.
1-во.Качваш се на колата палиш и оставяш да работи,като при отворен капак проверяваш постоянно как загрява,тоест следиш топлина двигател със стрелка.
Гледаш кога отваря термостата на горе-долу на пипане на каква температура.
2-ро.Палиш колата почваш да караш колата загрява до крайно полужение както ти прави и пак пипаш маркучите към радиатора дали са топли,ако не са и в двата случая имаш проблем с термостата (късно отваря)
След като нормализира температурата(по стрелка) спри веднага дигни капака и пак провери за тия маркучи.
Ако всичко е нормално и нормално загрява(по пипане) значи стрелката(дачтика на стрелката е прецакан)
Ако двигателя загрее много(пипаш маркучите които влизат в купето) а маркуча към радиатора е студен или едва-едва топъл вероятно е да е термостат.
А и друго проверявал ли си си нивото на антифриза има ли няма ли?И друго виж като махнеш капачката на маслото има ли нещо от сорта на "боза" и другото което се сещам след като ти загрее(по стрелка) автомобила как се държи има ли мощност(бега ли) или става муден и ленив,работи ли равномерно или прекъсва.
Поздрави и пиши до къде стигна с проверките.
Я понапиши малко по-подробно след като направиш следните опити и експерименти.
1-во.Качваш се на колата палиш и оставяш да работи,като при отворен капак проверяваш постоянно как загрява,тоест следиш топлина двигател със стрелка.
Гледаш кога отваря термостата на горе-долу на пипане на каква температура.
2-ро.Палиш колата почваш да караш колата загрява до крайно полужение както ти прави и пак пипаш маркучите към радиатора дали са топли,ако не са и в двата случая имаш проблем с термостата (късно отваря)
След като нормализира температурата(по стрелка) спри веднага дигни капака и пак провери за тия маркучи.
Ако всичко е нормално и нормално загрява(по пипане) значи стрелката(дачтика на стрелката е прецакан)
Ако двигателя загрее много(пипаш маркучите които влизат в купето) а маркуча към радиатора е студен или едва-едва топъл вероятно е да е термостат.
А и друго проверявал ли си си нивото на антифриза има ли няма ли?И друго виж като махнеш капачката на маслото има ли нещо от сорта на "боза" и другото което се сещам след като ти загрее(по стрелка) автомобила как се държи има ли мощност(бега ли) или става муден и ленив,работи ли равномерно или прекъсва.
Поздрави и пиши до къде стигна с проверките.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 21 юни 2006, 12:47
- Модел на автомобила: екс Ford Fiesta 1.1 '94г. с BRC, сега Opel Astra G '03г. комби-метан
- Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Какъв ми е проблема?-стрелка температура Ескорт в червено
Този датчик като го окъсиш точно това се получава - стрелката се качва в червения сектор и остава там. Най-вероятно имаш някъде нарушена изолация на кабелите така, че ги прегледай основно преди всичко останало.
В България има само един вид пътни знаци - пожелателни.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта