Странно-Държи 2000 оборота.....
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Странно-Държи 2000 оборота.....
е на мойта се сваля за по-малко от 5 мин. и за толкова се поставя.от terminatoro
Не знам как се сваля на фиестата ама на мойто кола е ужас- едното болче се отвърта от горе, а за другото си счупих ръцете да рова от долу...... голема гадост и дано не ми се налага повече да го права.
Успех на който се захване да си "играе"![]()
- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Странно-Държи 2000 оборота.....
Когато е в движение изключена от скорост трябва да държи 450-500 оборота,а като спреш да се дигнат на 800-900 

Всеки който няма пари за кола,кара форд!
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Странно-Държи 2000 оборота.....
нещо май се бъркаш ,или твоята държи такива обороти и си мислиш че всички трябва да са така.когато е в движение по инерция оборотите трябва да са 1100-1200. а на място 850-900.Kostadin21 написа:Когато е в движение изключена от скорост трябва да държи 450-500 оборота,а като спреш да се дигнат на 800-900
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
- Местоположение: Belgium
- Status: Извън линия
Re: Странно-Държи 2000 оборота.....
И аз съм съгласен с колегата vargala81. Това са точните обороти.
- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Странно-Държи 2000 оборота.....
Е ако не държи 1200 в движение какво?
Всеки който няма пари за кола,кара форд!
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
- Местоположение: Belgium
- Status: Извън линия
Re: Странно-Държи 2000 оборота.....
ако падат до 1000 не е проблем, но ако падат до 600 си е сериозен проблем. Разбира се ако правилно ти работи оборотомера.Kostadin21 написа:Е ако не държи 1200 в движение какво?
- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Странно-Държи 2000 оборота.....
Падат на чертичката на 500 и се вдигат до 6-700.Днеска му обърнах внимание защото вчера се возихме в на един приятел витарата (2.0и В6 24В 136 коня)И там по инериця държи 500-600 оборотаBerilii написа:ако падат до 1000 не е проблем, но ако падат до 600 си е сериозен проблем. Разбира се ако правилно ти работи оборотомера.Kostadin21 написа:Е ако не държи 1200 в движение какво?

Всеки който няма пари за кола,кара форд!
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
- Местоположение: Belgium
- Status: Извън линия
Re: Странно-Държи 2000 оборота.....
Значи и витарата е за доктор.
- VEGA
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 04 фев 2009, 11:01
- Модел на автомобила: Escort 1.8i 16V EFi '96 RKC
- Местоположение: Sunshine State
- Status: Извън линия
Re: Странно-Държи 2000 оборота.....
Пич, незнам как си го свалил? Чудя се как си бръкнал там, защото аз като видях къде е беше невъзможно да го сваля. Напипах го, но нямаше начин да го сваля. Направо се чудя дали да не дойда да ми го свалиш тиterminatoro написа:Аз да се похваля, че днеска с много зор успях да го сваля и почистя прословутото клапанче,изчистих МАФ-а, напръсках с контактен спрей,всички възможни букси на датчиците, разбира се откачих и минуса да се "занули" компа.
Не мога да кажа дали има голям ефект, защото колата беше позагряла а на мен проблеми ми прави главно сутрин. Но определено се усеща разлика,защото сега колата работи по-равномерно.
Направи ми впечатление, че клапанчето беше бая омърляно от вътре и след интервенцията с препарата светна цялото.
Не знам как се сваля на фиестата ама на мойто кола е ужас- едното болче се отвърта от горе, а за другото си счупих ръцете да рова от долу...... голема гадост и дано не ми се налага повече да го права.
Успех на който се захване да си "играе"

Мерси предварително!
Като не можеш да плуваш, няма да се събличаш!
- kriki
- потребител
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Странно-Държи 2000 оборота.....
Колега това не е нормално при тези обороти генератора не зарежа достатъчно дори на много автомобили при това положение им светва и лампата за акумулатора. Представи си следният сценарий караш зимата в студено и дъйдовно време по дълго спускане примерно от шипка на свободна (на някой може да му се стори смешно но познавам и такива хора които дори гасят двигателя по тази отсечка). Двигателят държи гореспоменатите обороти, генератора почти не зарежда, светят фарове и габарити внтилацията е включена на висока степен, подгрев на съклата(при някои автомобили при това положение автоматично се включва и климатика),чистачки, евентуално халогени и някаква музика, според теб колко време ще удържи акумулатора на такова натоварване особенно ако не е първа младост, без нужният му заряд от генератора. Точно с тази цел ЕКУ-то следи скоростта на автомобила и по време на движение се поддържат малко по високи обороти (1000 - 1200) за да може да се зарежда нормално акумулатора. Впротивен случай след известно време двигателят просто ще угасне поради липса на ток.Kostadin21 написа: Падат на чертичката на 500 и се вдигат до 6-700.Днеска му обърнах внимание защото вчера се возихме в на един приятел витарата (2.0и В6 24В 136 коня)И там по инериця държи 500-600 оборота
- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Странно-Държи 2000 оборота.....
Лошооо............
това с оборотите май вече не го прави ,но другия проблем дето сутрин се давеше си остава.
Смених датчика дет казва на компа дали е студено или не и пак същата работа ;(
май ще се ходи на диагностика..........
Та ако някой може да ми даде съвет къде в Дружба има читави майстори да казва, а ако работят и съботите цена няма да имат
Поздрави на всички
Верно е голем зор да се свали..... ръцете още са ми изподрани
Не знам тая седмица дали ще мога да го снимам щото жената кара колата а аз се прибирам късно. Дано в неделя се сетя и ще го щракна 
това с оборотите май вече не го прави ,но другия проблем дето сутрин се давеше си остава.
Смених датчика дет казва на компа дали е студено или не и пак същата работа ;(
май ще се ходи на диагностика..........
Та ако някой може да ми даде съвет къде в Дружба има читави майстори да казва, а ако работят и съботите цена няма да имат

Поздрави на всички

VEGA написа:Пич, незнам как си го свалил? Чудя се как си бръкнал там, защото аз като видях къде е беше невъзможно да го сваля. Напипах го, но нямаше начин да го сваля. Направо се чудя дали да не дойда да ми го свалиш тиterminatoro написа:Аз да се похваля, че днеска с много зор успях да го сваля и почистя прословутото клапанче,изчистих МАФ-а, напръсках с контактен спрей,всички възможни букси на датчиците, разбира се откачих и минуса да се "занули" компа.
Не мога да кажа дали има голям ефект, защото колата беше позагряла а на мен проблеми ми прави главно сутрин. Но определено се усеща разлика,защото сега колата работи по-равномерно.
Направи ми впечатление, че клапанчето беше бая омърляно от вътре и след интервенцията с препарата светна цялото.
Не знам как се сваля на фиестата ама на мойто кола е ужас- едното болче се отвърта от горе, а за другото си счупих ръцете да рова от долу...... голема гадост и дано не ми се налага повече да го права.
Успех на който се захване да си "играе"Можеш ли да ми го снимаш къде се намира твойто, за да се уверя че съм гледам точното място.
Мерси предварително!
Верно е голем зор да се свали..... ръцете още са ми изподрани


ZETEC POWER!!!!!
- VEGA
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 04 фев 2009, 11:01
- Модел на автомобила: Escort 1.8i 16V EFi '96 RKC
- Местоположение: Sunshine State
- Status: Извън линия
Re: Странно-Държи 2000 оборота.....
Ще съм ти благодарен, ако го снимаш!terminatoro написа:VEGA написа:Пич, незнам как си го свалил? Чудя се как си бръкнал там, защото аз като видях къде е беше невъзможно да го сваля. Напипах го, но нямаше начин да го сваля. Направо се чудя дали да не дойда да ми го свалиш тиterminatoro написа:Аз да се похваля, че днеска с много зор успях да го сваля и почистя прословутото клапанче,изчистих МАФ-а, напръсках с контактен спрей,всички възможни букси на датчиците, разбира се откачих и минуса да се "занули" компа.
Не мога да кажа дали има голям ефект, защото колата беше позагряла а на мен проблеми ми прави главно сутрин. Но определено се усеща разлика,защото сега колата работи по-равномерно.
Направи ми впечатление, че клапанчето беше бая омърляно от вътре и след интервенцията с препарата светна цялото.
Не знам как се сваля на фиестата ама на мойто кола е ужас- едното болче се отвърта от горе, а за другото си счупих ръцете да рова от долу...... голема гадост и дано не ми се налага повече да го права.
Успех на който се захване да си "играе"Можеш ли да ми го снимаш къде се намира твойто, за да се уверя че съм гледам точното място.
Мерси предварително!
Верно е голем зор да се свали..... ръцете още са ми изподраниНе знам тая седмица дали ще мога да го снимам щото жената кара колата а аз се прибирам късно. Дано в неделя се сетя и ще го щракна

Като не можеш да плуваш, няма да се събличаш!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта