Окабеляване-касетофон

Отговори
ebektora
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 16 авг 2011, 16:28
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Окабеляване-касетофон

Мнение от ebektora » 16 авг 2011, 16:47

Здравейте!
Взех си касетофон, моделът му е ESRT22DPS. Има 4 кабела-червен, жълт, сив и кафяв. Можете ли да ми помогнете кой е плюс и кой е минус ? Благодаря предварително!
Изображение <--- кабелите който излизат от него.

Изображение <--- Модел

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Окабеляване-касетофон

Мнение от DigiPro » 16 авг 2011, 19:38

http://www.tehnomagazin.com/Auto-radio- ... nector.htm
Кафевият е маса (минус)
Жълтият е постоянен плюс (памет за станциите)
Червеният е плюс при контакт

worldstarr
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 16 авг 2011, 19:48
Модел на автомобила: opel astra
Status: Извън линия

Re: Окабеляване-касетофон

Мнение от worldstarr » 16 авг 2011, 19:52

Колата му има само +(постоянен) и минус и отделно за тонколоните , как да го варжем ?
кафевия минус и заедно жълтия червения ?

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Окабеляване-касетофон

Мнение от DigiPro » 16 авг 2011, 19:57

worldstarr написа:кафевия минус и заедно жълтия червения ?
И така става, но аз лично не бих го вързал така. При свързването което съм дал (оригиналното) радиото ще работи само на първа позиция на ключа и няма да го забравяте пуснато и да пада акумулатора. И каква е колата, че да няма кабел, на който се подават +12V на първо положение на ключа? Мултицет (волтметър) имате ли и знаете ли как се ползва? Да не вземете да изгорите някой предпазител (дано е само това).

worldstarr
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 16 авг 2011, 19:48
Модел на автомобила: opel astra
Status: Извън линия

Re: Окабеляване-касетофон

Мнение от worldstarr » 16 авг 2011, 20:21

Колата е fiat cinquecento ... двата кабела койтоо са за касетофон не са вързани към стрт. клуча и тока е посточнен от акумулатора . Мултицет имам знам как се ползва . дайте идея как да го варжем с инсталацията която има колата

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Окабеляване-касетофон

Мнение от ЯЛТА » 16 авг 2011, 21:35

Потърси на контактният ключ,-клема на която излиза 12 в. след контакт и там прикачи червения, жълтия на окабеляването което имаш налично-12 в., а кафявия на маса. Ако не ти се рови по контактният ключ, хвани си от наличното окабеляване през бушонче-желателно е. А ако забравиш радиото включено при втория вариант ще си дърпа постоянно ток от акумолатора, и току виж напрежението му паднало баш когато ти потрябва колата,-това е по закона за всеобщата гадост.
Успех.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Окабеляване-касетофон

Мнение от DigiPro » 16 авг 2011, 21:41

Незнам как е при Fiat. Преди доста години връзвах едно старо радио на едно служебно Tipo, но не помня как беше. Все пак предполагам че след нулево положение на контактния ключ има междинно (ACC) и чак на следващото светват контролните лампи, а на последното върти стартера. Ако е така, хващаш мултицета и търсиш такъв кабел, на който при първото положение на ключа се появяват 12V. Не е казано, че този кабел е изведен около дупката за радиото. Може да мериш кабелите около контактния ключ, и ако намериш такъв да го проследиш и да хванеш от него тези 12V.
П.С. Гледам колегата писал преди мен същото.

ebektora
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 16 авг 2011, 16:28
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Re: Окабеляване-касетофон

Мнение от ebektora » 17 авг 2011, 00:37

Златни сте. Благодаря ви много. :D

worldstarr
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 16 авг 2011, 19:48
Модел на автомобила: opel astra
Status: Извън линия

Re: Окабеляване-касетофон

Мнение от worldstarr » 17 авг 2011, 13:34

Благодаря ви много момчета !!! Всичко работи перфектно _friends_ . Червеното кабелче го свързах към запалката и му сложих отделно бушонче =} Отново мерси на всички ^_^

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Окабеляване-касетофон

Мнение от ЯЛТА » 17 авг 2011, 17:46

Честито, вече няма да си като в кошер с пчели, а с музичка. *00143* *00143* *00143* *00143* *00143* *00143* *00143*
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “Аудио и мултимедия”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта