питане за датчика за гориво
- voodoo58
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 01 май 2006, 17:57
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TDI 97''
- Местоположение: СОФИЯ
- Status: Извън линия
питане за датчика за гориво
Абе с две думи не ми отчита вярно нафтомера и направо откачам
някой разглобявал ли е къде се намира Моя май е механичен не се влияе от акумолоатора седи стрелката на второто деление и не мърда
някой разглобявал ли е къде се намира Моя май е механичен не се влияе от акумолоатора седи стрелката на второто деление и не мърда
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Аууу,бензиновото много сложно,бе.Дизеловото е доста по-просто
Ето малко по темата
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Ето малко по темата
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
При старият ми Ескорт - 92г.сондата е на същото място както е при Моню - под задните седалки,и се вади по абсолютно същият начин.Развива се,докато отпуснат зъбчетата и се вади.Но за тази цел трябва да се свали резервоара,защото няма как да се бръкне през купето и да се откачат горивопроводите.Всъщност редът е:
1.Развива се резервоара донякъде да може да се бръкне зад него
2.Откачат се горивопроводите
3.Сваля се резервоара и чак тогава на земята се отвива сондата.
Ако е вдигната колата на стенд или ако е на канал - 5-6 мин.работа
1.Развива се резервоара донякъде да може да се бръкне зад него
2.Откачат се горивопроводите
3.Сваля се резервоара и чак тогава на земята се отвива сондата.
Ако е вдигната колата на стенд или ако е на канал - 5-6 мин.работа
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Споко не си сам! А при мен /леле колко зор брах докато му свикна/ начи караш стига стрелката в червеното /нали си нямаме лампа за резрва/ и след малко изведнъж стрелката отива над червената зона
викам си "Аа" сигурно нещо на някоя дупка или завой се е била плиснала нафтата и смело продължавам - да ама не изведъж колата угасва, а гадния прибор отчита че имам поне 10л. - е първия път направо ми се взе здравето, втория път го пробвах с научна цел на контролиран участък и сега вече много внимавам /добре че поне фордовете се палят лесно след като им е била свършила нафтата и не се налага унизителното дърпане/

- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Извинявайте че въпросът ми е извън темата (а е и малко тъпchains написа:......... и не се налага унизителното дърпане/

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
ТОЧНО ТАКА, но тия от VAG не са научили още за помпичките за ръчно подкачване на нафтата и просто освен с дърпане нямаш шанс да запали. Но все пак нали са кисели гъзари те като си карат такива коли са открили цяла методика
/все па като им свърши нафтата не си купуват нова каруца/ та значи един го дърпа и при ~ 5-10 км/ч. завърташ контактния ключ, стартера завърта мотора и после леко отпускаш съединителя на втора така докато се изравнят оборотите след което отпускаш ключа и се молиш нафтата някога да стигне до помпата - важното в случая е да го няма този рязък удар когато отпуснеш съединителя в движение и колелата завъртат коляновия вал, защото поради голямата компресия има вероятност да прескочи зъб на ангренажа, а тогава става страшно. При нас инжинерите от форд са го предвидили този момент и са поставили помпичка за ръчно подкачване на горивото и се налага самода напомпаме, след което бръм и вс. е ок.

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Е, че Вие не сте ли с Лукас ... /и старата ми Сиера бе с Лукас/, а иначе това с помпичката тя не е на самата помпа, а е монтирана отгоре върху горивния филтър и би трябвало и вие да я имате, досега не съм срищал 1.8д. без такава /или пък може някъде да е сменен модула на филтъра?/. А иначе VAG /VW и Ауди/ са изцяло с бош и нямам добри впечатления.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Фиеста и Ескорт 1,8 Д (без турбо) са с филтър без помпичка над него.
За фиестата не съм сигурен, но ескортите са с помпи Бош. На мен неотдавна ми сложиха ГНП Бош, но явно има някакви филтри за Лукас системите, които са съвместими с Бош. Щото моя "модул" на филтъра въпреки че го смениха едновременно с помпата, е с надпис Лукас и си има бутонче.
За фиестата не съм сигурен, но ескортите са с помпи Бош. На мен неотдавна ми сложиха ГНП Бош, но явно има някакви филтри за Лукас системите, които са съвместими с Бош. Щото моя "модул" на филтъра въпреки че го смениха едновременно с помпата, е с надпис Лукас и си има бутонче.
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Абе има Ескорти и с двете помпи,само незнам по какъв критерий ги слагат на едните Бош,а на другите Лукас.Ескорта ми(1.8D,92'г) като го докарах първоначално от Холандия беше с Лукас,но го купих с дефект в помпата и тук намерих една Бош 2-ра употреба и я смених.Освен това и дюзите работят на различно налягане и тях смених.А и доста Ескорчета(91-93г) съм виждал с Лукас.
Ами той филтъра нали си е отделна част и няма нищо общо с помпата.Явно са сложили какъвто имат.Само Лукас-филтрите имат бутонче,това било така защото те засмуквали по-трудно.Бош-помпата работи на по-високо налягане от Лукас и по-лесно засмукват горивоЩото моя "модул" на филтъра въпреки че го смениха едновременно с помпата, е с надпис Лукас и си има бутонче
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта