Форд Пума 1.7 Зетек и проблемите ми
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 23 авг 2011, 21:16
- Модел на автомобила: Ford puma 1.7
- Status: Извън линия
Форд Пума 1.7 Зетек и проблемите ми
Колеги здравейте имам проблем с колата, държи високи обороти мин.1100-4000 макс. при лек ход на автомобила оборотите полудяват при спиране на място утихват до 1100. Четох много за тези проблеми, но при мен решението е някъде далеч, защото ходих на диагностика - резултат - никъде грешка. И обикновено стандартните коментари са клапан за оборотите на празен ход - смених вече 4 от които последното от работеща кола, карам го вече 40 км, за да се обучи компа и пак греда. Смених ТПС-а и пак същата работа. Разхода на гориво най вероятно заради оборотите е бомбастичен меко казано, прегледах всички вакууми и маркучи, от където може да взима повече въздух, но съм до тук.
В мото фое не съм ходил щото там не познават парите а все си мисля че накрая и до там ще стигна...
Моля само за обективни мнения, а пък ако се намери някой който е решил подобен проблем на тоз двигател ЕВАЛА!
Забравих да кажа, че всеки път акумолатора откачан. Откачах и ВСС датчика и пак същата работа няма оправия с тая кола
В мото фое не съм ходил щото там не познават парите а все си мисля че накрая и до там ще стигна...
Моля само за обективни мнения, а пък ако се намери някой който е решил подобен проблем на тоз двигател ЕВАЛА!
Забравих да кажа, че всеки път акумолатора откачан. Откачах и ВСС датчика и пак същата работа няма оправия с тая кола

- bmitev
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 Зетек и проблемите ми
Колега, провери да не би да ти задържа жилото на газта. Става лесно пробата при работещ двигател и отворен капак, ръчно подаваш и ръчно връщаш газта.
Новини за коли под наем
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 Зетек и проблемите ми
Ако и това не помогне, потърси откъде смуче въздух, тръбата след дебитомера или от някой вакумен маркуч.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 23 авг 2011, 21:16
- Модел на автомобила: Ford puma 1.7
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 Зетек и проблемите ми
Колеги и при откачено жило от дросела си ги държи, а относно вакуумите прегледал съм ги всички по 20 пъти вече, даже защото имах съмнения че смуче от тръбичката която води към сервото и по точно щуцера на дросела и си направих нов от месинг при стругар.
Знам че не е препорачително, но пробвахме с човека който ми поддържа колите ръчно да настроим оборотите с винтчето на дросела при изключено стъпково моторче докарахме я на 900об. и работи като часовник, ноооооооо с изключен бай пас после си го върнахме в същото положение и пак така заработи на високи обороти. Искам всичко да си работи както е излязла от завода не ми се правят своеволия.
Знам че не е препорачително, но пробвахме с човека който ми поддържа колите ръчно да настроим оборотите с винтчето на дросела при изключено стъпково моторче докарахме я на 900об. и работи като часовник, ноооооооо с изключен бай пас после си го върнахме в същото положение и пак така заработи на високи обороти. Искам всичко да си работи както е излязла от завода не ми се правят своеволия.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 23 авг 2011, 21:16
- Модел на автомобила: Ford puma 1.7
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 Зетек и проблемите ми
този двиг. 1.7 Зетек има ли ЕГР и каде се намира че четох тук в тема от форума че може и от него да е...
може ли проблема да си е софтуерен
при пускане на климатика работи както трябва 900об. амаааааа нз вече какво може да е...
може ли проблема да си е софтуерен
при пускане на климатика работи както трябва 900об. амаааааа нз вече какво може да е...
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 Зетек и проблемите ми
датчик за температурата ?
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 23 авг 2011, 21:16
- Модел на автомобила: Ford puma 1.7
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 Зетек и проблемите ми
този, който е на входящия въздух ли? Какво да го правя като го сваля той е под колектора след клапата... да го сменям ли с нов. Защото до момента само си сменям чаркалаци и ефекта е 0
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 Зетек и проблемите ми
може да се замери без да се купува нов напразно - има тема някъде какво трябва да показва - насочих те към него просто , защото често той се явява проблем след много проби - лъже колата че е студена на пресекулки и оборотите скачат и падат, търси и някой вакуум пробит все пак
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 23 авг 2011, 21:16
- Модел на автомобила: Ford puma 1.7
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 Зетек и проблемите ми
Днес смених този датчик и промих едни маркучи с обезмаслител от филтъра(въздушния) към двиг. отгоре над реиката с инжекторите влиза мисля, че е някаква картерна винтелация, беше запушен!Смяна на цял дросел (оборудван) и пак същата работа.Откачане на клемите на акумулатора, наново диафностика със замерване на данни на ТПС проверка за пореден път на всички вакууми и резултата е 1000об. чат пат слиза и на 900, но рядко приключвам да се разправям с нея че ми побеля косата...
ако някой има други идеи приемам мнения, но засега приключвам 3-месечната битка с нея...

ако някой има други идеи приемам мнения, но засега приключвам 3-месечната битка с нея...

-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 Зетек и проблемите ми
температурата на антифриза мери не на въздухаivo_63 написа:датчик за температурата ?

клемите почисти наред - на всички датчици със спрей
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 23 авг 2011, 21:16
- Модел на автомобила: Ford puma 1.7
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 Зетек и проблемите ми
И на този съм се нагледал само че немога да го намеря, но да почистих всички буксички на датчиците и съм ги напръскал с контактен шпрей.. мерси колега... Скоро няма да се цапам с нея
, мойта приятелка неможа да си я познае на тема работа по успокои се двигателчето малко.
В момента ме е яд че по рано не питах тук във форума за съвети а си блъсках главата сам, добре че тя си направи регистрация, за да задам някои въпроси. Благодаря на всички!!!

В момента ме е яд че по рано не питах тук във форума за съвети а си блъсках главата сам, добре че тя си направи регистрация, за да задам някои въпроси. Благодаря на всички!!!

-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 Зетек и проблемите ми
радвам се , че сме ти били полезни




-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 Зетек и проблемите ми
Още една насока - гледам че не е посочена. Клапана на еко системата проверихте ли. От там може да взима въздух нерегламентирано. По принцип този клапан трябва да затваря след като стопли мотора, а преди това доставя бензинови пари и обогатрява. Друга част връща изгорели газове в колектора за доизгаряне и там ако не затваря пак проблем става.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 23 авг 2011, 21:16
- Модел на автомобила: Ford puma 1.7
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 Зетек и проблемите ми
Revell написа:Още една насока - гледам че не е посочена. Клапана на еко системата проверихте ли. От там може да взима въздух нерегламентирано. По принцип този клапан трябва да затваря след като стопли мотора, а преди това доставя бензинови пари и обогатрява. Друга част връща изгорели газове в колектора за доизгаряне и там ако не затваря пак проблем става.
Може ли малко разяснения каде се намира, по моите познания трябва на този двигател да е под колектора( по точно под бензиновата рейка). Два маркуча се обединяват и влизат в него... Нека някой ме поправи ако не е така, за да знам къде да търся иначе този съм го прегледал здрави са маркучите а дали работи няма как да разбера ...

-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 Зетек и проблемите ми
Сори за късния отговор, но ме нямаше една седмица. За съжаление не мога да те насоча къде е точно но знам че го има. При ескорта е на десния калник единия клапан за вакум на изгорелите газове, втория е зад левия фар, до активния въглен и двата чаткат като е в диагностичен режим колата. Третото място е една алуминиева кутийка под изходящия колектор, пак за изгорелите газове и при мен доста шуми като е студена, а после вакума като сатвори и спира. Дано някой колега с Пума да те опъти къде точно се намират тези системи при теб.
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Форд Пума 1.7 Зетек и проблемите ми
Колега,
Съвета ми е да смениш датчика за температура на антифриза(ECT) и задъжително след това ресет на комп-а.
Съвета ми е да смениш датчика за температура на антифриза(ECT) и задъжително след това ресет на комп-а.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 4 госта