Вие като ВЪЛК

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
gero_records
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 17 юли 2008, 23:43
Модел на автомобила: LANCIA DELTA 2 ,1.9TD,HPE
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Вие като ВЪЛК

Мнение от gero_records » 22 юли 2008, 01:41

Днес си смених маслото.Купих си уж хубаво масалце от ОМВ-то.10w40.Та сега по същество ! колата и преди тва си ми виеше нещо....ама викам аре като сменя маслото може да се оправи ,но не излезе от това .Те по принцип Пасат-ите вият така малко.Някой ако може да ме светне защо вие ще съм му благодарен ! Вие като си е намясто . ААААаааААаа и още нещо ...като тръгна лека полека....на 2-3 метър се чува едно изръмжаване ....обаче хич не мога да разбера откъде идва ..... БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ който ще ми помогнат !!!!!

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Вие като ВЪЛК

Мнение от S_C » 22 юли 2008, 10:39

Прегледай ремъците в какво състояние са и някой да ти провери натягането на всички ремъци и ролки.Има си инструменти за това,а много хора го правят на око.Точни стойности са.
Ако не е там,следва проверка на хидравликата и водната помпа.Това са стандартните неща,заподозрени в издаването на виещи шумове.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
gero_records
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 17 юли 2008, 23:43
Модел на автомобила: LANCIA DELTA 2 ,1.9TD,HPE
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Re: Вие като ВЪЛК

Мнение от gero_records » 22 юли 2008, 13:24

Много благодаря за съвета.Ще я занеса да я прегледат както трябва.

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Вие като ВЪЛК

Мнение от jojo » 25 юли 2008, 20:34

виж и някоя свещ да не е хлабава,но да си прави искра и да не губиш мощ,но да вие все едно между скъсващ се ремък и хидравлика
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Вие като ВЪЛК

Мнение от tankovbg » 03 ное 2008, 14:04

Колеги с Фиеста 1,25 Зетек S, я кажете какъв звук има двигателят Ви на празен ход. Питам защото моя има един не много силен, но специфичен звук като виене на вълк (Ваууууууу), затова пиша в тази тема. Звукът се чува само като съм в купето (иначе при отворен капак на двигателя се заглушава от другите звуци вероятно). Дали така си вие или нещо вече е на път за смяна. (Не е от климатика, нито от вентилаторите).

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Вие като ВЪЛК

Мнение от paci » 03 ное 2008, 14:07

Като натиснеш съединителя какво става?

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Вие като ВЪЛК

Мнение от tankovbg » 03 ное 2008, 14:49

Здравей Расi, не е от съединителя (пък и всичко там е ново, но и преди смяната го имаше това виене). Значи като съм на празен ход в купето (но от към двигателя) се чува това Ваууууууу като че ли имам турбо. Като дам леко газ звука преминава във по високи тонове и се губи. Питам дали не е нормално това виене например от ремъци, или от въздуха през филтъра. Та влез в твоята ако имаш възможност и се ослушай за подобен звук.
Иначе ще трябва да прегледам ролки, водна помпа, генератор. Ролката на ангренажния ремък е нова на 4000 км, но още като купих колата това виене си го имаше.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Вие като ВЪЛК

Мнение от nikolovvd » 03 ное 2008, 14:56

Свали си пистовия ремък и провери за луфтове и затягане при водната помпа, генератора, помпата на хидравликата и компресора на климатика (ако имаш).

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Вие като ВЪЛК

Мнение от tankovbg » 03 ное 2008, 15:32

nikolovvd написа:Свали си пистовия ремък и провери за луфтове и затягане при водната помпа, генератора, помпата на хидравликата и компресора на климатика (ако имаш).
Това е идея, ще го сторя. Май съм чел че пистовия ремък трябва да се натяга с определено усилие ама не знам как става. Не видях майстора да прави нещо по него като сменя ангренажния, само го сложи и толкова. Мисля и на пистовия има една ролка за натягане.
Или греша ?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Вие като ВЪЛК

Мнение от paci » 03 ное 2008, 15:35

Такива симптоми като Вауууу с писане във форума няма как да се диагностициррат.
Може да имаш виеща ролка на пистовия ремък.
Може да ти е шума от скоростната кутия и затова те карах да натиснеш съединителя на празен ход и кажаш има ли промяна.
На моята докъто намерят виещата ролка и да се окаже лупането от ниско ниво на фреона в климатика в МП я разфасоваха цялата и казаха, че всичко иска ново ... еми не всичко е за ново ама па и не разбраха какъв е проблема.
Има си и кадърни хора па и форума най-вече та полека лека се оправих.

Обтяжната ролка на пистовия ремък си го опъва колкото трябва.

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Вие като ВЪЛК

Мнение от tankovbg » 03 ное 2008, 15:58

в МП не съм ходил и нямам намерение да ходя, известни са ми "майсторите" там, целта е да правят оборот а не колата. Ей сега на връщане от работа ще отида при майстора да я ослуша и огледа, просто питах специфичен ли е шума. Защото ако го няма не се разбира дали двигателя работи, добре е звукоизолирана Фиестата.

Потребителски аватар
motry
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 09 ное 2007, 11:46
Модел на автомобила: Ford S-Max 2.5 / 219hp 2007
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Re: Вие като ВЪЛК

Мнение от motry » 04 ное 2008, 09:34

Колега , опитай на място като въртиш волана при работещ двигател променя ли се звука - ако се променя би трябвало да е от хидравликата на волана....провери там ! _friends_
-_- ...Ти ли мЪ бутна или сам паднЪх... -_-

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Вие като ВЪЛК

Мнение от tankovbg » 04 ное 2008, 13:32

motry написа:Колега , опитай на място като въртиш волана при работещ двигател променя ли се звука - ако се променя би трябвало да е от хидравликата на волана....провери там ! _friends_
Аз писах, че като я запаля, на празен ход и като стои на място без да въртя нищо го има този звук, хидравликата няма нищо общо, пък и да въртя все едно. Вчера минах край майстора си, той я слуша и се произнесе така. Пита ме сменял ли съм акумулатора, не съм го сменял, той каза понеже капацитета му е паднал доста генератора се товари от силното магнитно поле и вие. Физическото обяснение е, че при изтощтен (паднал капацитет) на акумулатор, релерегулатора се стреми да даде голям ток за възбудителната намотка, получава се силно магнитно поле в което ротора среща значително съпротивление и товари механиката му (лагерите).
Склонен съм да повярвам на майстора и има логика в това, защото като сменяхме ремъци ми направи впечатление, че като запаля двигателя веднага генератора става доста топъл, което означава че тази топлина се получава от протичащ значителен ток през възбудителната намотка, тогава проверихме лагерите му са напълно здрави и нямаше никакъв шум. Това Ауууууу го имах още като я купих, но сега се поусили. Ето защо съм склонен да вярвам на майстора, ще сменям акумулатор фирмата ми плати да купя нов (колата се ползва за работа в една фирма, пък и две гуми платиха). Редно е за зимата да имам сигурен акумулатор да не ме остави на пътя. Със сигурност макароните не са сложили нов, пък и автокъщите новите ги взимат и слагат колкото да покараш някой друг месец.
Ако има ефект ще пиша, може да се случи и на друг колега.

Потребителски аватар
motry
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 09 ное 2007, 11:46
Модел на автомобила: Ford S-Max 2.5 / 219hp 2007
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Re: Вие като ВЪЛК

Мнение от motry » 04 ное 2008, 14:10

Аз писах, че като я запаля, на празен ход и като стои на място без да въртя нищо го има този звук, хидравликата няма нищо общо, пък и да въртя все едно.







Да , разбирам те дано се оправи от това което казваш, но визирах случая когато въртиш волана да се променя звука! Да има го и без да въртиш, но когато въртиш се променя от по-басов към по-висок и обратно...разбираш ме , нали?
-_- ...Ти ли мЪ бутна или сам паднЪх... -_-

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Вие като ВЪЛК

Мнение от tankovbg » 04 ное 2008, 15:01

motry написа:Да , разбирам те дано се оправи от това което казваш, но визирах случая когато въртиш волана да се променя звука! Да има го и без да въртиш, но когато въртиш се променя от по-басов към по-висок и обратно...разбираш ме , нали?
Благодаря, ще пробвам и това с въртене на волана, по принцип компресора на хидравликата си работи непрекъснато, и ако при въртене на волана се промени тоя звук ще да е от там, всичко е възможно.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта