Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 30 мар 2008, 20:47
- Модел на автомобила: FORD SCORPIO-96, 2.0i ,DOHC ,GHIA
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
Здравейте на всички регистрирани в този сайт и притежатели на Форд...!
Имам Форд Скорпио 2 - 1995 год. ,бензин,2.0i,DOHC,16V,автмотична скоростна кутия
Ще опиша накратко симптомите на неприятното "поведение" на автомобила и моля без да се отклонява темата.... някой да сподели съмнения или конкретно мнение.
Четох много по най-различни форуми и се получава едно и също....един пита ....някой му отговаря ,а друг през това време задава въпрос за нещо различно не точно по темата/без да отваря нова/ и нещата се "размиват" без ясен отговор....Така никoй неможе да научи нищо и не е полезен за останалите....
Аз обещавам ,че след решаване на проблема ще опиша точно как съм се отървал от него....и дано съм полезен за други....
С няколко думи:
Колата е Форд Сцорпио/фен съм на този модел/останалите данни съм споменал по-горе/,а проблема е че гасне....?????
1. По конкретно: сутрин с паленето няма никакъв проблем....всичко е нормално докато позагрее ,тогава дали ще бъде на светофар или кръстовище когато намаля скороста....започва да глъхне ,ако съм пред светофар просто отнасям няколко псувни,но когато завивам на кръстовище ми се е случвало да остана посредата....
Направи ми впечатление ,че държи средните обороти,но при опит за подаване на газ/тогава глъхне и гасне/ мъчи се и едвам задържа, гасне при по настоятелни опити с газта.
2. Ако изключа заплването и отново бързо вратна ключа в такава ситуация, пали веднага и с нормална мощност си набира...все едно и няма нищо
3. Сменил съм въздушен филтър/нов/, стъпково моторче/ново/,сензор за температурата на антифриза и температурнят датчик на течноста за охлаждане /нови/ които стоят в термостатното тяло, почистил съм дебитомера,почистени са и дроселите, изолирал всички възможни пролуки от които би могло да влиза въздух от въздушнят филтър до дроселните клапи.
4. Забелязвам че стрелката за температурата сутрин и когато си е студена си стои в нормално нулево положение,но като загрее отива и държи точно средата на скалата и никога досега не съм я видял да се отклони повече.....това го пиша ,ако може да внесе повече яснота по темата.
Благодаря предварително на всички които биха могли да се изкажат по темата....!
Ще се радвам ,ако мога да бъда полезен и аз с нещо.....!
П.С.
От Пловдив съм и имали кадърен специалист по Фордовете в града...?
Имам Форд Скорпио 2 - 1995 год. ,бензин,2.0i,DOHC,16V,автмотична скоростна кутия
Ще опиша накратко симптомите на неприятното "поведение" на автомобила и моля без да се отклонява темата.... някой да сподели съмнения или конкретно мнение.
Четох много по най-различни форуми и се получава едно и също....един пита ....някой му отговаря ,а друг през това време задава въпрос за нещо различно не точно по темата/без да отваря нова/ и нещата се "размиват" без ясен отговор....Така никoй неможе да научи нищо и не е полезен за останалите....
Аз обещавам ,че след решаване на проблема ще опиша точно как съм се отървал от него....и дано съм полезен за други....
С няколко думи:
Колата е Форд Сцорпио/фен съм на този модел/останалите данни съм споменал по-горе/,а проблема е че гасне....?????
1. По конкретно: сутрин с паленето няма никакъв проблем....всичко е нормално докато позагрее ,тогава дали ще бъде на светофар или кръстовище когато намаля скороста....започва да глъхне ,ако съм пред светофар просто отнасям няколко псувни,но когато завивам на кръстовище ми се е случвало да остана посредата....
Направи ми впечатление ,че държи средните обороти,но при опит за подаване на газ/тогава глъхне и гасне/ мъчи се и едвам задържа, гасне при по настоятелни опити с газта.
2. Ако изключа заплването и отново бързо вратна ключа в такава ситуация, пали веднага и с нормална мощност си набира...все едно и няма нищо
3. Сменил съм въздушен филтър/нов/, стъпково моторче/ново/,сензор за температурата на антифриза и температурнят датчик на течноста за охлаждане /нови/ които стоят в термостатното тяло, почистил съм дебитомера,почистени са и дроселите, изолирал всички възможни пролуки от които би могло да влиза въздух от въздушнят филтър до дроселните клапи.
4. Забелязвам че стрелката за температурата сутрин и когато си е студена си стои в нормално нулево положение,но като загрее отива и държи точно средата на скалата и никога досега не съм я видял да се отклони повече.....това го пиша ,ако може да внесе повече яснота по темата.
Благодаря предварително на всички които биха могли да се изкажат по темата....!
Ще се радвам ,ако мога да бъда полезен и аз с нещо.....!
П.С.
От Пловдив съм и имали кадърен специалист по Фордовете в града...?
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
И последно кога глъхне и гаснеscorpio-2 написа: ... когато намаля скороста започва да глъхне ... при опит за подаване на газ/тогава глъхне и гасне/

Знам за причини като ЕГР, запалителен модул и бензинова помпа, но вероятно има още поне 5-6.
Диагностиката какво казва?
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 30 мар 2008, 20:47
- Модел на автомобила: FORD SCORPIO-96, 2.0i ,DOHC ,GHIA
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
Парво благодаря за вниманието колега...!
Колата глъхне и се опитва да гасне когато се опитам да подам газ.....,ако върна крака от газта си остава да работи в средни обороти,ако съм по настойчив с газта - гасне
Докато е студена няма проблем ,всичко се получава след като я покарам малко и загрее....?
На диагностика ходих в Мото-Пфое,там не засече нищо,освен несигурните предположения, че имало грешни данни от сензора за температурата на антифриза от там се бъркал компа при дозиране на горивната смес защото получавал данни за много висока температура на охлаждащата течност. Сменил съм и двата датчика с нови.
Колата глъхне и се опитва да гасне когато се опитам да подам газ.....,ако върна крака от газта си остава да работи в средни обороти,ако съм по настойчив с газта - гасне
Докато е студена няма проблем ,всичко се получава след като я покарам малко и загрее....?
На диагностика ходих в Мото-Пфое,там не засече нищо,освен несигурните предположения, че имало грешни данни от сензора за температурата на антифриза от там се бъркал компа при дозиране на горивната смес защото получавал данни за много висока температура на охлаждащата течност. Сменил съм и двата датчика с нови.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
Би трябвало да провериш и следните неща.
1. Датчик за температурата на входящия въздух.
2. Ланда сондата.
3. От мъркучите на инжекциона (металния колектор) дали нямаш спукан мъркуч , от където да смуче въздух.
1. Датчик за температурата на входящия въздух.
2. Ланда сондата.
3. От мъркучите на инжекциона (металния колектор) дали нямаш спукан мъркуч , от където да смуче въздух.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
Освен тези неща, които колегите ти пишат да провериш, провери и датчика за положението на дроселовата клапа (TPS).
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 30 мар 2008, 20:47
- Модел на автомобила: FORD SCORPIO-96, 2.0i ,DOHC ,GHIA
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
Отново благодаря за вниманието....!
Има Логика във всичко това за което ме съветвате...
Отсъствувах за известно време и с една дума няма никакво движение на практика по-темата. В близките дни ще ходя и в БОШ-сервиз за да видя и те какво ще кажат....
Търсенето на отговор ме амбицира още повече .....и както обещах намеря ли решението ще го напиша тук за да бъде полезно и на други....
Има Логика във всичко това за което ме съветвате...
Отсъствувах за известно време и с една дума няма никакво движение на практика по-темата. В близките дни ще ходя и в БОШ-сервиз за да видя и те какво ще кажат....
Търсенето на отговор ме амбицира още повече .....и както обещах намеря ли решението ще го напиша тук за да бъде полезно и на други....
-
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 27 юли 2007, 16:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 1996, комби автомат
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
Привет колега, проблемът според мен е в някой от температурните датчици. Ако беше от беше от някой друг проблемът би се проявил и при студена кола.
Исках да те питам, каза че си сменил стъпково моторче: кажи ми моля те това моноинжекция ли е че да има такова??
Исках да те питам, каза че си сменил стъпково моторче: кажи ми моля те това моноинжекция ли е че да има такова??
У нас обаче КАТ служи за да те преебе, а не за да оправи движението.
М. Карбовски
М. Карбовски
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 30 мар 2008, 20:47
- Модел на автомобила: FORD SCORPIO-96, 2.0i ,DOHC ,GHIA
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
Скорпиото е пълна инжекция колега....
А това стъпково моторче става на някои модели ФИЕСТА,КА и ЕСКОРТ
А това стъпково моторче става на някои модели ФИЕСТА,КА и ЕСКОРТ
- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
Начи е клапан за празен ход!!scorpio-2 написа:Скорпиото е пълна инжекция колега....
А това стъпково моторче става на някои модели ФИЕСТА,КА и ЕСКОРТ
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 30 мар 2008, 20:47
- Модел на автомобила: FORD SCORPIO-96, 2.0i ,DOHC ,GHIA
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
Точно....! Държи оборотите на празният ход.....!
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
scorpio-2 написа:...
3. Сменил съм стъпково моторче/ново/...
scorpio-2 написа:Скорпиото е пълна инжекция колега....
А това стъпково моторче става на някои модели ФИЕСТА,КА и ЕСКОРТ

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 27 юли 2007, 16:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 1996, комби автомат
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
Че е клапан - клапан е, но някои майстори му викат стъпково моторче - аз си имах работа с такъв
Но да не размиваме темата на колегата
Колега пиши какво е станало на диагностиката.


Колега пиши какво е станало на диагностиката.
У нас обаче КАТ служи за да те преебе, а не за да оправи движението.
М. Карбовски
М. Карбовски
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 30 мар 2008, 20:47
- Модел на автомобила: FORD SCORPIO-96, 2.0i ,DOHC ,GHIA
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
Днес бях в БОШ-сервиз и дълбоко се надявах да приключа темата с ясен отговор които би бил полезен и за други....,но се оказа че там нямат софтуер за това Скорпио и ми казаха ,ако желая да им я оставя за ден ,два за да я замерват ръчно.
Така че темата остава с отворен край до намиране на проблема.....Някои ,ако има идея за сервиз или майстор/за предпочитане частник/ да ги препоръча....
За Пловдив става въпрос....
Ще пиша пак ....,а междувременно някoй ,ако се сеща нещо по темата ще му бъда благодарен...!:)
Така че темата остава с отворен край до намиране на проблема.....Някои ,ако има идея за сервиз или майстор/за предпочитане частник/ да ги препоръча....
За Пловдив става въпрос....
Ще пиша пак ....,а междувременно някoй ,ако се сеща нещо по темата ще му бъда благодарен...!:)
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
Идиотски въпрос, но ..пробвал ли си я дали дава грешки(за съжаление май трябва лаптоп и софтуер):
http://www.fordscorpio.co.uk/codes.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordscorpio.co.uk/codes.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
Оригиналният софтуер е решаващ...scorpio-2 написа:... там нямат софтуер за това Скорпио ...
За добро или зло, опираш до:
"МОТО ПФОЕ"- Пловдив, бул. "Мария Луиза" 2Б
телефон: 032 / 60-66-72 30
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 27 юли 2007, 16:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 1996, комби автомат
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
Толкова от мото-пфое.scorpio-2 написа:На диагностика ходих в Мото-Пфое,там не засече нищо,освен несигурните предположения, че имало грешни данни от сензора за температурата на антифриза от там се бъркал компа при дозиране на горивната смес защото получавал данни за много висока температура на охлаждащата течност. Сменил съм и двата датчика с нови.
Колега закарай я в бош-а и я остави да я мерят, като обърнат внимание на ЕГР системата - макар че както разбрах от тук, тя не работи при празен ход или при настъпване на педала. Но след като останалите датчици са ок, остава тя.
У нас обаче КАТ служи за да те преебе, а не за да оправи движението.
М. Карбовски
М. Карбовски
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 30 мар 2008, 20:47
- Модел на автомобила: FORD SCORPIO-96, 2.0i ,DOHC ,GHIA
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
Днес бях отново в БОШ-сервиз ....принципно съм доволен от тях ,а и си работят добре момчетата....Винаги обръщат внимание . Днес даже пред мен излязоха на проба с един автомобил извън сервиза....такова нещо в Мото пфое не правят...,а и когато бях в Мото пфое от приказака на приказка се разбра че служителят им е отскоро на работа там....явно имат текучество на кадри и сам си призна че не им разбирал много на тия коли....А какво прави там....???
Та с една дума клиентите си го отнасят....Много "талимати" найлони по седалките...много бланки се попълват....пълни са с уж "ЕВРО-ЧАЛЪМИ"....плащаш си и търсиш отново майстори....
Вече изчетох доста неща...и сигурно ще си я направя сам най-накрая....Амбицирах се...!
В крайна сметка става въпрос за една тъпа машина...! Ако някои дойде при мен за платена услуга която му предлагам аз ще ми бъде супер неудобно ако не съм в състояние да му свърша работа в моя ресор на работа...
В крайна сметка тук става въпрос за принципно ясни неща и евентуално повече внимание и мислене....? Аз ли да взема уреда и да замервам...? Но в крайна сметка съм решил че при първа възможност и свободно ще направя точно това по етапно на всички места в които се съмнявам...!
Лошото е че и колата е карана доста време в България и си личи че са барали некадърни ръчички...! Аман от майстори които ти казват карай така без това може ....нали си върви....
Май се улисах повече ....темата с "циганската махала на Европа-България" е безкрайна....
Ще пиша пак ....искам да карам тази кола,харесва ми и немога да се примеря че няма начин да се оправиш с една машина....
Доста се замислям дали да не отворя един сервиз след това...!

Та с една дума клиентите си го отнасят....Много "талимати" найлони по седалките...много бланки се попълват....пълни са с уж "ЕВРО-ЧАЛЪМИ"....плащаш си и търсиш отново майстори....
Вече изчетох доста неща...и сигурно ще си я направя сам най-накрая....Амбицирах се...!

В крайна сметка тук става въпрос за принципно ясни неща и евентуално повече внимание и мислене....? Аз ли да взема уреда и да замервам...? Но в крайна сметка съм решил че при първа възможност и свободно ще направя точно това по етапно на всички места в които се съмнявам...!
Лошото е че и колата е карана доста време в България и си личи че са барали некадърни ръчички...! Аман от майстори които ти казват карай така без това може ....нали си върви....
Май се улисах повече ....темата с "циганската махала на Европа-България" е безкрайна....
Ще пиша пак ....искам да карам тази кола,харесва ми и немога да се примеря че няма начин да се оправиш с една машина....
Доста се замислям дали да не отворя един сервиз след това...!



- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
scorpio-2 написа:Днес бях отново в БОШ-сервиз ....принципно съм доволен от тях ,а и си работят добре момчетата....Винаги обръщат внимание . Д

-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 30 мар 2008, 20:47
- Модел на автомобила: FORD SCORPIO-96, 2.0i ,DOHC ,GHIA
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
Явно неуспях упешно да добавя пояснение ,че в БОШ казаха ,че не ги разчитат тези коли ,а сега специално имали много коли /наистина беше лудница/,20 минути чаках да се разместят автомобили излизащи влизащи,докарани с пътна помощ.....за да изляза...
И уговорката беше да проверявам при по-малко работа някоя сутрин да им я оставя за ден/два.....
И уговорката беше да проверявам при по-малко работа някоя сутрин да им я оставя за ден/два.....
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА
Здравей колега - виждам че проблема си е сложен за реномираните сервизи ...
Имаше тук Един колега който от В.Търново - Митко ако си чел повече из форумите ще му намериш телефона - та той според отзивите май е един от най-печените майстори за фордове, врътни му един телефон ако и той не помогне ... не знам.
И си прав че побългаряването на автомобилите им разказва играта в последствие.
Имаше тук Един колега който от В.Търново - Митко ако си чел повече из форумите ще му намериш телефона - та той според отзивите май е един от най-печените майстори за фордове, врътни му един телефон ако и той не помогне ... не знам.
И си прав че побългаряването на автомобилите им разказва играта в последствие.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта