Питане за перката на охладителната система

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
antipower
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Питане за перката на охладителната система

Мнение от antipower » 29 окт 2013, 17:59

Здравейте колеги!
От край време започнах да се заслушвам в някакъв шум, след като изгася двигателя.
Оказа се че е перката на охладителната система. Дотук нищо необичайно, но проблема е, че се включва
още преди стрелката за температурата да се е установила с нормално състояние.
Та въпроса ми е дали това е нормално. (Впрочем несъм сигурен коя от двете перки работи ... Или и двете)

banica78a
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 07 апр 2012, 19:41
Модел на автомобила: Mondeo
Status: Извън линия

Re: Питане за перката на охладителната система

Мнение от banica78a » 11 ное 2013, 10:57

На мен ми се включваше пък много късно-когато стрелката почти е настъпила червената зона не термометъра. Смениха ми датчик на блока и започна да включва нормално. На един приятел му включваше както при тебе прекалено рано. Смениха му пак такъв датчик и започна да си включва на време. Това ме навежда на мисълта, че е възможно и при теб причината да е същата.

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Питане за перката на охладителната система

Мнение от Doin » 11 ное 2013, 13:13

Ако случайно пускаш вентилатора на парното да обдухва предното стъкло то климатика се включва автоматично, а с него и перката на радиатора.

Потребителски аватар
antipower
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Re: Питане за перката на охладителната система

Мнение от antipower » 12 ное 2013, 20:17

Сега като се замисля, натам съм го завъртял копчето, защото сутрин много ми се запотяват стъклата и после и там си остава :)
Но ако не е от това, ще се "ослушам" и за датчика.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта