кофти случка с таблото

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
eekset
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 02 май 2007, 11:56
Модел на автомобила: три две нула
Местоположение: big city lights
Status: Извън линия

кофти случка с таблото

Мнение от eekset » 14 яну 2008, 19:42

в общи линии стана следното:
таблото ми е прецакано, цялото е на люспи а и малките уреди не бачкат както трябва - зациклят, а от това зацикляне на няколко пъти ми прегря колата и сега - ремонт. веднъж пък останах на път без нафта с "наполовина пълен" резервоар. някъде има приложена снимчица - горивото не пада повече от показаното а температурата мърда 3-4 мм и спира, докато не стане гейзер под капака(мислех, че този двигател никога не може да загрее като хората а всъщност ми беше прецакан датчика за перката ама как да разбереш?)интересува ме някой правил ли е ремонт на табло?... разглобява ли се или се сменя.

10q
Прикачени файлове
inside_cr.jpg

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 14 яну 2008, 20:25

не ,но и на мен не ми отчита правилно този за температурата... и се чудя дали немога да го заменя със този от митсубишито което разглобихме.. Имам цяло табло и ми е интересно как да го направя...

Потребителски аватар
FordSierra1.6L
потребител
потребител
Мнения: 1021
Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от FordSierra1.6L » 14 яну 2008, 20:50

venom4o написа:не ,но и на мен не ми отчита правилно този за температурата... и се чудя дали немога да го заменя със този от митсубишито което разглобихме.. Имам цяло табло и ми е интересно как да го направя...
пробвал ли си да смениш датчика за темперетурата ??? отзад по буксите ако се разпои някаде и не дава хубав контакт и не отчита като хората.... при мене ми беше разпоена буксата за светлинките на резервоара и течноста и като ги запоих и се оправи.....

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 14 яну 2008, 21:01

На снимката на автара това ли е въпросния Ескорт?
Що не си правите труда да ни светнете за коя модификация на модела става дума?
Някои даже не пишат и модела.
Карах такава междинка и наистина е много зор да прегрееш такъв двигател ако почти всичко му е наред.
Двигателя беше 1,3 HCS.
На 1-во време си размърдай кабелчето за датчика. Намира се в/у калпачето на термостата ...
Кво пиша като незнам са кой двигател става дума :twisted:

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от carrot » 15 яну 2008, 12:11

за нафта пише човека, не ще да е HCS ;)

Потребителски аватар
eekset
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 02 май 2007, 11:56
Модел на автомобила: три две нула
Местоположение: big city lights
Status: Извън линия

Мнение от eekset » 16 яну 2008, 14:24

моторетката е 1.8 дизел, а пък модела е от аватара...
:)
струва ми се че проблема е в таблото щото като махна кабела от датчика и го дам "на маса" вътре пак показва каквото си иска...
май в крайна сметка ще потърся таблото и в "продавам..." :(

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 16 яну 2008, 18:19

eekset написа:моторетката е 1.8 дизел, а пък модела е от аватара...
:)
Напиши го в приофила си щото утре пак ще се чудим и ще пишем глупости а ако ни мързи па ич няма си даваме зор да те караме да ни кажеш за какъв автомобил става дума и ще си седиш без отговор. Сега някой с дизелак може да ти каже нещо.
А таблото се сменява много лесно.
Декоративната лайсна е завита горе с 2 види. Като ги отвиеш тя почва си пада и я изтегляш, отдоло е на едни щипки.
Като свалиш декорацията ще видиш 4 види които държат целия блок.
Буташ се в коша на двигателя и отвиваш жилото от скоростната кутия.
Влизаш в купето, дърпаш към тебе блока и ще видиш отзадзе, жилото и 2-те букси. Разкачваш си и и после за сглобяването в обратния ред.
Имаше някакъв пиниз обаче с откачването на жилото ... или май не.
За по-Удобно ще трябва да свалиш волана. Аз съм се справял без да го свалям ама си е много псуване.
Свали го и го огледай дали можеш да му въздействаш. Аз си купувах за 20 кинта но проблема не беше от него. Спря да отчита километража!

Потребителски аватар
eekset
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 02 май 2007, 11:56
Модел на автомобила: три две нула
Местоположение: big city lights
Status: Извън линия

резултат от проблема

Мнение от eekset » 21 яну 2008, 20:21

И ТАКА...

повъртях се около колата и реших, че проблема трябва да е само в таблото... 6 рапидки и едно жило(жилото първо се разкача откъм скоростите).... таблото занесох вкъщи за по-удобно. поразглобих го (като на схема за резервни части), почистих го, разкарах старите циферблати, залепих нови закупени на Симеон, но не в аутоманиите, щото нямаха,а в некъв забит магазин до опълченска (ако някой си търси евтини циферблати - там, 7лв), върнах си таблото, ама без стъклото, щото трябва после на запалена кола да се центроват уредчетата - температурата в средата, когато пусне перката;нафтата на min с 2л в резервоара;оборотомера - 800 об/мин.
резултат: по-натам ще сложа и снимка, но иначе - задоволително(поне работи)...
това е моят опит дано да е полезен някому!
I'M HAPPY
:D

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта