ДВГ Тресе
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
ДВГ Тресе
Здравейте,
имам следния проблем...
след като жена ми се прибра без антифриз и влизаща в червено темп на двг ( за 5км), спасихме двигателя, но все очаквам в следствие на това да се появи нещо...
И една сутрин.....мотора запали и започна да се тресе......затрака като дизел само че някак по твърдо...все едно някой почуква по нещо....отчетливо....не като клапани а доста по силно и по рядко....
на отворен капак се виждаше как се поклаща целия мотор...
поработи малко така и изчезна....вчера минах с него 550км без някакъв проблем....но все на тръни...
Има ли някой идея какво може да е причинило това...
Все си мисля за времено неработещ цилиндър по някаква причина.....но все пак събирам мнения...
имам следния проблем...
след като жена ми се прибра без антифриз и влизаща в червено темп на двг ( за 5км), спасихме двигателя, но все очаквам в следствие на това да се появи нещо...
И една сутрин.....мотора запали и започна да се тресе......затрака като дизел само че някак по твърдо...все едно някой почуква по нещо....отчетливо....не като клапани а доста по силно и по рядко....
на отворен капак се виждаше как се поклаща целия мотор...
поработи малко така и изчезна....вчера минах с него 550км без някакъв проблем....но все на тръни...
Има ли някой идея какво може да е причинило това...
Все си мисля за времено неработещ цилиндър по някаква причина.....но все пак събирам мнения...
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
лоша компресия на някой цилиндър (или голяма разлика в компресията на цилиндрите) - като се загрее се оправя.
единственния ти проблем ще е паленето при студено, но няма да те остави на пътя (все пак е дизел
)
стария ми орион 1.6Д беше каран със скъсан ремък на водната помпа докато му избие маслото през масления филтър и загуби мощност (беше лятото) ... сменихме му само филтъра и маслото и беше навъртял към 15-20х докато дойде зимата и го ремонтирах (комресията беше отчайваща: 19-25) щото вече не палеше под 0 град.
единственния ти проблем ще е паленето при студено, но няма да те остави на пътя (все пак е дизел

стария ми орион 1.6Д беше каран със скъсан ремък на водната помпа докато му избие маслото през масления филтър и загуби мощност (беше лятото) ... сменихме му само филтъра и маслото и беше навъртял към 15-20х докато дойде зимата и го ремонтирах (комресията беше отчайваща: 19-25) щото вече не палеше под 0 град.
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Mondeo18TDI96 написа:лоша компресия на някой цилиндър (или голяма разлика в компресията на цилиндрите) - като се загрее се оправя.
единственния ти проблем ще е паленето при студено, но няма да те остави на пътя (все пак е дизел)
Кой ти каза че е дизел, то да беше дизел от кога да ме е оставил... без антифриз кой го знае би ли работил и километър....
едва ли е компресия...ако беше не би изчезвало, от тогава не е тресял така....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта