За и против тасовете

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.

За или против тасовете на стоманени джанти

За
41
62%
Против
18
27%
Нямам мнение
7
11%
 
Общо гласове: 66

Потребителски аватар
Яким
потребител
потребител
Мнения: 1217
Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
Местоположение: гр. София - Люлин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: За и против тасовете

Мнение от Яким » 18 апр 2011, 14:30

Към днешна дата след почти половин година и 2000 км. тасовете ми още са здрави :D Малко поодраскани верно, но иначе щях да одера джантите. Пък и не си личи много. Другата седмица ще ги свалям (живот и здраве).

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: За и против тасовете

Мнение от essex » 18 апр 2011, 18:00

Преди 2-3 седмици видях нещо нечувано и невиждано ! Един познат си кара по магистралата със 100 км/ч и по време на движение някакси излиза металния обръч но само част от него и започва да налага колата. Резултата е: мигач, подкалник, калник, врата !
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: За и против тасовете

Мнение от Pyrhel » 18 апр 2011, 18:06

essex написа:започва да налага колата
*00120* много ме кефи как звучи това

Не са били спортни тасовете му, затова :mrgreen: Виж човека със спортните тасове няма такъв проблем:
Изображение

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: За и против тасовете

Мнение от essex » 18 апр 2011, 19:15

тукощо се сетих за нещо много интересно за мен, един ден ходейки към 10-ти блок на технически универистет гледам един фокусник, много добър беше, заглеждайки се вижам че той има тасове :shock: пластмасата си личеше, даже клекнах и огледах, видях че е със железни джанти със странна форма :D: и тасовете прилягат перфектно,така че да не се вижда джантата с диска и апарата. Самата джанта беше с размер 15 и с форма на лятата оригинална джанти която си е на форд !
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: За и против тасовете

Мнение от DigiPro » 18 апр 2011, 21:07

essex написа:тукощо се сетих за нещо много интересно за мен, един ден ходейки към 10-ти блок на технически универистет гледам един фокусник, много добър беше, заглеждайки се вижам че той има тасове :shock: пластмасата си личеше, даже клекнах и огледах, видях че е със железни джанти със странна форма :D: и тасовете прилягат перфектно,така че да не се вижда джантата с диска и апарата. Самата джанта беше с размер 15 и с форма на лятата оригинална джанти която си е на форд !
Даааа и служебната Астра е така. С железни джанти и тасове петолъчки, и някой гумаджии даже се бъркат че е с лети джанти.
Изображение

Потребителски аватар
amplified
потребител
потребител
Мнения: 465
Регистриран: 16 фев 2008, 02:29
Модел на автомобила: 2008 Mondeo MkIV Duratec 2.0 145bhp Тitanium X
Местоположение: Бургас-София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: За и против тасовете

Мнение от amplified » 18 апр 2011, 21:54

Хвърчал ми е тас с 200км/ч. Фръкна - за секунда го видях да лети и в следващия момент се удари в страничното огледало и се пръсна на парчета.

Потребителски аватар
Gattuso
потребител
потребител
Мнения: 430
Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
Модел на автомобила: Ford
Status: Извън линия

Re: За и против тасовете

Мнение от Gattuso » 19 апр 2011, 00:17

"ЗА" Е нали за това има свински упашки. На мен след като ми откраднаха 1 тас и от тогава карам само с такива за 20лв.
поне шарки и размери има всякакви

Потребителски аватар
Яким
потребител
потребител
Мнения: 1217
Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
Местоположение: гр. София - Люлин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: За и против тасовете

Мнение от Яким » 19 апр 2011, 11:55

amplified написа:Хвърчал ми е тас с 200км/ч. Фръкна - за секунда го видях да лети и в следващия момент се удари в страничното огледало и се пръсна на парчета.
Аз не смея да вдигам повече от 130 честно казано и то само при изпреварване на магистрала, но със 120 редовно се движих в тоя период по магистралите ни и слава Богу, не ми е паднал тас. Сложил съм и свински опашки (средно дебели) и гледам да избягвам дупките или поне да не влизам в тях с висока скорост. Засега действа. Като сваля тасовете ще видя и какво е състоянието на джантите и дали наистина намаляват ръждата :D , след което ще пиша.

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: За и против тасовете

Мнение от tropper » 20 апр 2011, 10:34

Намаляват я ръждата със сигурност. Ако някой не вярва ще снимам мойте джанти да видите, че където е имало тас ръждата е много по-малко от местата, кито са били открити - овалните дупки на тасовете. Колко има смисъл - друг въпрос.

Според мен основния смисъл е за красота. На мойта й стояха много добре оригиналните тасове, преди да ги изпотроша и изгубя. Последните две години карах само с 2 отзад, щото толкова останаха горе-долу здрави. След като сложих летните гуми в неделя обаче, на единия явно му е дошло времето и в понеделник следобед вече си беше тръгнал... :((: Даже не съм усетил кога и къде... :((: Не сложих опашки от мързел, ама трябва. То по нашите прекрасни дупки излитането на тас си е нещо нормално....
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта