Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
dedomras
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
Местоположение: София
Status: Извън линия

Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI

Мнение от dedomras » 08 юни 2008, 18:27

Момчета скоро си смених двигателя, много хора ме разубеждаваха да не го правя, но аз исках ... :D
Смених цялата инсталация и двигателя и сичко което може да играе роля за задвижване на колата, само мога да кажа че върви и пали :D само де имам няколко проблема със вакумите които са закачени по един или друг начин към EFI-то и не знам как да ги свържа така че да работи правилно а не да гасне! Свързах ги по какви ли не начини, но така и не успях да ги свържа така че да не гасне, всички като не са закачени РАБОТИ :D, само де искам да са закачени както трябва! За жалост не помня как бяха закачени на другия. Някои да знае случайно каде да видя как точно са закачени и къде отиват, също така и алтернатора :D не помня, някои ако има някакво инфо за този тип двигател и наи вече за вакумите ще съм много благодарен, иначе е това .... Мерси за помоща предварително !!!
Изображение

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI

Мнение от cocoff » 08 юни 2008, 19:49

Дори и да иска някой няма как да ти помогне. Напиши точния модел и година на двигателя, че това EFI нищо не помага в случая. Още по-добре ще е ако снимаш въпросните маркучи. Аз бих помолил някой със същия модел да ми отдели 1-2 часа и да "препиша" каквото ми трябва.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI

Мнение от Sasho85 » 09 юни 2008, 09:29

Има един който излиза от дясно от алуминиевата част на смукателния колектор (онова с надписа ЕFI) Маркуча влиза в вакумния сервоусилвател на спирачките. На смукателния колектор има вакумен тръбопровод идваш от МАР сензора. Другият му край е захванат за смукателния колектор над тръбопровада за вакума на спирачките. От ляво на смукателния колектор има тръбопровод, който отива към съда с активен въглен.
В лявата част на капака на клапаните има отвор. От него излиза тръбопровод свързан с филтър. Това е вакумния тръбопровод на маслоотделителя. Тръбопровода има Т-образно разклонение.
Сега за тези само се сещам ако има нещо неясно питай
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
dedomras
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI

Мнение от dedomras » 10 юни 2008, 08:08

Ами модела е МК5 93г, незнам точно за двигателя той е 1.6 EFI-CVH 105к.с. !(за мотора знам само това) друго незнам :D наистина взех го само защото беше по голям от предишния ми мотор и ставаше за тоя кош. :) и разбирасе малко по мощен, но за сега съм с тенденция да го правя ооооще малко :) но да тругне така пак после ще го мисля ... търсих да видя от някои друг за тия вакуми но се попадам на 1.6 16v ztek :D нямам много късмет :)
Изображение

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI

Мнение от vladislav » 10 юни 2008, 09:25

Ако си от София може да се разберем да погледнеш, моят е точно такъв мотор 77 kw/ 105 к.с. но 1991 г.
Колегата добре го е обяснил, качвам ти и снимка от форума на друг колега, аз не съм си снимал колата, ако тя може да ти помогне.
1__224.jpg

Потребителски аватар
dedomras
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI

Мнение от dedomras » 10 юни 2008, 09:30

ЕЕЕЕЕ супер ше черпя ако може наистина така да стане :) от софия съм :D аз гледах по снимки много ама никаде не мога да разбера за вакумите като цяло :D и за това питах за някаква схема, ще се разберем ... разбира се ако наистина може :) но към края на на седмицата :) аиде 4ао за сега и приятен и успешен ден
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI

Мнение от paci » 10 юни 2008, 16:24

Видиш ли колко е хубаво евентуално ако си беше попълнил профила грамотно т.е. да напишеш от къде си и да дадеш подробности за Форда който караш.
До сега да сте се сбрали на бири с тоя пич :D:

Потребителски аватар
dedomras
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI

Мнение от dedomras » 10 юни 2008, 18:57

абе аз хубажо мисля да го популня инфото :) ама като до преди колата дори не беше това което е в момента ;) а че ше пиинем по бира ше пиинем :)
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта