Регулиране на катализатор; вода в ауспуха

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Регулиране на катализатор; вода в ауспуха

Мнение от licho » 08 дек 2007, 20:09

сменях средно гърне и задното като го свалиха и почна да тече течност с тъмен цвят. тъкмо се зарадвах че съм открил къде ми се крие маслото като намалява а то било вода :) и тя не беше малко. всъщност нормално ли е да има вода. а прочетох днес и за регулируем катализатор и моята кола имала такъв? някой регулира ли си катализатора и изобщо как става това?
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 08 дек 2007, 21:38

:? Не трябва ли да има малка фабрична дупчица пробита , през която да изтича водата. Да не е била запушена/затлачена при теб?
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 08 дек 2007, 22:41

Какво те учудва, колега. Водата си е нормален продукт при изгарянето на петролните горива. Кондензира върху студения ауспуф и се събира. Ако покараш по-дълго ще се изпари.
Това с регулируемия катализатор ми прилича повече на грешка при превода. По-скоро системата катализатор - ламбда сонди регулират, отколкото обратното :D
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 09 дек 2007, 12:25

А я да попитам мойта сиера се води не 115 ами 100 коня със 2 катализатора ,но и двата са изкорубени..демек кухи са .Та да попитам какво гърне да сложа ,че ми е доста шумна колата от там? Аз имам цяла генерация от СИтроен ХМ която е чистонова дажи и катализатора май е читав ,но нямам намерение да го слагам...

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Re: Регулиране на катализатор; вода в ауспуха

Мнение от licho » 11 дек 2007, 01:39

дупка не съм виждал на гърнето.
а катализатора беше точно така регулируем. тоест идеята е че се проверяват разни датчици един от които е ламбда сонда и се калибрират на период. ама май никой не го прави
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 11 дек 2007, 08:40

Да, калибрират се датчиците, но в лабораторни условия. А на една надупчена буца керамика какво да й калибрираш :)
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 23 госта