escort 1.6 16v zetec 1997

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
tihomir888
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 19 ное 2009, 12:13
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1997
Status: Извън линия

escort 1.6 16v zetec 1997

Мнение от tihomir888 » 19 ное 2009, 12:21

здравеите.от в4ера имам ескорта искам да попитам за слабите му места по принцип .първото ми впечатление е когато сутрин я паля студена -пали но от там на татък започва да си губи оборотите и гасне и сигурно ми трябват 5-7минути да я форсирам за да си остане стабилна и да не гасне.по принцип е с газово но не работи в момента.мерси за помоща.по на татък и снимки ще кача.

Потребителски аватар
teodor_89
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 29 яну 2008, 21:55
Модел на автомобила: ford orion 1.3 1990
Местоположение: Велико Търново
Status: Извън линия

Re: escort 1.6 16v zetec 1997

Мнение от teodor_89 » 19 ное 2009, 15:57

честит да ти е ескорта и да те вози безаварийно!!!
не е важно колко коня има под капака,а какво магаре зад волана

tihomir888
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 19 ное 2009, 12:13
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1997
Status: Извън линия

Re: escort 1.6 16v zetec 1997

Мнение от tihomir888 » 19 ное 2009, 17:54

мерси

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: escort 1.6 16v zetec 1997

Мнение от essex » 19 ное 2009, 22:09

Почисти стъпковото моторче , виж МАПа и Г-образно маркуче. При мен маркучето го нямаше с една дума :lol:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
pitbulche
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
Местоположение: Димитровград
Status: Извън линия

Re: escort 1.6 16v zetec 1997

Мнение от pitbulche » 19 ное 2009, 23:14

tihomir888 написа: когато сутрин я паля студена -пали но от там на татък започва да си губи оборотите и гасне и сигурно ми трябват 5-7минути да я форсирам за да си остане стабилна и да не гасне.по принцип е с газово но не работи в момента.
98% имаш запушени дюзи. На повечето коли на газ им се запушват бензиновите дюзи.
Решението е:
1. С добавки за почистване на инжекциони - по-евтин вариант, но ефекта е минимален;
2. При майстор почистване с ултразвук - по-надежден, по-скъп вариант (около 100лв.), но ефекта е временен;
3. Стискаш зъби и караш така - най-евтин вариант, ако свикнеш ефекта е постоянен. :lol:
Поздрави!
Изображение

Потребителски аватар
vaskoneti
потребител
потребител
Мнения: 499
Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г.
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Re: escort 1.6 16v zetec 1997

Мнение от vaskoneti » 20 ное 2009, 19:37

essex написа:Почисти стъпковото моторче , виж МАПа и Г-образно маркуче. При мен маркучето го нямаше с една дума :lol:
Това Г-образно маркуче ме заинтригува, дай ми снимка ако можеш и начин за почистване на това стъпково моторче ? vaskoneti@mail.bg
With knowledge, comes great power.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: escort 1.6 16v zetec 1997

Мнение от essex » 20 ное 2009, 19:53

Аз съм простичък младеж, но се разрових тук във форума и разбрах доста неща за тея свободни обороти.
Стъпковото моторче се маха от колата, но преди това трябваше нещо др да разкачиш защото ти пречи, след като го махнеш има едно палче то дърпа там ... и има 2-3 отвора, аз го почистих с Меглио(обезмаслител, чисти всякакви мазнотий и мрасотии) ,взех го от майка ми ( меглиото го има във всеки магазин за перилни препарати и на самото шише си има пръскалка) та буташ палчето (това ти ще си го видиш) и пръскаш наволя с Меглиото , аз продухвах стъпковото моторче с компресор :D: та по бързо да излизат мрасотийте ( а то си излезнаха доста) след което го оставяш да изсъхне на слънце по добре! Понеже намeрих тези неща
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=15389" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.smolian.eu/ford/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.smolian.eu/ford/index2.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Г-образно маркуче в 3-тия линк
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: escort 1.6 16v zetec 1997

Мнение от essex » 20 ное 2009, 20:02

Ето за обучението на компа което аз направих:
Откачи си отрицателната клема на акумулатора, постой така около 5 мин. закачи я пак и запали двигателя, остави го да работи около 3 мин. на празен ход, натисни малко газта да работи на около 1200 оборота около 3 мин. карай колата около 10 км в режим на различно натоварване (от 1000 до 5000 оборота). Ако нещата не си дойдат на мястото си прецакал стъпковото моторче (байпасен клапан). :D:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
vaskoneti
потребител
потребител
Мнения: 499
Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г.
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Re: escort 1.6 16v zetec 1997

Мнение от vaskoneti » 20 ное 2009, 20:33

Благодаря ти много !!! _friends_ _friends_ _friends_
With knowledge, comes great power.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: escort 1.6 16v zetec 1997

Мнение от paci » 20 ное 2009, 21:46

essex написа:Стъпковото моторче се маха от колата ...
И във статията са ти написали, че е клапан ама ти мотор та мотор :)
Оси, червяци нещо такова въртящо видя ли?
Стъпков мотор с червяк е бил на по-старите двигатели.

_friends_

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: escort 1.6 16v zetec 1997

Мнение от essex » 21 ное 2009, 19:29

essex написа:Аз съм простичък младеж
да ти говори нещо :mrgreen:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: escort 1.6 16v zetec 1997

Мнение от paci » 21 ное 2009, 20:57

essex написа:
essex написа:Аз съм простичък младеж
да ти говори нещо :mrgreen:
Ич не си прозд, чети то е написано :) _friends_

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: escort 1.6 16v zetec 1997

Мнение от essex » 22 ное 2009, 17:56

добре паци _friends_
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

t.tropocel
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 23 ное 2009, 19:11
Модел на автомобила: ford eskort 1.6 16v 1993 cl
Status: Извън линия

Re: escort 1.6 16v zetec 1997

Мнение от t.tropocel » 23 ное 2009, 19:32

Здравейте колеги.Имам подобен проблем сутрин запалва нормално вдига около 2000 оборота и загасва.Като запаля и подам гас запчва да се дави и работи неустойчиво, ако обърна на гас пак работи неустоичиво но поне поддържам около 1500-2000 оборота имам чуството като ,че смуче въздух отнякъде.Като загрее всичко се оправя , гледах вакумите всичко си е на място.Още нещо като подам гас дори топла се чува някакво тихо щракане оказа се някакъв вакум датчик на левия калник не знам за какво е но ми се струва че компенсира нещо..... Не знам така ли работи този датчик и дали от него не става проблема?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 22 госта