ДВГ Тресе

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

ДВГ Тресе

Мнение от TIN » 05 фев 2008, 10:07

Здравейте,
имам следния проблем...
след като жена ми се прибра без антифриз и влизаща в червено темп на двг ( за 5км), спасихме двигателя, но все очаквам в следствие на това да се появи нещо...
И една сутрин.....мотора запали и започна да се тресе......затрака като дизел само че някак по твърдо...все едно някой почуква по нещо....отчетливо....не като клапани а доста по силно и по рядко....
на отворен капак се виждаше как се поклаща целия мотор...
поработи малко така и изчезна....вчера минах с него 550км без някакъв проблем....но все на тръни...
Има ли някой идея какво може да е причинило това...
Все си мисля за времено неработещ цилиндър по някаква причина.....но все пак събирам мнения...

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 05 фев 2008, 10:29

лоша компресия на някой цилиндър (или голяма разлика в компресията на цилиндрите) - като се загрее се оправя.

единственния ти проблем ще е паленето при студено, но няма да те остави на пътя (все пак е дизел :))

стария ми орион 1.6Д беше каран със скъсан ремък на водната помпа докато му избие маслото през масления филтър и загуби мощност (беше лятото) ... сменихме му само филтъра и маслото и беше навъртял към 15-20х докато дойде зимата и го ремонтирах (комресията беше отчайваща: 19-25) щото вече не палеше под 0 град.

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 05 фев 2008, 10:35

Mondeo18TDI96 написа:лоша компресия на някой цилиндър (или голяма разлика в компресията на цилиндрите) - като се загрее се оправя.

единственния ти проблем ще е паленето при студено, но няма да те остави на пътя (все пак е дизел :))

Кой ти каза че е дизел, то да беше дизел от кога да ме е оставил... без антифриз кой го знае би ли работил и километър....
едва ли е компресия...ако беше не би изчезвало, от тогава не е тресял така....

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 05 фев 2008, 11:17

Евентуално от жегата се е прецакал кабел/свещ и прекъсва когато му е кеф...
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 05 фев 2008, 13:50

cocoff написа:Евентуално от жегата се е прецакал кабел/свещ и прекъсва когато му е кеф...
И аз за това си мисля.....времето ще покаже ак осе появи пак...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 24 госта