Изкачване на стръмнина. Как?
-
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 09 окт 2006, 10:27
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600, 74 kW, Hatchback, 2000 г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Изкачване на стръмнина. Как?
На 1300 m преди вилата ни се отбивам от асфалтовия път и започва изкачване, което е много стръмно и е по твърд, покрит с камък/скала път. Пътят е стабилен, макар някъде да има коловози и опирам, но все пак е в добро състояние. Със завои е.
Искам да попитам хората с опит, как е по-добре да се изкачва тази стръмнина? На първа с ниски обороти; на първа с високи или на втора с ниски (понеже не могат да се вдигнат на втора оборотите. Дори веднъж загасна на първа, та трябваше да слязат пътниците и сам да продължа 20 метра напред).
Благодаря предварително.
Искам да попитам хората с опит, как е по-добре да се изкачва тази стръмнина? На първа с ниски обороти; на първа с високи или на втора с ниски (понеже не могат да се вдигнат на втора оборотите. Дори веднъж загасна на първа, та трябваше да слязат пътниците и сам да продължа 20 метра напред).
Благодаря предварително.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изкачване на стръмнина. Как?
Изкачваш се на последната възможна предавка,на която мотора може да достигне оборотите,при които е максималният му въртящ момент или близка до тази стойност.
Няма никакъв смисъл да мъчиш добичето на втора с 1500 оборота,ако МВМ му е на 4000.
Няма никакъв смисъл да мъчиш добичето на втора с 1500 оборота,ако МВМ му е на 4000.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изкачване на стръмнина. Как?
Щом гасне и на първа, какво има да се мисли, дали може на втора?
Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Изкачване на стръмнина. Как?
Явно колата не е за този баир.madboy написа:Щом гасне и на първа, какво има да се мисли, дали може на втора?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10858
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изкачване на стръмнина. Как?
ВИНАГИ ИМА ИЗБОР : АКО НЕ МОЖЕ НА ПЪРВА СТАВА СЪС СИГУРНОСТ НА ЗАДНА ! Е МАЛКО Е ПО ТРУДНО , НО " ВСИЧКО Е ГОТ , КОГАТО Е НА ЗАДЕН ХОД " !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Изкачване на стръмнина. Как?
Отличен пример за наличие на тотален спам и безсмислие. Браво, клaсици!ЯЛТА написа:ВИНАГИ ИМА ИЗБОР : АКО НЕ МОЖЕ НА ПЪРВА СТАВА СЪС СИГУРНОСТ НА ЗАДНА ! Е МАЛКО Е ПО ТРУДНО , НО " ВСИЧКО Е ГОТ , КОГАТО Е НА ЗАДЕН ХОД " !
П.П. По-трудно се пише с тире!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта