Помощ за Скорпио!
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Помощ за Скорпио!
Колеги помогнете!
Скорпио V6 2.8-При студен двигател пали от 3-4 път,ускорява трудно,от към двигатела се чува пукане,оборотите са нестабилни!
Като загрее всичко се оправя
!!измерих с ом метър датчика на охлаждащата течност на двигателя и всичко е в нормите!!Преди година са почиствани дюзите на инжекционна с ултразвук!колата е без АГУ!Моля зя някакъв съвет.Предварително Ви благодаря!
Скорпио V6 2.8-При студен двигател пали от 3-4 път,ускорява трудно,от към двигатела се чува пукане,оборотите са нестабилни!
Като загрее всичко се оправя

- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
"като загрее всичко се оправя"
не го пращай за зелен хайвер..
Тук е повреда с температурна зависимост, ако беше от свещите щеше да го прави постоянно..

не го пращай за зелен хайвер..
Тук е повреда с температурна зависимост, ако беше от свещите щеше да го прави постоянно..


Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ за Скорпио!
Гледам подобно питане имаш преди месец. Непрекъснато ли ти прави тоя номер през този месец. Тоз змей няма ли ЕКУ, грешки какви дава, на доктор води ли я, какво казаха?mladen1984 написа: ...от към двигатела се чува пукане...
P.S. Според онзи линк, който тогава ти пейстнах, вероятна причина е ниско налягане на горивото или замърсени инжектори.
( Защо го прави само при студен ДВГ....ба ли го)
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
снимка
Ходих на преглед при сервиз на Бош-Там ми отговориха че нямат тестер за този автомобил.Компютъра е на марката моторкрафт!
В мото пфое ми казаха , че също не разполагат с такъв тестер.Между другото днес проверих свещите и се оказа че две от тях са омаслени и единият кабел на омаслената свещ ми се скъса
!Ще трябва да сменям свещите и някой друг кабел тази седмица!Но не съм сигерен дали оборотите са свързани с тях!????
Почистех регулатора на празния ход и като запалих (от 3 път),
колата гасне.И оборотите седат малко над 0-лата.Двигатела едвам работи!При подаване на газ оборотите се вдигат но при пускане на газта отново но 0-и гаснене.Може ли да се дължи на замърсените свещи и един скъсан кабел на едната свещ???
Зап колегата Nikolovvd.Нали това за което говориш се намира вляво от плочката върху която пише Електроник инжекцион-малкото цилиндърче в което се включва един куплунт????
В мото пфое ми казаха , че също не разполагат с такъв тестер.Между другото днес проверих свещите и се оказа че две от тях са омаслени и единият кабел на омаслената свещ ми се скъса

Почистех регулатора на празния ход и като запалих (от 3 път),
колата гасне.И оборотите седат малко над 0-лата.Двигатела едвам работи!При подаване на газ оборотите се вдигат но при пускане на газта отново но 0-и гаснене.Може ли да се дължи на замърсените свещи и един скъсан кабел на едната свещ???

Зап колегата Nikolovvd.Нали това за което говориш се намира вляво от плочката върху която пише Електроник инжекцион-малкото цилиндърче в което се включва един куплунт????
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Точно това е.
Обаче имай пред вид, че отговорите, които получаваш са при условие, че останалите неща по колата са в ред.
Бях ти писал да изчакаш на контакт 10-15 секунди и тогава да палиш, за да провериш как работи бензиновата помпа.
И още нещо.
Сменял ли си горивен филтър?
Проверил ли си дебитомерите за въздуха (при теб май са два).
Тези омазнените свещи от едната страна ли са или едната е отляво, а другата от дясно.
Обаче имай пред вид, че отговорите, които получаваш са при условие, че останалите неща по колата са в ред.
Бях ти писал да изчакаш на контакт 10-15 секунди и тогава да палиш, за да провериш как работи бензиновата помпа.
И още нещо.
Сменял ли си горивен филтър?
Проверил ли си дебитомерите за въздуха (при теб май са два).
Тези омазнените свещи от едната страна ли са или едната е отляво, а другата от дясно.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
отговор
Едната е отляво а другата отдясно.Смятам ,че можеби трудното палене се дължи на тях.Иначе съм сменял преди година бензиновия филтър,въздушния филтър ,сега смених и маслото на 7 000 км. от последната смяна.Интересното е че оборотите паднаха съществено след като почистих този регулатор.Почистих го само от мръсотията,без спирт,и не мога да разбера какво може да съм повредил???Не използвах спирт защото ми се стори че клапана се движи плавно,без затруднения!
В книгата която имам за Скорпио-то пише ,че трябва да се измери съпротивлението на регулатора (там където влиза куплунга) и при нормална работа трябва да е в границите на 8-14 Ома, измерих го при загасен двигател и приборът ми отчете 28Ома.Не разбирам -ако е изгоряло моторчето ще показва 0
???
В книгата която имам за Скорпио-то пише ,че трябва да се измери съпротивлението на регулатора (там където влиза куплунга) и при нормална работа трябва да е в границите на 8-14 Ома, измерих го при загасен двигател и приборът ми отчете 28Ома.Не разбирам -ако е изгоряло моторчето ще показва 0

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта