Помощ за Скорпио!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Помощ за Скорпио!

Мнение от mladen1984 » 04 окт 2007, 18:01

Колеги помогнете!
Скорпио V6 2.8-При студен двигател пали от 3-4 път,ускорява трудно,от към двигатела се чува пукане,оборотите са нестабилни!
Като загрее всичко се оправя :shock: !!измерих с ом метър датчика на охлаждащата течност на двигателя и всичко е в нормите!!Преди година са почиствани дюзите на инжекционна с ултразвук!колата е без АГУ!Моля зя някакъв съвет.Предварително Ви благодаря!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 04 окт 2007, 20:20

тва нещо центровка прави ли му се ? С това палене...свещи да си сменял филтри разни?

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 04 окт 2007, 20:50

"като загрее всичко се оправя"

не го пращай за зелен хайвер..

Тук е повреда с температурна зависимост, ако беше от свещите щеше да го прави постоянно.. :? :?
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Помощ за Скорпио!

Мнение от cocoff » 04 окт 2007, 21:52

mladen1984 написа: ...от към двигатела се чува пукане...
Гледам подобно питане имаш преди месец. Непрекъснато ли ти прави тоя номер през този месец. Тоз змей няма ли ЕКУ, грешки какви дава, на доктор води ли я, какво казаха?
P.S. Според онзи линк, който тогава ти пейстнах, вероятна причина е ниско налягане на горивото или замърсени инжектори.
( Защо го прави само при студен ДВГ....ба ли го)

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

снимка

Мнение от mladen1984 » 07 окт 2007, 18:35

Ходих на преглед при сервиз на Бош-Там ми отговориха че нямат тестер за този автомобил.Компютъра е на марката моторкрафт!
В мото пфое ми казаха , че също не разполагат с такъв тестер.Между другото днес проверих свещите и се оказа че две от тях са омаслени и единият кабел на омаслената свещ ми се скъса :( !Ще трябва да сменям свещите и някой друг кабел тази седмица!Но не съм сигерен дали оборотите са свързани с тях!????

Почистех регулатора на празния ход и като запалих (от 3 път),
колата гасне.И оборотите седат малко над 0-лата.Двигатела едвам работи!При подаване на газ оборотите се вдигат но при пускане на газта отново но 0-и гаснене.Може ли да се дължи на замърсените свещи и един скъсан кабел на едната свещ??? :?:

Зап колегата Nikolovvd.Нали това за което говориш се намира вляво от плочката върху която пише Електроник инжекцион-малкото цилиндърче в което се включва един куплунт????
Прикачени файлове
t_dsc00061_192[1].jpg
двигатела

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 07 окт 2007, 20:12

Точно това е.

Обаче имай пред вид, че отговорите, които получаваш са при условие, че останалите неща по колата са в ред.
Бях ти писал да изчакаш на контакт 10-15 секунди и тогава да палиш, за да провериш как работи бензиновата помпа.

И още нещо.
Сменял ли си горивен филтър?
Проверил ли си дебитомерите за въздуха (при теб май са два).
Тези омазнените свещи от едната страна ли са или едната е отляво, а другата от дясно.

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

отговор

Мнение от mladen1984 » 08 окт 2007, 20:30

Едната е отляво а другата отдясно.Смятам ,че можеби трудното палене се дължи на тях.Иначе съм сменял преди година бензиновия филтър,въздушния филтър ,сега смених и маслото на 7 000 км. от последната смяна.Интересното е че оборотите паднаха съществено след като почистих този регулатор.Почистих го само от мръсотията,без спирт,и не мога да разбера какво може да съм повредил???Не използвах спирт защото ми се стори че клапана се движи плавно,без затруднения!

В книгата която имам за Скорпио-то пише ,че трябва да се измери съпротивлението на регулатора (там където влиза куплунга) и при нормална работа трябва да е в границите на 8-14 Ома, измерих го при загасен двигател и приборът ми отчете 28Ома.Не разбирам -ако е изгоряло моторчето ще показва 0 :shock: ???

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 24 госта