Вие като ВЪЛК
- gero_records
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 17 юли 2008, 23:43
- Модел на автомобила: LANCIA DELTA 2 ,1.9TD,HPE
- Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Вие като ВЪЛК
Днес си смених маслото.Купих си уж хубаво масалце от ОМВ-то.10w40.Та сега по същество ! колата и преди тва си ми виеше нещо....ама викам аре като сменя маслото може да се оправи ,но не излезе от това .Те по принцип Пасат-ите вият така малко.Някой ако може да ме светне защо вие ще съм му благодарен ! Вие като си е намясто . ААААаааААаа и още нещо ...като тръгна лека полека....на 2-3 метър се чува едно изръмжаване ....обаче хич не мога да разбера откъде идва ..... БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ който ще ми помогнат !!!!!
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Вие като ВЪЛК
Прегледай ремъците в какво състояние са и някой да ти провери натягането на всички ремъци и ролки.Има си инструменти за това,а много хора го правят на око.Точни стойности са.
Ако не е там,следва проверка на хидравликата и водната помпа.Това са стандартните неща,заподозрени в издаването на виещи шумове.
Ако не е там,следва проверка на хидравликата и водната помпа.Това са стандартните неща,заподозрени в издаването на виещи шумове.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- gero_records
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 17 юли 2008, 23:43
- Модел на автомобила: LANCIA DELTA 2 ,1.9TD,HPE
- Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Re: Вие като ВЪЛК
Много благодаря за съвета.Ще я занеса да я прегледат както трябва.
- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Вие като ВЪЛК
виж и някоя свещ да не е хлабава,но да си прави искра и да не губиш мощ,но да вие все едно между скъсващ се ремък и хидравлика
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Вие като ВЪЛК
Колеги с Фиеста 1,25 Зетек S, я кажете какъв звук има двигателят Ви на празен ход. Питам защото моя има един не много силен, но специфичен звук като виене на вълк (Ваууууууу), затова пиша в тази тема. Звукът се чува само като съм в купето (иначе при отворен капак на двигателя се заглушава от другите звуци вероятно). Дали така си вие или нещо вече е на път за смяна. (Не е от климатика, нито от вентилаторите).
- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Вие като ВЪЛК
Като натиснеш съединителя какво става?
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Вие като ВЪЛК
Здравей Расi, не е от съединителя (пък и всичко там е ново, но и преди смяната го имаше това виене). Значи като съм на празен ход в купето (но от към двигателя) се чува това Ваууууууу като че ли имам турбо. Като дам леко газ звука преминава във по високи тонове и се губи. Питам дали не е нормално това виене например от ремъци, или от въздуха през филтъра. Та влез в твоята ако имаш възможност и се ослушай за подобен звук.
Иначе ще трябва да прегледам ролки, водна помпа, генератор. Ролката на ангренажния ремък е нова на 4000 км, но още като купих колата това виене си го имаше.
Иначе ще трябва да прегледам ролки, водна помпа, генератор. Ролката на ангренажния ремък е нова на 4000 км, но още като купих колата това виене си го имаше.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Вие като ВЪЛК
Свали си пистовия ремък и провери за луфтове и затягане при водната помпа, генератора, помпата на хидравликата и компресора на климатика (ако имаш).
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Вие като ВЪЛК
Това е идея, ще го сторя. Май съм чел че пистовия ремък трябва да се натяга с определено усилие ама не знам как става. Не видях майстора да прави нещо по него като сменя ангренажния, само го сложи и толкова. Мисля и на пистовия има една ролка за натягане.nikolovvd написа:Свали си пистовия ремък и провери за луфтове и затягане при водната помпа, генератора, помпата на хидравликата и компресора на климатика (ако имаш).
Или греша ?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Вие като ВЪЛК
Такива симптоми като Вауууу с писане във форума няма как да се диагностициррат.
Може да имаш виеща ролка на пистовия ремък.
Може да ти е шума от скоростната кутия и затова те карах да натиснеш съединителя на празен ход и кажаш има ли промяна.
На моята докъто намерят виещата ролка и да се окаже лупането от ниско ниво на фреона в климатика в МП я разфасоваха цялата и казаха, че всичко иска ново ... еми не всичко е за ново ама па и не разбраха какъв е проблема.
Има си и кадърни хора па и форума най-вече та полека лека се оправих.
Обтяжната ролка на пистовия ремък си го опъва колкото трябва.
Може да имаш виеща ролка на пистовия ремък.
Може да ти е шума от скоростната кутия и затова те карах да натиснеш съединителя на празен ход и кажаш има ли промяна.
На моята докъто намерят виещата ролка и да се окаже лупането от ниско ниво на фреона в климатика в МП я разфасоваха цялата и казаха, че всичко иска ново ... еми не всичко е за ново ама па и не разбраха какъв е проблема.
Има си и кадърни хора па и форума най-вече та полека лека се оправих.
Обтяжната ролка на пистовия ремък си го опъва колкото трябва.
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Вие като ВЪЛК
в МП не съм ходил и нямам намерение да ходя, известни са ми "майсторите" там, целта е да правят оборот а не колата. Ей сега на връщане от работа ще отида при майстора да я ослуша и огледа, просто питах специфичен ли е шума. Защото ако го няма не се разбира дали двигателя работи, добре е звукоизолирана Фиестата.
- motry
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 09 ное 2007, 11:46
- Модел на автомобила: Ford S-Max 2.5 / 219hp 2007
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Re: Вие като ВЪЛК
Колега , опитай на място като въртиш волана при работещ двигател променя ли се звука - ако се променя би трябвало да е от хидравликата на волана....провери там ! 

-_- ...Ти ли мЪ бутна или сам паднЪх... -_-
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Вие като ВЪЛК
Аз писах, че като я запаля, на празен ход и като стои на място без да въртя нищо го има този звук, хидравликата няма нищо общо, пък и да въртя все едно. Вчера минах край майстора си, той я слуша и се произнесе така. Пита ме сменял ли съм акумулатора, не съм го сменял, той каза понеже капацитета му е паднал доста генератора се товари от силното магнитно поле и вие. Физическото обяснение е, че при изтощтен (паднал капацитет) на акумулатор, релерегулатора се стреми да даде голям ток за възбудителната намотка, получава се силно магнитно поле в което ротора среща значително съпротивление и товари механиката му (лагерите).motry написа:Колега , опитай на място като въртиш волана при работещ двигател променя ли се звука - ако се променя би трябвало да е от хидравликата на волана....провери там !
Склонен съм да повярвам на майстора и има логика в това, защото като сменяхме ремъци ми направи впечатление, че като запаля двигателя веднага генератора става доста топъл, което означава че тази топлина се получава от протичащ значителен ток през възбудителната намотка, тогава проверихме лагерите му са напълно здрави и нямаше никакъв шум. Това Ауууууу го имах още като я купих, но сега се поусили. Ето защо съм склонен да вярвам на майстора, ще сменям акумулатор фирмата ми плати да купя нов (колата се ползва за работа в една фирма, пък и две гуми платиха). Редно е за зимата да имам сигурен акумулатор да не ме остави на пътя. Със сигурност макароните не са сложили нов, пък и автокъщите новите ги взимат и слагат колкото да покараш някой друг месец.
Ако има ефект ще пиша, може да се случи и на друг колега.
- motry
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 09 ное 2007, 11:46
- Модел на автомобила: Ford S-Max 2.5 / 219hp 2007
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Re: Вие като ВЪЛК
Аз писах, че като я запаля, на празен ход и като стои на място без да въртя нищо го има този звук, хидравликата няма нищо общо, пък и да въртя все едно.
Да , разбирам те дано се оправи от това което казваш, но визирах случая когато въртиш волана да се променя звука! Да има го и без да въртиш, но когато въртиш се променя от по-басов към по-висок и обратно...разбираш ме , нали?
Да , разбирам те дано се оправи от това което казваш, но визирах случая когато въртиш волана да се променя звука! Да има го и без да въртиш, но когато въртиш се променя от по-басов към по-висок и обратно...разбираш ме , нали?
-_- ...Ти ли мЪ бутна или сам паднЪх... -_-
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Вие като ВЪЛК
Благодаря, ще пробвам и това с въртене на волана, по принцип компресора на хидравликата си работи непрекъснато, и ако при въртене на волана се промени тоя звук ще да е от там, всичко е възможно.motry написа:Да , разбирам те дано се оправи от това което казваш, но визирах случая когато въртиш волана да се променя звука! Да има го и без да въртиш, но когато въртиш се променя от по-басов към по-висок и обратно...разбираш ме , нали?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта