1.6 ТДЦИ ФОКУС

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
panaioti
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 05 мар 2015, 08:40
Модел на автомобила: Ford Focus C-MAX 1.6 TDCI
Status: Извън линия

1.6 ТДЦИ ФОКУС

Мнение от panaioti » 05 мар 2015, 17:44

Здравейте, не знам дали питам на точното място,но след смяната на ангренажния ремък колата пали,работи добре,но увеличи разхода на гориво и изкарва средно черен пушек.От сервиза ми обясниха,че нямало значение ,ако е разместена дизеловата помпа. Ако е възможно някой да ми обясни по темата.Правиха и диагностика всичко било наред и ме пратиха да сложа добавка за прочистване, но като карам зад колата си излиза пушека най-вече при смяна на предавките . Преди смяната ми даваше 6/100 сега 7/100 маслото сменям на 5000 мили 5 на 15 мобил пълна синтетика не гори масло проверявам го често от както пуши . проверени всички маркучи и колата върви набира нормално .

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: 1.6 ТДЦИ ФОКУС

Мнение от specialista » 05 мар 2015, 22:31

panaioti написа:Здравейте, не знам дали питам на точното място,но след смяната на ангренажния ремък колата пали,работи добре,но увеличи разхода на гориво и изкарва средно черен пушек.От сервиза ми обясниха,че нямало значение ,ако е разместена дизеловата помпа. Ако е възможно някой да ми обясни по темата.Правиха и диагностика всичко било наред и ме пратиха да сложа добавка за прочистване, но като карам зад колата си излиза пушека най-вече при смяна на предавките . Преди смяната ми даваше 6/100 сега 7/100 маслото сменям на 5000 мили 5 на 15 мобил пълна синтетика не гори масло проверявам го често от както пуши . проверени всички маркучи и колата върви набира нормално .

Осен помпа в ангренажа има и колянов и разпределителен вал!Някой може ли да даде гаранция че са си на място?
Мотора променил ли си е шума към малко "по-твърда" работа?
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

panaioti
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 05 мар 2015, 08:40
Модел на автомобила: Ford Focus C-MAX 1.6 TDCI
Status: Извън линия

Re: 1.6 ТДЦИ ФОКУС

Мнение от panaioti » 05 мар 2015, 23:16

Ами не съм усетил разлика а и смятам че ако има промяна при вала няма да пали от половин ключ а и доколкото съм чел работата на мотора се променя драстично , не знам , просто - повече ме смути обяснението за помпата че можело да се върти без проблем, разпределението на горивото ставало по друга схема . просто смятам че по знаещите и начетени хора имат отговор , но за мен промяна в работата на мотора няма ,няма тресене дори оборотите са като залепени .

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: 1.6 ТДЦИ ФОКУС

Мнение от specialista » 05 мар 2015, 23:24

panaioti написа:Ами не съм усетил разлика а и смятам че ако има промяна при вала няма да пали от половин ключ а и доколкото съм чел работата на мотора се променя драстично , не знам , просто - повече ме смути обяснението за помпата че можело да се върти без проблем, разпределението на горивото ставало по друга схема . просто смятам че по знаещите и начетени хора имат отговор , но за мен промяна в работата на мотора няма ,няма тресене дори оборотите са като залепени .
А ти защо мислиш че вземам отношение по темата ти?Всеки случай не да си правя гимнастика на пръстите.
Правилно са ти казали че няма значение как ще е зацепена помпата.Мотора е комънреал, помпата служи само да осигури налягане.
Електрониката се грижи за горивовпръскването.Затова си зададох въпроса по-горе.Щом не намираш разлика във звука на мотора
остава да си сменил стила на каране или начина на изчисления :D
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

panaioti
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 05 мар 2015, 08:40
Модел на автомобила: Ford Focus C-MAX 1.6 TDCI
Status: Извън линия

Re: 1.6 ТДЦИ ФОКУС

Мнение от panaioti » 06 мар 2015, 00:00

:D даа значи остава единствения вариант сегменти а ? На 125000 км съвсем не ми се вярва в фирмата която работя имаме поне 10 такива фокоси с този двигател а те съвсем не получават нужния сервиз а са на по над 200-220 000 км , Т а за това ми се струва странно и се опитвам да разбера от къде по дяволите идва този пушек защото пушека понамирисва на нафта ..... а бе това са мой размишления но те са без значение затова се обръщам към вас :-/:

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: 1.6 ТДЦИ ФОКУС

Мнение от specialista » 06 мар 2015, 14:44

Никой не ти говори за сегменти.В тези филми се вкарваш сам.
Ти казваш след смяна на ангренаж пуши и гори повече!
Аз лично бих проверил зацепването на мотора.На този модел не е сложно.После работата на ЕГР-а!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

panaioti
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 05 мар 2015, 08:40
Модел на автомобила: Ford Focus C-MAX 1.6 TDCI
Status: Извън линия

Re: 1.6 ТДЦИ ФОКУС

Мнение от panaioti » 06 мар 2015, 15:01

A мисля че се досещам къде е проблема ! Преди няколко месеца ми сменяха турбото и днес реших да проверя въздушния филтър и има масло по него и маркуча кум турбото е целия в масло . Пипнах оста на турбината и има луфт .Какво мислите пак турбината а ,и е въпрос на време пак да блокира ? от горната страна на турбото там също е омаслено чак по турбината :oops: Ta от този клапан възможно ли е да е проблема ?

panaioti
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 05 мар 2015, 08:40
Модел на автомобила: Ford Focus C-MAX 1.6 TDCI
Status: Извън линия

Re: 1.6 ТДЦИ ФОКУС

Мнение от panaioti » 07 мар 2015, 23:09

ма и тука сте едни имитатори в напреднал стадий ,никой нищо не разбира и само копира от някоя който си мисли че разбира notworking notworking notworking notworking notworking notworking notworking notworking notworking notworking mechanic-smile

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: 1.6 ТДЦИ ФОКУС

Мнение от HACKO » 07 мар 2015, 23:43

panaioti написа:ма и тука сте едни имитатори в напреднал стадий ,никой нищо не разбира и само копира от някоя който си мисли че разбира
И защо реши така?
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=40170
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: 1.6 ТДЦИ ФОКУС

Мнение от OgiDogi » 08 мар 2015, 08:58

specialista написа:Освен помпа в ангренажа има и колянов и разпределителен вал! Някой може ли да даде гаранция, че са си на място?
Мотора променил ли си е шума към малко "по-твърда" работа?
Валовете може и да са зацепени правилно, ама ако е 1:1 ангренажът с 1.6 HDi, някой без инструменти може да е бутнал назад ламаринката, от която се чете ГМТ на коляновия вал и от там да се впръсква горивото с по-голямо предварение. На CR малко трудно ще се усети промяна в твърдостта на работа, ако става дума за няколко градуса, до колкото за силата на детонациите се грижат датчици и компютър.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта