За и против тасовете
- Яким
- потребител
- Мнения: 1217
- Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
- Местоположение: гр. София - Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За и против тасовете
Към днешна дата след почти половин година и 2000 км. тасовете ми още са здрави
Малко поодраскани верно, но иначе щях да одера джантите. Пък и не си личи много. Другата седмица ще ги свалям (живот и здраве).

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: За и против тасовете
Преди 2-3 седмици видях нещо нечувано и невиждано ! Един познат си кара по магистралата със 100 км/ч и по време на движение някакси излиза металния обръч но само част от него и започва да налага колата. Резултата е: мигач, подкалник, калник, врата !
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За и против тасовете
essex написа:започва да налага колата

Не са били спортни тасовете му, затова

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: За и против тасовете
тукощо се сетих за нещо много интересно за мен, един ден ходейки към 10-ти блок на технически универистет гледам един фокусник, много добър беше, заглеждайки се вижам че той има тасове
пластмасата си личеше, даже клекнах и огледах, видях че е със железни джанти със странна форма
и тасовете прилягат перфектно,така че да не се вижда джантата с диска и апарата. Самата джанта беше с размер 15 и с форма на лятата оригинална джанти която си е на форд !


По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За и против тасовете
Даааа и служебната Астра е така. С железни джанти и тасове петолъчки, и някой гумаджии даже се бъркат че е с лети джанти.essex написа:тукощо се сетих за нещо много интересно за мен, един ден ходейки към 10-ти блок на технически универистет гледам един фокусник, много добър беше, заглеждайки се вижам че той има тасовепластмасата си личеше, даже клекнах и огледах, видях че е със железни джанти със странна форма
и тасовете прилягат перфектно,така че да не се вижда джантата с диска и апарата. Самата джанта беше с размер 15 и с форма на лятата оригинална джанти която си е на форд !

- amplified
- потребител
- Мнения: 465
- Регистриран: 16 фев 2008, 02:29
- Модел на автомобила: 2008 Mondeo MkIV Duratec 2.0 145bhp Тitanium X
- Местоположение: Бургас-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За и против тасовете
Хвърчал ми е тас с 200км/ч. Фръкна - за секунда го видях да лети и в следващия момент се удари в страничното огледало и се пръсна на парчета.
- Gattuso
- потребител
- Мнения: 430
- Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: За и против тасовете
"ЗА" Е нали за това има свински упашки. На мен след като ми откраднаха 1 тас и от тогава карам само с такива за 20лв.
поне шарки и размери има всякакви
поне шарки и размери има всякакви
- Яким
- потребител
- Мнения: 1217
- Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
- Местоположение: гр. София - Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За и против тасовете
Аз не смея да вдигам повече от 130 честно казано и то само при изпреварване на магистрала, но със 120 редовно се движих в тоя период по магистралите ни и слава Богу, не ми е паднал тас. Сложил съм и свински опашки (средно дебели) и гледам да избягвам дупките или поне да не влизам в тях с висока скорост. Засега действа. Като сваля тасовете ще видя и какво е състоянието на джантите и дали наистина намаляват ръждатаamplified написа:Хвърчал ми е тас с 200км/ч. Фръкна - за секунда го видях да лети и в следващия момент се удари в страничното огледало и се пръсна на парчета.

- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За и против тасовете
Намаляват я ръждата със сигурност. Ако някой не вярва ще снимам мойте джанти да видите, че където е имало тас ръждата е много по-малко от местата, кито са били открити - овалните дупки на тасовете. Колко има смисъл - друг въпрос.
Според мен основния смисъл е за красота. На мойта й стояха много добре оригиналните тасове, преди да ги изпотроша и изгубя. Последните две години карах само с 2 отзад, щото толкова останаха горе-долу здрави. След като сложих летните гуми в неделя обаче, на единия явно му е дошло времето и в понеделник следобед вече си беше тръгнал...
Даже не съм усетил кога и къде...
Не сложих опашки от мързел, ама трябва. То по нашите прекрасни дупки излитането на тас си е нещо нормално....
Според мен основния смисъл е за красота. На мойта й стояха много добре оригиналните тасове, преди да ги изпотроша и изгубя. Последните две години карах само с 2 отзад, щото толкова останаха горе-долу здрави. След като сложих летните гуми в неделя обаче, на единия явно му е дошло времето и в понеделник следобед вече си беше тръгнал...


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта