несветещ десен фар-ПРОБЛЕМА ОТСТРАНЕН
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
несветещ десен фар-ПРОБЛЕМА ОТСТРАНЕН
проблема е следния
от известно време десния ми фар светеше слабо ,след като пипнех куплунга на фара се оправяше ,но от софийските дупки след 3-4 дни пак същото
реших да видя къде е проблема и в неделя извадих куплунга и го напръсках с контактен спрей наместих гуменото уплътнение и върнах всичко на мястото си
да обаче фара не искаше да свети въобще
проверени са:
бушони-здрави
крушка-здрава,въпреки това сложих нова
до самия куплунг който влиза във фара идва ток -проверено с пробна лампа
ако масата за фара се намира точно под задния му край -проверено и почистено
мястото до което не идва ток е там където влиза крушката- също проверено с пробна лампа
къде да търся проблема ? идеи приемам всякакви ,тъй като 01.11 наближава(то не че сега не съм за глоба)
от известно време десния ми фар светеше слабо ,след като пипнех куплунга на фара се оправяше ,но от софийските дупки след 3-4 дни пак същото
реших да видя къде е проблема и в неделя извадих куплунга и го напръсках с контактен спрей наместих гуменото уплътнение и върнах всичко на мястото си
да обаче фара не искаше да свети въобще
проверени са:
бушони-здрави
крушка-здрава,въпреки това сложих нова
до самия куплунг който влиза във фара идва ток -проверено с пробна лампа
ако масата за фара се намира точно под задния му край -проверено и почистено
мястото до което не идва ток е там където влиза крушката- също проверено с пробна лампа
къде да търся проблема ? идеи приемам всякакви ,тъй като 01.11 наближава(то не че сега не съм за глоба)
времето е като парите-никога не стига
- libra
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 15 апр 2007, 23:40
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Zetec Ghia
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: несветещ десен фар
Да не е нагоряла някоя клема или кабелчето към клемата на куплунга.
А ако нямаш и дълги и габарити, най-вероятно се губи масата. Пробвай да пуснеш допълнителна маса с кабелче.
А ако нямаш и дълги и габарити, най-вероятно се губи масата. Пробвай да пуснеш допълнителна маса с кабелче.
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: несветещ десен фар
На междинката имаше релета за фаровете. Не знам тук дали е така, а и няма къде да проверя.
Поздрави


- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: несветещ десен фар
утре разглабям фара ще ви държа в течение ,ще има и снимков материал -надявам се
времето е като парите-никога не стига
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: несветещ десен фар
Щом е светил преди това слабо си мисля,че е само масата,губи се някъде?
С пробната лампа къде свърза масата?/на купето някъде или в буксата/.
С пробната лампа къде свърза масата?/на купето някъде или в буксата/.

- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: несветещ десен фар
проблема се оказа елементарен,но ми отне 3 астрономически часа докато диагностицирам и оправя
наложи се да свалям фара и да проверявам окабеляването му дали е в ред
между куплунга на фара и куплунга с тоците където влиза във фара има едно гумено уплътнение,което с времето ,и от топлината на двигателя се е разтегнало и пречи на връзката между тях
аз махнах уплътнението,но пък без него е хлабаво и пристегнах двата куплунга със свинска опашка за да не ми спира фара от дупките по пътя-вижте как

наложи се да свалям фара и да проверявам окабеляването му дали е в ред
между куплунга на фара и куплунга с тоците където влиза във фара има едно гумено уплътнение,което с времето ,и от топлината на двигателя се е разтегнало и пречи на връзката между тях
аз махнах уплътнението,но пък без него е хлабаво и пристегнах двата куплунга със свинска опашка за да не ми спира фара от дупките по пътя-вижте как

времето е като парите-никога не стига
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта