1.6 ТДЦИ ФОКУС
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 05 мар 2015, 08:40
- Модел на автомобила: Ford Focus C-MAX 1.6 TDCI
- Status: Извън линия
1.6 ТДЦИ ФОКУС
Здравейте, не знам дали питам на точното място,но след смяната на ангренажния ремък колата пали,работи добре,но увеличи разхода на гориво и изкарва средно черен пушек.От сервиза ми обясниха,че нямало значение ,ако е разместена дизеловата помпа. Ако е възможно някой да ми обясни по темата.Правиха и диагностика всичко било наред и ме пратиха да сложа добавка за прочистване, но като карам зад колата си излиза пушека най-вече при смяна на предавките . Преди смяната ми даваше 6/100 сега 7/100 маслото сменям на 5000 мили 5 на 15 мобил пълна синтетика не гори масло проверявам го често от както пуши . проверени всички маркучи и колата върви набира нормално .
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: 1.6 ТДЦИ ФОКУС
panaioti написа:Здравейте, не знам дали питам на точното място,но след смяната на ангренажния ремък колата пали,работи добре,но увеличи разхода на гориво и изкарва средно черен пушек.От сервиза ми обясниха,че нямало значение ,ако е разместена дизеловата помпа. Ако е възможно някой да ми обясни по темата.Правиха и диагностика всичко било наред и ме пратиха да сложа добавка за прочистване, но като карам зад колата си излиза пушека най-вече при смяна на предавките . Преди смяната ми даваше 6/100 сега 7/100 маслото сменям на 5000 мили 5 на 15 мобил пълна синтетика не гори масло проверявам го често от както пуши . проверени всички маркучи и колата върви набира нормално .
Осен помпа в ангренажа има и колянов и разпределителен вал!Някой може ли да даде гаранция че са си на място?
Мотора променил ли си е шума към малко "по-твърда" работа?
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 05 мар 2015, 08:40
- Модел на автомобила: Ford Focus C-MAX 1.6 TDCI
- Status: Извън линия
Re: 1.6 ТДЦИ ФОКУС
Ами не съм усетил разлика а и смятам че ако има промяна при вала няма да пали от половин ключ а и доколкото съм чел работата на мотора се променя драстично , не знам , просто - повече ме смути обяснението за помпата че можело да се върти без проблем, разпределението на горивото ставало по друга схема . просто смятам че по знаещите и начетени хора имат отговор , но за мен промяна в работата на мотора няма ,няма тресене дори оборотите са като залепени .
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: 1.6 ТДЦИ ФОКУС
А ти защо мислиш че вземам отношение по темата ти?Всеки случай не да си правя гимнастика на пръстите.panaioti написа:Ами не съм усетил разлика а и смятам че ако има промяна при вала няма да пали от половин ключ а и доколкото съм чел работата на мотора се променя драстично , не знам , просто - повече ме смути обяснението за помпата че можело да се върти без проблем, разпределението на горивото ставало по друга схема . просто смятам че по знаещите и начетени хора имат отговор , но за мен промяна в работата на мотора няма ,няма тресене дори оборотите са като залепени .
Правилно са ти казали че няма значение как ще е зацепена помпата.Мотора е комънреал, помпата служи само да осигури налягане.
Електрониката се грижи за горивовпръскването.Затова си зададох въпроса по-горе.Щом не намираш разлика във звука на мотора
остава да си сменил стила на каране или начина на изчисления

Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 05 мар 2015, 08:40
- Модел на автомобила: Ford Focus C-MAX 1.6 TDCI
- Status: Извън линия
Re: 1.6 ТДЦИ ФОКУС


- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: 1.6 ТДЦИ ФОКУС
Никой не ти говори за сегменти.В тези филми се вкарваш сам.
Ти казваш след смяна на ангренаж пуши и гори повече!
Аз лично бих проверил зацепването на мотора.На този модел не е сложно.После работата на ЕГР-а!
Успех!
Ти казваш след смяна на ангренаж пуши и гори повече!
Аз лично бих проверил зацепването на мотора.На този модел не е сложно.После работата на ЕГР-а!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 05 мар 2015, 08:40
- Модел на автомобила: Ford Focus C-MAX 1.6 TDCI
- Status: Извън линия
Re: 1.6 ТДЦИ ФОКУС
A мисля че се досещам къде е проблема ! Преди няколко месеца ми сменяха турбото и днес реших да проверя въздушния филтър и има масло по него и маркуча кум турбото е целия в масло . Пипнах оста на турбината и има луфт .Какво мислите пак турбината а ,и е въпрос на време пак да блокира ? от горната страна на турбото там също е омаслено чак по турбината
Ta от този клапан възможно ли е да е проблема ?

-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 05 мар 2015, 08:40
- Модел на автомобила: Ford Focus C-MAX 1.6 TDCI
- Status: Извън линия
Re: 1.6 ТДЦИ ФОКУС
ма и тука сте едни имитатори в напреднал стадий ,никой нищо не разбира и само копира от някоя който си мисли че разбира












- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: 1.6 ТДЦИ ФОКУС
И защо реши така?panaioti написа:ма и тука сте едни имитатори в напреднал стадий ,никой нищо не разбира и само копира от някоя който си мисли че разбира
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=40170
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: 1.6 ТДЦИ ФОКУС
Валовете може и да са зацепени правилно, ама ако е 1:1 ангренажът с 1.6 HDi, някой без инструменти може да е бутнал назад ламаринката, от която се чете ГМТ на коляновия вал и от там да се впръсква горивото с по-голямо предварение. На CR малко трудно ще се усети промяна в твърдостта на работа, ако става дума за няколко градуса, до колкото за силата на детонациите се грижат датчици и компютър.specialista написа:Освен помпа в ангренажа има и колянов и разпределителен вал! Някой може ли да даде гаранция, че са си на място?
Мотора променил ли си е шума към малко "по-твърда" работа?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта