кофти случка с таблото
- eekset
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 02 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: три две нула
- Местоположение: big city lights
- Status: Извън линия
кофти случка с таблото
в общи линии стана следното:
таблото ми е прецакано, цялото е на люспи а и малките уреди не бачкат както трябва - зациклят, а от това зацикляне на няколко пъти ми прегря колата и сега - ремонт. веднъж пък останах на път без нафта с "наполовина пълен" резервоар. някъде има приложена снимчица - горивото не пада повече от показаното а температурата мърда 3-4 мм и спира, докато не стане гейзер под капака(мислех, че този двигател никога не може да загрее като хората а всъщност ми беше прецакан датчика за перката ама как да разбереш?)интересува ме някой правил ли е ремонт на табло?... разглобява ли се или се сменя.
10q
таблото ми е прецакано, цялото е на люспи а и малките уреди не бачкат както трябва - зациклят, а от това зацикляне на няколко пъти ми прегря колата и сега - ремонт. веднъж пък останах на път без нафта с "наполовина пълен" резервоар. някъде има приложена снимчица - горивото не пада повече от показаното а температурата мърда 3-4 мм и спира, докато не стане гейзер под капака(мислех, че този двигател никога не може да загрее като хората а всъщност ми беше прецакан датчика за перката ама как да разбереш?)интересува ме някой правил ли е ремонт на табло?... разглобява ли се или се сменя.
10q
- FordSierra1.6L
- потребител
- Мнения: 1021
- Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
- Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
пробвал ли си да смениш датчика за темперетурата ??? отзад по буксите ако се разпои някаде и не дава хубав контакт и не отчита като хората.... при мене ми беше разпоена буксата за светлинките на резервоара и течноста и като ги запоих и се оправи.....venom4o написа:не ,но и на мен не ми отчита правилно този за температурата... и се чудя дали немога да го заменя със този от митсубишито което разглобихме.. Имам цяло табло и ми е интересно как да го направя...
- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
На снимката на автара това ли е въпросния Ескорт?
Що не си правите труда да ни светнете за коя модификация на модела става дума?
Някои даже не пишат и модела.
Карах такава междинка и наистина е много зор да прегрееш такъв двигател ако почти всичко му е наред.
Двигателя беше 1,3 HCS.
На 1-во време си размърдай кабелчето за датчика. Намира се в/у калпачето на термостата ...
Кво пиша като незнам са кой двигател става дума
Що не си правите труда да ни светнете за коя модификация на модела става дума?
Някои даже не пишат и модела.
Карах такава междинка и наистина е много зор да прегрееш такъв двигател ако почти всичко му е наред.
Двигателя беше 1,3 HCS.
На 1-во време си размърдай кабелчето за датчика. Намира се в/у калпачето на термостата ...
Кво пиша като незнам са кой двигател става дума

- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Напиши го в приофила си щото утре пак ще се чудим и ще пишем глупости а ако ни мързи па ич няма си даваме зор да те караме да ни кажеш за какъв автомобил става дума и ще си седиш без отговор. Сега някой с дизелак може да ти каже нещо.eekset написа:моторетката е 1.8 дизел, а пък модела е от аватара...
А таблото се сменява много лесно.
Декоративната лайсна е завита горе с 2 види. Като ги отвиеш тя почва си пада и я изтегляш, отдоло е на едни щипки.
Като свалиш декорацията ще видиш 4 види които държат целия блок.
Буташ се в коша на двигателя и отвиваш жилото от скоростната кутия.
Влизаш в купето, дърпаш към тебе блока и ще видиш отзадзе, жилото и 2-те букси. Разкачваш си и и после за сглобяването в обратния ред.
Имаше някакъв пиниз обаче с откачването на жилото ... или май не.
За по-Удобно ще трябва да свалиш волана. Аз съм се справял без да го свалям ама си е много псуване.
Свали го и го огледай дали можеш да му въздействаш. Аз си купувах за 20 кинта но проблема не беше от него. Спря да отчита километража!
- eekset
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 02 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: три две нула
- Местоположение: big city lights
- Status: Извън линия
резултат от проблема
И ТАКА...
повъртях се около колата и реших, че проблема трябва да е само в таблото... 6 рапидки и едно жило(жилото първо се разкача откъм скоростите).... таблото занесох вкъщи за по-удобно. поразглобих го (като на схема за резервни части), почистих го, разкарах старите циферблати, залепих нови закупени на Симеон, но не в аутоманиите, щото нямаха,а в некъв забит магазин до опълченска (ако някой си търси евтини циферблати - там, 7лв), върнах си таблото, ама без стъклото, щото трябва после на запалена кола да се центроват уредчетата - температурата в средата, когато пусне перката;нафтата на min с 2л в резервоара;оборотомера - 800 об/мин.
резултат: по-натам ще сложа и снимка, но иначе - задоволително(поне работи)...
това е моят опит дано да е полезен някому!
I'M HAPPY

повъртях се около колата и реших, че проблема трябва да е само в таблото... 6 рапидки и едно жило(жилото първо се разкача откъм скоростите).... таблото занесох вкъщи за по-удобно. поразглобих го (като на схема за резервни части), почистих го, разкарах старите циферблати, залепих нови закупени на Симеон, но не в аутоманиите, щото нямаха,а в некъв забит магазин до опълченска (ако някой си търси евтини циферблати - там, 7лв), върнах си таблото, ама без стъклото, щото трябва после на запалена кола да се центроват уредчетата - температурата в средата, когато пусне перката;нафтата на min с 2л в резервоара;оборотомера - 800 об/мин.
резултат: по-натам ще сложа и снимка, но иначе - задоволително(поне работи)...
това е моят опит дано да е полезен някому!
I'M HAPPY

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта