Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI
- dedomras
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI
Момчета скоро си смених двигателя, много хора ме разубеждаваха да не го правя, но аз исках ...
Смених цялата инсталация и двигателя и сичко което може да играе роля за задвижване на колата, само мога да кажа че върви и пали
само де имам няколко проблема със вакумите които са закачени по един или друг начин към EFI-то и не знам как да ги свържа така че да работи правилно а не да гасне! Свързах ги по какви ли не начини, но така и не успях да ги свържа така че да не гасне, всички като не са закачени РАБОТИ
, само де искам да са закачени както трябва! За жалост не помня как бяха закачени на другия. Някои да знае случайно каде да видя как точно са закачени и къде отиват, също така и алтернатора
не помня, някои ако има някакво инфо за този тип двигател и наи вече за вакумите ще съм много благодарен, иначе е това .... Мерси за помоща предварително !!!

Смених цялата инсталация и двигателя и сичко което може да играе роля за задвижване на колата, само мога да кажа че върви и пали



-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI
Дори и да иска някой няма как да ти помогне. Напиши точния модел и година на двигателя, че това EFI нищо не помага в случая. Още по-добре ще е ако снимаш въпросните маркучи. Аз бих помолил някой със същия модел да ми отдели 1-2 часа и да "препиша" каквото ми трябва.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI
Има един който излиза от дясно от алуминиевата част на смукателния колектор (онова с надписа ЕFI) Маркуча влиза в вакумния сервоусилвател на спирачките. На смукателния колектор има вакумен тръбопровод идваш от МАР сензора. Другият му край е захванат за смукателния колектор над тръбопровада за вакума на спирачките. От ляво на смукателния колектор има тръбопровод, който отива към съда с активен въглен.
В лявата част на капака на клапаните има отвор. От него излиза тръбопровод свързан с филтър. Това е вакумния тръбопровод на маслоотделителя. Тръбопровода има Т-образно разклонение.
Сега за тези само се сещам ако има нещо неясно питай
В лявата част на капака на клапаните има отвор. От него излиза тръбопровод свързан с филтър. Това е вакумния тръбопровод на маслоотделителя. Тръбопровода има Т-образно разклонение.
Сега за тези само се сещам ако има нещо неясно питай
Автомобилен ретро клуб Shark
- dedomras
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI
Ами модела е МК5 93г, незнам точно за двигателя той е 1.6 EFI-CVH 105к.с. !(за мотора знам само това) друго незнам
наистина взех го само защото беше по голям от предишния ми мотор и ставаше за тоя кош.
и разбирасе малко по мощен, но за сега съм с тенденция да го правя ооооще малко
но да тругне така пак после ще го мисля ... търсих да видя от някои друг за тия вакуми но се попадам на 1.6 16v ztek
нямам много късмет 





-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI
Ако си от София може да се разберем да погледнеш, моят е точно такъв мотор 77 kw/ 105 к.с. но 1991 г.
Колегата добре го е обяснил, качвам ти и снимка от форума на друг колега, аз не съм си снимал колата, ако тя може да ти помогне.
Колегата добре го е обяснил, качвам ти и снимка от форума на друг колега, аз не съм си снимал колата, ако тя може да ти помогне.
- dedomras
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI
ЕЕЕЕЕ супер ше черпя ако може наистина така да стане
от софия съм
аз гледах по снимки много ама никаде не мога да разбера за вакумите като цяло
и за това питах за някаква схема, ще се разберем ... разбира се ако наистина може
но към края на на седмицата
аиде 4ао за сега и приятен и успешен ден





- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI
Видиш ли колко е хубаво евентуално ако си беше попълнил профила грамотно т.е. да напишеш от къде си и да дадеш подробности за Форда който караш.
До сега да сте се сбрали на бири с тоя пич
До сега да сте се сбрали на бири с тоя пич

- dedomras
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI
абе аз хубажо мисля да го популня инфото
ама като до преди колата дори не беше това което е в момента
а че ше пиинем по бира ше пиинем 



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 14 госта