Имам проблем с тока на радиото ми.Прекъсва!!!!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Kerosin
потребител
потребител
Мнения: 120
Регистриран: 26 окт 2007, 14:52
Модел на автомобила: sierra 2.0 ohc,sierra 2.0 купе
Местоположение: София
Status: Извън линия

Имам проблем с тока на радиото ми.Прекъсва!!!!

Мнение от Kerosin » 11 ное 2007, 18:58

Карам сиера 2.0 карбуратор.Появи ми се следния проблем.Когато включа някой консуматор по колата радиото ми изключва.Тва става и по време на движение.Алтернаторът ми зарежда добре.Вече си нямам и идея от къде може да идва проблема.

Потребителски аватар
gpavlov
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 25 окт 2007, 17:01
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,6 16v, 1998г, бензин
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от gpavlov » 12 ное 2007, 11:07

За съжалиние няма да ти реша проблема . От скоро имам кола и почти нищо не разбирам. Мисля, че имам същия проблем с моят форд. Вече 2-3 пъти ми се случва докато слушам радио, да спре сигнала и от колоните да изпищи 3 пъти- сигнализацията, че нещо не е наред. И на мен ми се случва и докато карам, а единя път си спомням, че точно пусках фаровете (друг консуматор). Започвам да си мисля, че имам същия проблем като теб. Колеги дайте мнение :)

Aicken
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от Aicken » 12 ное 2007, 11:13

gpavlov написа:За съжалиние няма да ти реша проблема . От скоро имам кола и почти нищо не разбирам. Мисля, че имам същия проблем с моят форд. Вече 2-3 пъти ми се случва докато слушам радио, да спре сигнала и от колоните да изпищи 3 пъти- сигнализацията, че нещо не е наред. И на мен ми се случва и докато карам, а единя път си спомням, че точно пусках фаровете (друг консуматор). Започвам да си мисля, че имам същия проблем като теб. Колеги дайте мнение :)
За пищенето 3 пъти , когато ми разкодираха касетофона и уж компетентен жичкажия ми го свърза свиреше няколко минути и за почваше да бипка , после купих сд оголих кабелите играх си 2 часа докато уцеля каналите но не дава сега проблеми , провери дали не е свързано грешно нещо

Kerosin
потребител
потребител
Мнения: 120
Регистриран: 26 окт 2007, 14:52
Модел на автомобила: sierra 2.0 ohc,sierra 2.0 купе
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kerosin » 12 ное 2007, 12:42

Аз проблеми със звука нямам.Имам проблем с тока към радиото.И тъй като минах по4ти ми известни варианти сега си нямам и идея как да ре6е проблема :(

Потребителски аватар
gpavlov
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 25 окт 2007, 17:01
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,6 16v, 1998г, бензин
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от gpavlov » 12 ное 2007, 12:56

много съм зле днеска, забравих да кажа, че след като изписка радиото и се изключва... в този смисъл си мисля, че и аз имам проблем по-скоро с захранването, а не със звука... иначе, Aiecken мерси , радиото ми е фабрично... мисля си, че е свързано ок, мерси все пак :roll:

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Ianaki » 13 ное 2007, 20:23

Най-сигурното решение е да пуснете един нов захранващ кабел от акумулатора до радиото.По този начин ще сте сигурни ,че има постоянно ток.Вероятно проблема се дължи на това ,че към захранването на радиото е включен и друг консуматор.Ако проблема не се реши остава варианта:проблем в самото радио.Успех!

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 13 ное 2007, 23:19

Ми според мене пускате отделен кабел от акумулатора или го вържете за запалката и непосредствено преди радиото може да вържете кондензатор 4700 или 10000микро против пиковите сривове в инсталацията!
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 14 ное 2007, 06:58

Колеги я пак си замерете колко как ви зарежда алтернатора.
Първо на празен ход ,после при включени светлини,и накрая и при включено и парно.Ако спада заряда там ви е проблема.
Преди време така една вечер ми спря радиото в движение,после тръгна.Прибрах се ,нищо.Сутринта излизам стигнах на километър и нещо от вкъщи и радиото пак спря след малко и колата. Алтернатора ми беше сдал багажа зареждаше само на високи обороти.А в задръстванията как да карам на високи обороти.А и не знаех.
Радиото е направено да работи на определено напрежение,и ако спадне напрежението к ъм него под допустимото естествената реакция е да спре.Като дойде нужното му напрежение почва пак да работи до следващия спад.

Потребителски аватар
gpavlov
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 25 окт 2007, 17:01
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,6 16v, 1998г, бензин
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от gpavlov » 14 ное 2007, 12:28

Мерси колеги, тези дни като съм по-свободен ще опитам от съветите ви!

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 14 ное 2007, 22:40

Брей ,това с червеното да не е първия закон на наш джорди по електроника :P
Форд е колата на шампионите!!!

Kerosin
потребител
потребител
Мнения: 120
Регистриран: 26 окт 2007, 14:52
Модел на автомобила: sierra 2.0 ohc,sierra 2.0 купе
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kerosin » 15 ное 2007, 14:42

Ми при мене алтернаторът зарежда добре във всиЧките си режими.Тва с кондензатора Ще го пробвам.Мерси :)

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 15 ное 2007, 23:26

Кабела към касетофона да е солиден!Най добре директно от акумулатора
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 15 ное 2007, 23:58

първо да питам с фабрично радио ли си или не?
колегите които те посаветваха с дебел кабел пробвай.извинявай че ще попитам но сигурен ли че всичко е свързано както трябва,защото преди време имах и аз подобни проблеми с един автокасетофон и доката не откачих половината табло нямах никва ''жица'' как се вика,защото отзад беше пълен хаос
то тогава си оправих този касетофон и след 4дни той се прееба и сега съм с оригинала.
казвай как се развиват нещата и ще помагаме ако има и нешто друго
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Kerosin
потребител
потребител
Мнения: 120
Регистриран: 26 окт 2007, 14:52
Модел на автомобила: sierra 2.0 ohc,sierra 2.0 купе
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kerosin » 19 ное 2007, 12:51

Относно връзването на кондензатора.Разликата между 4700 и 10000 е поЧти двойна .Няма ли Шанс така да си изгоря радиото.Как тоЧно да разбера какъв кондензатор ми трябва???

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта