Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
- Lusy
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
- Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Ескорт 1997
Здравейте колеги!Опитвам се да си сменя маншона на външното каре.Развих гайката на главината,свалих диска,бой бой ама не излиза.Свалих корминла щанга и шарнира*,пак не излиза.Дали може шлиците на карето да са лепнали от смрад в главината и ся да бера много ядове?Почистих греста от карето и гледам за зегерки ама няма.Има само един пръстен дето държи топчетата
*шарнира явно беше сменян защото не беше капсулован за носача.Крайната гайка от към главината подпира в шенкела при пълен десен
Но проблема ми е че не мога да сваля болта на шенкела за шарнира.Много страно е направено?!Влиза в едни челюсти и един болт (звезда) и една гайка го стягат.Аз развих гайката ма той не искаше да излиза.Опитах да развия и звездата но ми се струва че я позаоблих...
Ся какво ме чака?Аз не знам има ли резба в челюстите,дали пък няма да го бърка ако се мъча да го извия че да отпусне челюстите и да падне шарнира?!Или да бъркам с малката ракетка да режа главата на болта и да сменям с друг?!
Здравейте колеги!Опитвам се да си сменя маншона на външното каре.Развих гайката на главината,свалих диска,бой бой ама не излиза.Свалих корминла щанга и шарнира*,пак не излиза.Дали може шлиците на карето да са лепнали от смрад в главината и ся да бера много ядове?Почистих греста от карето и гледам за зегерки ама няма.Има само един пръстен дето държи топчетата

*шарнира явно беше сменян защото не беше капсулован за носача.Крайната гайка от към главината подпира в шенкела при пълен десен


Последна промяна от Lusy на 24 фев 2013, 23:31, променено общо 1 път.
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Утре иди до МП и си купи болта, много е важно да е оригиналния, защото стеблото е по-дебело отколкото на обикновен болт, цената е около 3лв (купи си и един резервен). Не вземай гайка че е много скъпа, 2.5лв а в железарията е 0.25лв. Болта няма резба, клеясал е затова не излиза, избий го и после го замени с новия. Не разбрах шарнира откачен ли е от носача или си е на място? Докато не откачиш шарнира не може да извадиш полуоската. Ако и след това не иска да излезе от главината, в центъра на полуоската има дупка за център, сложи център и избий със чука, никога не чукай директно по полуоската, ще повредиш резбата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Lusy
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
- Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Шарнира съм го откачил от към носача,но от към шенкела се прецака болта.Свалил съм гайката на болта в шенкела ма шарнира не излиза.В това положение полуоската трябва да излезе нали?Ще се мъча да избия болта на челюстите на шенкела или да го режа с ракетата?Кое е по добре?HACKO написа:Утре иди до МП и си купи болта, много е важно да е оригиналния, защото стеблото е по-дебело отколкото на обикновен болт, цената е около 3лв (купи си и един резервен). Не вземай гайка че е много скъпа, 2.5лв а в железарията е 0.25лв. Болта няма резба, клеясал е затова не излиза, избий го и после го замени с новия. Не разбрах шарнира откачен ли е от носача или си е на място? Докато не откачиш шарнира не може да извадиш полуоската. Ако и след това не иска да излезе от главината, в центъра на полуоската има дупка за център, сложи център и избий със чука, никога не чукай директно по полуоската, ще повредиш резбата.
П.П. Понеже съм откачил и буксата на ABS съм готов да сваля целия макверсон и така да сменя шарнира

Последна промяна от Lusy на 24 фев 2013, 23:34, променено общо 2 пъти.
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Тогава защо ще сваляш болта? Искаш да смениш шарнира ли? Избий го с център, не е лесно ама няма друг начин, ако го прережеш (съмнява ме че ще има място да бръкнеш) ще извадиш шарнира, но после може да не успееш да извадиш парчетата от болта.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Lusy
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
- Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Искам да сменя и шарнира да но аз говоря не за болта на шарнира а за челюстите на шенкела който държът болта на шарнира.Те се стягат с еврейска звезда и аз малко я прецаках.Иначе гайката отзад падна но болта е много клеясал и между тях е много мръсно и болта на шарнира е лепнал,няма сваляне.Аре срежа болта на шенкела ще мога да набия един клин и да ги отворя малко за да падне болта на шарнира.HACKO написа:Тогава защо ще сваляш болта? Искаш да смениш шарнира ли? Избий го с център, не е лесно ама няма друг начин, ако го прережеш (съмнява ме че ще има място да бръкнеш) ще извадиш шарнира, но после може да не успееш да извадиш парчетата от болта.
Последна промяна от Lusy на 24 фев 2013, 23:36, променено общо 1 път.
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Така де, знам за какво говориш и аз за него говоря. Още през 1999г се сблъсках с тези болтове, тогава и разбрах, че като сложиш обикновен 10мм болт на мястото на оргиналния, след време шарнира излиза от челюстите по време на д-е.
После като сглобяваш, намажи стеблата на тези болтове с грес за да нямаш после същите проблеми.
После като сглобяваш, намажи стеблата на тези болтове с грес за да нямаш после същите проблеми.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Lusy
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
- Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Дай акъл кво да го правя тоя болт?Ще слеза ся пак след 10-15мин да го ръсна пак със спрея пък дано утре поддаде.Много ме е страх да лягам с ракетата под колата защото имам газ и евентуално ще се спръ на варианта да махам макверсона ако не предложиш нещо ефикасно за да го избия от тамHACKO написа:Така де, знам за какво говориш и аз за него говоря. Още през 1999г се сблъсках с тези болтове, тогава и разбрах, че като сложиш обикновен 10мм болт на мястото на оргиналния, след време шарнира излиза от челюстите по време на д-е.

С две гайки и да завъртя болта в канала дали няма да стане???
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Газта не е проблем, ама главата на ъглошлайфа няма да влезе.HACKO написа:.... Избий го с център, не е лесно ама няма друг начин, ако го прережеш (съмнява ме че ще има място да бръкнеш) ще извадиш шарнира, но после може да не успееш да извадиш парчетата от болта.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Lusy
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
- Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Ще пробвам утре сутринта да го избия но ако не стане и решъ да свалям макверсона,горе на ботуша кой болтове се махат?само големия или и др три?HACKO написа:.... Избий го с център, не е лесно ама няма друг начин, ако го прережеш (съмнява ме че ще има място да бръкнеш) ще извадиш шарнира, но после може да не успееш да извадиш парчетата от болта.

П.П. Викнах един приятел да погледне карето и ми вика:Абе ти много леко си бил с чука.Верно, прав е.Бачи Наско яко ли да го удара утре бе дева?Да не зема да набия пръта в вътрешното каре?!(деференциала)

Като си откачил всичко шенкела с главината се мести много и имаш ъгъл за да режеш...HACKO написа:Газта не е проблем, ама главата на ъглошлайфа няма да влезе.
http://prikachi.com/images.php?images/279/5915279a.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/387/5915387U.jpg
даже ако си на канал ще ти е перфектно но аз сега не съм на канал


Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Здравей колега. Това,което ти е написал Наско е точната процедура. Удари болта,който държи шарнира за шенкела по-силно и ще излезе,не се мъчи да го режеш. Ако не стане от първия път,по-силно с чука и така. За каретата-имах Ескорт 98-ма г. и му сменях маншоните на външните карета. Имат зегерки,но при някои карета не се виждат. При мене едното беше със зегерка с кръгло сечение-удряш с чука по външната част (над леглата на топчетата по ръба) на карето и то тръгва. Не трябва много силно да удряш,аз го свалих с 2-3 удара. При другото каре обаче мислех,че пак трябва да го почукна с чука-е да ама не-бих като луд и не мърдаше. Тогава избърсах греста хубаво и видях,че между леглата на топчетата има полу-кръгъл отвор. Това е за да може да отвориш зегерката с права отверка,защото сечението и е правоъгълно и няма как да излезе карето с удар с чук. Зегерката се вижда и с права отверка я отваряш,като в същото време дърпаш карето на вън и то излиза. Купи си също и два оригинални болта за шарнирите както каза Наско,смени ги и двата за нямаш после проблеми с разбити шенкели. Дано да съм ти помогнал.
Поздрави
Поздрави
- Lusy
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
- Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Аз искам да сваля само карето от главината.Там защо да има зегерка?Аз не искам да свалям карето от пръта а само от главината за да нанижа фунията...нали така?Развивам си гайката на главината(болта на карето) и с яко бой трябва да излезе?Нищо друго не държи полуоската за главината освен гайката?mi6o написа:Здравей колега. Това,което ти е написал Наско е точната процедура. Удари болта,който държи шарнира за шенкела по-силно и ще излезе,не се мъчи да го режеш. Ако не стане от първия път,по-силно с чука и така. За каретата-имах Ескорт 98-ма г. и му сменях маншоните на външните карета. Имат зегерки,но при някои карета не се виждат. При мене едното беше със зегерка с кръгло сечение-удряш с чука по външната част (над леглата на топчетата по ръба) на карето и то тръгва. Не трябва много силно да удряш,аз го свалих с 2-3 удара. При другото каре обаче мислех,че пак трябва да го почукна с чука-е да ама не-бих като луд и не мърдаше. Тогава избърсах греста хубаво и видях,че между леглата на топчетата има полу-кръгъл отвор. Това е за да може да отвориш зегерката с права отверка,защото сечението и е правоъгълно и няма как да излезе карето с удар с чук. Зегерката се вижда и с права отверка я отваряш,като в същото време дърпаш карето на вън и то излиза. Купи си също и два оригинални болта за шарнирите както каза Наско,смени ги и двата за нямаш после проблеми с разбити шенкели. Дано да съм ти помогнал.
Поздрави
П.П. Или ти ми предлагаш да не избивам полуоската от главината а само карето от пръта и да наниша маншона без фуния?!
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Ми да ти кажа честно това с фунията ми се вижда по-трудно от колкото да го направиш по стандартния начин. Свали си карето,почисти го хубаво от старата грес,сложи си новата грес,новия маншон,новите скоби,затваряш всичко и си готов. След като си освободил шенкела от шарнира и външния накрайник,той остава да виси само на биалетката и амортисьора и може да го местиш почти навсякъде за да си осигуриш място за работа.
- Lusy
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
- Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Попринцип е така,аз даже нямам биалетки ми свински опашкиmi6o написа:Ми да ти кажа честно това с фунията ми се вижда по-трудно от колкото да го направиш по стандартния начин. Свали си карето,почисти го хубаво от старата грес,сложи си новата грес,новия маншон,новите скоби,затваряш всичко и си готов. След като си освободил шенкела от шарнира и външния накрайник,той остава да виси само на биалетката и амортисьора и може да го местиш почти навсякъде за да си осигуриш място за работа.

До сега гледам клипове на други марки как се сваля карето и това нещо ми обягва:
http://www.youtube.com/watch?v=-S-ofMoWsr0
Тази на примера който ти давам е със зегерка на пръта но човека не показа как се маха зегерката а само къде и как се избива карето?!Направо съм шах

Как да стигна до там че да я видя и как да я откопчая?Много ме плаши това иначе и аз предпочитам да не коленича там с ваничката и да мия карето с бензин ми да си го мия свалено.Снимка дали ще имаш каде е точно зад обрача и топчетата или поне как изглежда на този модел да знам за какво да гледам.
Последна промяна от Lusy на 26 фев 2013, 00:46, променено общо 1 път.
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Като пребършеш греста няма начин да не видиш зегерката, сепаратора е зарязан не може да не го видиш, вътре се вижда зегерката, пъхаш подходяща отверка и плъзгаш карето на вънка. Обратно просто нанизваш на полуоската и зегерката се закопава автоматично. Много по-просто отколкото да се мъчиш с фунии.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Lusy
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
- Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
А вътрешното пак ли така се сваля?Късам маншона и търся зегерката или само дърпам пръта и то излиза заедно с карето и после на земята свалям карето??HACKO написа:Като пребършеш греста няма начин да не видиш зегерката, сепаратора е зарязан не може да не го видиш, вътре се вижда зегерката, пъхаш подходяща отверка и плъзгаш карето на вънка. Обратно просто нанизваш на полуоската и зегерката се закопава автоматично. Много по-просто отколкото да се мъчиш с фунии.
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Едното ми каре беше като това от клипа. Сваля се така с чука,защото сечението на зегерката е кръгло. Ако при тебе не стане с удар с чук,както е на клипчето,избърши хубаво греста и ще видиш изрязан полукръг между леглата на топчетата. Става въпрос за външния кръг (сепаратор). Зегерката се вижда,няма как да се объркаш. Снимка нямам,но мога да го нарисувам грубо,та горе долу да се ориентираш. Вътрешното каре се сваля заедно с цялата полуоска. Слага се щанга между карето и скоростната кутия,напъва се здраво и излиза. Имай в предвид,че маслото от скоростната кутия изтича веднага след като е излязла полуоската и ще трябва да сложиш легенче или нещо подходящо за да го събереш.
- Lusy
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
- Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Полуоската е избита от главината и карето е свалено от сепаратора.Маншона е наложен и само чакам да ми донесат измитото каре да го гресирам и да го слагам*.Шарнира е избит заедно с болта.Закупих новия болт от Мотъо Пфоьо за 5лв болта и 4.52 гайкатаmi6o написа:Едното ми каре беше като това от клипа. Сваля се така с чука,защото сечението на зегерката е кръгло. Ако при тебе не стане с удар с чук,както е на клипчето,избърши хубаво греста и ще видиш изрязан полукръг между леглата на топчетата. Става въпрос за външния кръг (сепаратор). Зегерката се вижда,няма как да се объркаш. Снимка нямам,но мога да го нарисувам грубо,та горе долу да се ориентираш. Вътрешното каре се сваля заедно с цялата полуоска. Слага се щанга между карето и скоростната кутия,напъва се здраво и излиза. Имай в предвид,че маслото от скоростната кутия изтича веднага след като е излязла полуоската и ще трябва да сложиш легенче или нещо подходящо за да го събереш.

*Искам да попитaм сега като закопчая карето на сепаратора как да набия главината на карето???
П.П.Отказвам се да свалям вътрешното каре за да го мия.Отказвам се и да сменям маншона защото на пръта на полуоската има гумен тампон в средата за вибрацийте!Мисля за сега така да карам,той е здрав пък и времето при мен е много гадно и да не забравяме че ремонта се провежда на открито


Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Първо вкарай полуоската с карето и новия маншон в главината,после шарнира,накрайника,затягаш и сядаш да пиеш една ракия 

- Lusy
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
- Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Мисълта ми беше ся при свалено каре да зема с едно трупче да набия само карето в главината и после да щтракна пръта в карето или да щтракна пръта в карето и после да се мъча да набия карето в главината?Пък за ракията си прав ма утре,че ся вали дъждmi6o написа:Първо вкарай полуоската с карето и новия маншон в главината,после шарнира,накрайника,затягаш и сядаш да пиеш една ракия

Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Аз лично го правя така-слагам новия маншон на полуоската,слагам новата грес в карето и каквото остане в маншона,слагам карето на полуоската да щракне зегерката. Слагам маншона на карето,слагам новите скоби (с мазни ръце от греста става мееега трудно),след това карето в главината и така. Следва затягане на гайките и сядане в кухнята на ракийца или биричка-квото дойде това
Поздрави

Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта